Wat nou hoekje?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Neh, ik ga liever in een hoekje zitten.
GODVERDOMME
Hij kan er niks aan doen. Ik kan mezelf wel voor m'n bek slaanquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Wat nou hoekje?
Ga een willekeurige voorbijganger op zijn bek slaan. Doe iets.
Dan sla ik je wel op je bek.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen. Ik kan mezelf wel voor m'n bek slaan
strak planquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:42 schreef PoezeligDing het volgende:
Zullen we een straatrace gaan houden?
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan sla ik je wel op je bek.
Doe je mee op je hometrainer?quote:
Picsquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:44 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kan er niks aan doen. Ik kan mezelf wel voor m'n bek slaan
Waarom niet?quote:
we gaan niet kijken marioquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:44 schreef mario390 het volgende:
alle zitten bij spendengala becker, werner, klitschko,
vandaag al klaar mee.. doe geen support actsquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Doe je mee op je hometrainer?
Ja en we gaan geen geld overmaken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar tis erg, kind zonder voet
Geef je dan geld?quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar tis erg, kind zonder voet
Het is een ding tussen mij en mijzelfquote:
Ja en. Ik wil slaan. I need a volunteer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 20:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het is een ding tussen mij en mijzelf
En een beetje mijn team, die mogen dat wel
Ga je doos in.quote:
Koop een bokszakquote:Op zaterdag 7 december 2019 20:50 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja en. Ik wil slaan. I need a volunteer.
amalia is inmiddels een dame.quote:
Rape datequote:Op zaterdag 7 december 2019 20:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zal jouw doos eens in gaan
Je bent een bokszakquote:
call girlquote:
Dat is grote onzin, telefoontjes worden gewoon door een callcenter beantwoord en een enkele idioot komt met een 'bekende' aan de lijn.quote:Op zaterdag 7 december 2019 21:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zit om anroepe entgegen te nehmen,daar spenden mensen over telefon geld
16quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |