Geen idee, want in Scheveningen is het juist weer drukker. Rest van Den Haag is ook behoorlijk chaos soms.quote:
Alles valt te lerenquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Heb ik ook allemaal geen verstand van, van dat soort zaken
Ik zit al helemaal in kerstsfeerquote:
Is de rust in Laak en Escamp teruggekeerd?quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee, want in Scheveningen is het juist weer drukker. Rest van Den Haag is ook behoorlijk chaos soms.
Escamp niet daar zijn ze vanavond weer aan het klootzakken. Maar ook in andere wijkjes. Laak hoor ik weinig over, lijkt rustig.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is de rust in Laak en Escamp teruggekeerd?
Is Escamp normaliter ook een echte tuigwijk of valt het mee?quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Escamp niet daar zijn ze vanavond weer aan het klootzakken. Maar ook in andere wijkjes. Laak hoor ik weinig over, lijkt rustig.
Ja, hadden ze ook een vreugdevuur om dat rustig te houden. Nu valt dat ook weg dus deze relletjes komen ook niet geheel uit de lucht vallen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Is Escamp normaliter ook een echte tuigwijk of valt het mee?
Heb je morgen gelijk ontbijtquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Broodje kebab besteld, dacht "Ik heb honger dus ik neem de grote versie!". Die is wel iets groter dan verwacht. Kan ik twee dagen van eten man.
Niet mijn probleemquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:02 schreef dud0r het volgende:
Wat komen jullie nu allemaal druk doenik was bijna poez weer voorbij
Zal er eens jouw probleem van makenquote:
Nou, gelijk heb je!quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zal er eens jouw probleem van maken
Lekker man.quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Broodje kebab besteld, dacht "Ik heb honger dus ik neem de grote versie!". Die is wel iets groter dan verwacht. Kan ik twee dagen van eten man.
Ja, die belde net:"GA DOEDELS 'S BOLKEN!quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:02 schreef dud0r het volgende:
Wat komen jullie nu allemaal druk doenik was bijna poez weer voorbij
Pics?quote:Op zaterdag 7 december 2019 23:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik kan echt niet wachtenquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Oh ok![]()
Heb ik ook allemaal geen verstand van, van dat soort zaken
Jammer weer ditquote:Op zaterdag 7 december 2019 23:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja, die belde net:"GA DOEDELS 'S BOLKEN!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |