abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_190316711



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:











Met dank aan rubbereend:
https://frontpage.fok.nl/(...)ndre-hazes-soap.html

Dit topic werd mede mogelijk gemaakt door Poezewoes.
pi_190316731
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:53 schreef Tuttebella het volgende:

[..]

:@ Ik dacht dat het dezelfde was maar het is inderdaad deze.
Het is ook verwarrend met die filmpjes
pi_190316772
@Fokkie reagerend op jou laatste post , het is allemaal net iets te veel van het goede.
Hoe Maasland doet is gewoon over de top. Maar hardlopers zijn doodlopers.
pi_190316844
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:58 schreef Tuttebella het volgende:
@:Fokkie reagerend op jou laatste post , het is allemaal net iets te veel van het goede.
Hoe Maasland doet is gewoon over de top. Maar hardlopers zijn doodlopers.
Ze gedraagd zich als een verliefde puber . Hoop dat ze zoals ze aan die puber gekomen is er ook weer vanaf komt.
pi_190316891
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:58 schreef Tuttebella het volgende:
@:Fokkie reagerend op jou laatste post , het is allemaal net iets te veel van het goede.
Hoe Maasland doet is gewoon over de top. Maar hardlopers zijn doodlopers.
:Y
Ze krijgt die deksel nog wel op haar neus, want Dreetje is nog lang niet ( echt ) volwassen en uitgefeest.
Wellicht zal de relatie nu wat langer duren omdat Rachel het niet zomaar zal accepteren als Dreetje, Bridget aan de kant wil zetten.
pi_190316919
Top TT _O- _O-
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190316922
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:04 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ze gedraagd zich als een verliefde puber . Hoop dat ze zoals ze aan die puber gekomen is er ook weer vanaf komt.
Dat gebeurt meestal wel hoor.
Extra pijnlijk om dat zelf dan te moeten vermelden bij RTL boulevard. Maar dan zal ze er wel een mooi verhaaltje van maken :+
pi_190316932
Let op Raggel. Ik voorspel Friedel acties.
pi_190316936
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 19:51 schreef Tuttebella het volgende:
Wees eerlijk hebben jullie Maasland ooit zo horen praten , laat staan foto’s plaatsen van haar weer nieuwe vlam ? Ik niet nooit gezien ze was zelfs terug houdend en zie nu eens..... :r :r :X
Nee, en ik had nooit verwacht dat - juist- Bridget zich voor het karretje van Rachelle zou laten spannen..; Wat niet gelukt is bij Mo is wel gelukt bij Bridget... :X

En, het perkament heeft een boek te verkopen. Het criminele kliekje van Boelevaar is dan ook zeer bruikbaar om je doelen te willen bereiken. Soort zoekt soort. :Y)
Allemaal narcisten die elkaars anus likken zonder ook maar een spoor van netheid te willen behouden. :r
pi_190317029
Ach nu is Britged een leuke schoondochter voor Raggel. Maar let maar op zodra ze niet doet wat Raggel wil dan is de liefde over dan stooktvze antwee op van laat die Britged
Lekker los en kies een wijf van je eigen leeftijd
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_190317063
Je gunt toch niemand zo’n lulletje als Dreetje? Dan is hij toch bij Fridget prima ondergebracht?
  zaterdag 7 december 2019 @ 20:16:53 #12
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_190317069
Wat een zooi zeg O-)
Goed voor een drie stuivers roman _O-
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_190317101
Och ja, het sex, drugs and rock&roll teren op je pa/bijna ex-man van 100 jaar terug/ volksmuziek is niet voor iedereen weggelegd ;)
pi_190317187
Anyway who cares!?
Hebben jullie de boom al opgetuigd?


Hu hu.. :D
pi_190317495
Ik dacht weer even in deze ‘gate’ te komen kijken. Mijn hemel, wat een dom gelul. Die Maasland en Hazes.... dat Hazes dom is, ja. Maasland laat zich nu wel kennen hoor....
Is dat zo?
pi_190317535
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:24 schreef IriYe het volgende:
Anyway who cares!?
Hebben jullie de boom al opgetuigd?


Hu hu.. :D
Nog niet, Jij wel ?
Zit je nu gezellig met een drankje naar Dreetje zijn kerst cd te luisteren :P ?
pi_190317551
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:10 schreef IriYe het volgende:

[..]

Nee, en ik had nooit verwacht dat - juist- Bridget zich voor het karretje van Rachelle zou laten spannen..; Wat niet gelukt is bij Mo is wel gelukt bij Bridget... :X

En, het perkament heeft een boek te verkopen. Het criminele kliekje van Boelevaar is dan ook zeer bruikbaar om je doelen te willen bereiken. Soort zoekt soort. :Y)
Allemaal narcisten die elkaars anus likken zonder ook maar een spoor van netheid te willen behouden. :r
Nou zeg dat! Geen spoortje van ook maar enige kritische noot bij dat valse filmpje met die vileine lap leer.
pi_190317555
quote:
7s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:18 schreef IriYe het volgende:
Och ja, het sex, drugs and rock&roll teren op je pa/bijna ex-man van 100 jaar terug/ volksmuziek is niet voor iedereen weggelegd ;)
Sex drugs and Sundays
pi_190317668
Leuk liedje.
pi_190317744
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:45 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nog niet, Jij wel ?
Zit je nu gezellig met een drankje naar Dreetje zijn kerst cd te luisteren :P ?
Nee. :{w

Nee, ik draai die bagger niet. Behalve om jullie Fokkers het beste te gunnen moet ik af en toe keuzes maken en me opofferen.

Ondertussen luister ik naar echte muziek. B-)
pi_190317760
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:04 schreef Labradoodle het volgende:

[..]

Ze gedraagd zich als een verliefde puber . Hoop dat ze zoals ze aan die puber gekomen is er ook weer vanaf komt.
Nee joh, zij is hem zo zat. Hij heeft gewoon zijn optredens, veel van huis. Zij zoekt iemand die ze onder de duim kan houden. Dat is allemaal leuk en aardig als je verliefd bent, maar zodra dat een beetje wegzakt ga je je aan zulke shit ergeren.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190317930
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Je gunt toch niemand zo’n lulletje als Dreetje? Dan is hij toch bij Fridget prima ondergebracht?
:D
pi_190318015
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:56 schreef IriYe het volgende:

[..]

Nee. :{w

Nee, ik draai die bagger niet. Behalve om jullie Fokkers het beste te gunnen moet ik af en toe keuzes maken en me opofferen.

Ondertussen luister ik naar echte muziek. B-)
:D
Is er iemand hier die deze kerst cd van Dreetje heeft ?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :s)
pi_190318055
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2019 20:24 schreef IriYe het volgende:
Anyway who cares!?
Hebben jullie de boom al opgetuigd?


Hu hu.. :D
Yep, gistermiddag samen met kleinzoon gedaan. Op de onderste takken heeft hij sneeuwballen gehangen maar die vond ik vanmorgen terug in de hondenmand.
pi_190318203
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:14 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

:D
Is er iemand hier die deze kerst cd van Dreetje heeft ?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :s)
Nog niet misschien.
pi_190318267
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:14 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

:D
Is er iemand hier die deze kerst cd van Dreetje heeft ?
Ben ik eigenlijk wel benieuwd naar :s)
Sjesis heb je geen spotify dan?
pi_190318494
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:29 schreef quirina het volgende:

[..]

Sjesis heb je geen spotify dan?
Haha! Nu je het zegt, een cd is wel erg 1997. :')
pi_190318533
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:29 schreef quirina het volgende:

[..]

Sjesis heb je geen spotify dan?
Heb het hier over een cd omdat Etos een actie heeft waarbij je de cd gratis krijgt bij een bepaald product :+

[ Bericht 2% gewijzigd door Fokkie83 op 07-12-2019 22:00:45 ]
pi_190318565
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:47 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Heb het hier over een cd omdat die cd bij de Etos weggeven werd bij een bepaald product. :+
Welk product?
pi_190318630
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:49 schreef IriYe het volgende:

[..]

Welk product?
Zwarte nagellak.
pi_190318632
quote:
5s.gif Op zaterdag 7 december 2019 21:49 schreef IriYe het volgende:

[..]

Welk product?
pi_190318654
:')
pi_190318685
Een potje zwarte nagellak had idd het verschil gemaakt. Gemiste kans. :W

Sta je daar tussen de tampons. _O-
pi_190318722
Dus een gratis cd voor alle behaarde ongestelde vrouwen met roos in hun haar, vieze tanden en een stinkend lijf!
*O*
pi_190318743
En rimpels!
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:02:25 #36
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190318761
Ik heb nog nooit een liedje van deze André Hazes gehoord. *O*
The love you take is equal to the love you make.
pi_190318779
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nog nooit een liedje van deze André Hazes gehoord. *O*
Hup naar de Etos.
pi_190318789
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:00 schreef quirina het volgende:
Dus een gratis cd voor alle behaarde ongestelde vrouwen met roos in hun haar, vieze tanden en een stinkend lijf!
*O*
_O-

Ik mis de capsule voor een beschimmelde kut, een tube anti-zweer en Sudocreme tegen tepelkloven.
pi_190318830
quote:
6s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:04 schreef IriYe het volgende:

[..]

_O-

Ik mis de capsule voor een beschimmelde kut, een tube anti-zweer en Sudocreme tegen tepelkloven.
En een pak tenalady
pi_190318835
:D :D

En dat is nog niet alles..

Winactie
Maak kans op 2 kaarten voor André Hazes in Ahoy 2020 (t.w.v. ¤147,50) en andere prijzen*! Hoe maak je kans? Maak een selfie met de André Hazes kerst-cd en plaats hem op instagram met de captions #EenGoudenKerstMetHazes @etos.
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:08:01 #41
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190318857
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:03 schreef quirina het volgende:

[..]

Hup naar de Etos.
Mijden als de pest.
The love you take is equal to the love you make.
pi_190318865
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:06 schreef quirina het volgende:

[..]

En een pak tenalady
Tena's _O_
pi_190318869
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:01 schreef quirina het volgende:
En rimpels!
Raggel krijgt natuurlijk een potje anti-rimpelcréme bij de cd ipv andersom. Wat rimpels betreft passen de Hazesmummie en Bridget trouwens heel goed bij elkaar. De een leren hoofd, en de ander een rimpelnek.
pi_190318940
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:08 schreef Annagh het volgende:

[..]

Raggel krijgt natuurlijk een potje anti-rimpelcréme bij de cd ipv andersom. Wat rimpels betreft passen de Hazesmummie en Bridget trouwens heel goed bij elkaar. De een leren hoofd, en de ander een rimpelnek.
Ze kunnen haar beter een strijkbout geven, met crème alleen krijg je die kop niet meer glad.
pi_190318972
Had zoiets bij het Kruidvat wel verwacht. Etos zakt bij mij nu wel een beetje.
pi_190318981
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:12 schreef quirina het volgende:

[..]

Ze kunnen haar beter een strijkbout geven, met crème alleen krijg je die kop niet meer glad.
:D _O-
pi_190319020
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
Had zoiets bij het Kruidvat wel verwacht. Etos zakt bij mij nu wel een beetje.
De Trekpleister niet te vergeten..
pi_190319079
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:06 schreef Fokkie83 het volgende:
:D :D

En dat is nog niet alles..

Winactie
Maak kans op 2 kaarten voor André Hazes in Ahoy 2020 (t.w.v. ¤147,50) en andere prijzen*! Hoe maak je kans? Maak een selfie met de André Hazes kerst-cd en plaats hem op instagram met de captions #EenGoudenKerstMetHazes @:etos.

Die selfie zou ik dan weer maken bij het schap met de tampons en het maandverband
pi_190319092
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:02 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb nog nooit een liedje van deze André Hazes gehoord. *O*
Ik helaas bij de Evergreen Top1000, mijn man moest me uitleggen dat dit nou Dreetje was
  zaterdag 7 december 2019 @ 22:23:55 #50
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_190319104
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 22:22 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Ik helaas bij de Evergreen Top1000, mijn man moest me uitleggen dat dit nou Dreetje was
-O-
The love you take is equal to the love you make.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')