De beschaving heet zoietsquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Ten Westen van Amersfoort misschien niet nee.
Ten oosten kent ook lang niet iedereen het kan ik je melden. Sterker nog ik ken niemand in real life die het kent.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
twitter:klaasknooihzn twitterde op zaterdag 07-12-2019 om 18:05:51De boeren hebben Normaal in de top 10 van de top 2000 gelobbyd. Prima, maar wel een beetje gek dat Ede Staal in 2007 geboycot werd toen de Groningers met hem hetzelfde probeerden. reageer retweet
Ja hoor. Gewoon 35 stemlijstjes maken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:00 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jamaar ik stem er al op.
Kan ik ook 35 keer op hetzelfde nummer stemmen?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
20 december.
Zal volgende week de Staat ie in de top 2000-site wel online komen.
Tuurlijk wel, alles voor de aandachtquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:16 schreef livelink het volgende:
Ik verwacht eigenlijk dat Danny Vera zelf ook helemaal niet zo blij zal zijn met deze plaats
Adele stond vorig jaar op 97 en Rood is helemaal verdwenen.quote:De hoogste nieuwe binnenkomer in de Top 2000 was tot nu toe Someone Like You van Adele, die in 2011 op positie 6 binnenkwam. Van de Nederlandse artiesten had Marco Borsato tot nu toe de hoogste nieuwe notering: hij kwam in 2006 met Rood binnen op plek 17.
Nee, dat geloof ik eigenlijk niet...quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, alles voor de aandacht
Alsof er alleen aan die kant van het land boeren zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:15 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Poch maar door, we lachen het hardst.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De beschaving heet zoiets
Waarom precies eigenlijk?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Poch maar door, we lachen het hardst.
Waar zeg ik dat precies?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:20 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Alsof er alleen aan die kant van het land boeren zijn
Hij heeft een boodschap te vertellen en zo bereikt hij een nog groter publiek, zat hij onlangs nog te verkondigen op radio5. Man, wat hoort die kerel zichzelf graag pratenquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat geloof ik eigenlijk niet...
Zo'n liedje in de Top 10 helpt echt niet tegen de maatregelen die nog genomen gaan worden me dunkt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Poch maar door, we lachen het hardst.
Nee joh, dit is koren op de molen van de zendermanager: aandacht en waan van de dagquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Begin van het einde van de lijst dit, trouwens. Als elke kermisclown de lijst kan halen met een debiele stemactie gaan mensen het plezier in deze lijst verliezen.
Ik verwacht dat dit circus over 5 a 10 jaar omgevallen is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |