haags_kwartiertje telt niet mee!
Geldige scores worden automagisch gepost door MonitorSPOILER: Eindstand vorige maandOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
GC / Markdeajaxfan / Markvanrinsum overleden..SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrifSPOILER: Rijm winnaar november skysherrifOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans![]()
Maar een romantisch haardvuurtje brengt wel sfeer 🥰
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Die blijft maar brandenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Maar een romantisch haardvuurtje brengt wel sfeer 🥰 [ afbeelding ]Zonder wrijving geen glans![]()
Ja was surrealistisch om te zienquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was best een tof gezicht.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Dat doet vuurquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die blijft maar branden'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Oja ik ging 😜 liet ik mij weer verleiden.... daaaaag x'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Oja ik ging 😜 liet ik mij weer verleiden.... daaaaag x![]()
![]()
Ben zeer benieuwd hoe hoog de schade in Den Haag is na komende jaarwisseling.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:25 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja was surrealistisch om te zien
Die brandstapels kost ongeveer 6 ton.Zonder wrijving geen glans![]()
Wat was de schade afgelopen jaar?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben zeer benieuwd hoe hoog de schade in Den Haag is na komende jaarwisseling.
Die brandstapels kost ongeveer 6 ton.Uw ADH vitamine Worst
Die blik in mijn UI verleidt iedereenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:26 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Oja ik ging 😜 liet ik mij weer verleiden.... daaaaag xUw ADH vitamine Worst
De aftermath....quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die brandstapels kost ongeveer 6 ton.
'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
Daar waren ze na een uur al overheen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die brandstapels kost ongeveer 6 ton.![]()
Miljoenquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wat was de schade afgelopen jaar?Zonder wrijving geen glans![]()
Ja, als het goed gaat moest erbij haha.quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:30 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Daar waren ze na een uur al overheen.Zonder wrijving geen glans![]()
Ja dat zal het zijn 😜quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die blik in mijn UI verleidt iedereen'' I am under no obligation to make sense to you.''![]()
trusten haags.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
goed plan wat ga je kijkenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mario ben je ook voor een voetbal ploeg?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat wordt wat komend EKquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mario ben je ook voor een voetbal ploeg?
Zonder wrijving geen glans![]()
kijken werd ik
19 00 abfahrt beaver creek, birds of prey
manu vs man city
20 25 abfahrt damen ,lake louise![]()
kan jij jodelen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:45 schreef mario390 het volgende:
kijken werd ik
19 00 abfahrt beaver creek, birds of prey
manu vs man city
20 25 abfahrt damen ,lake louiseUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Forum Opties Forumhop: Hop naar: