Ja ik zie het hier op FOK wel regelmatig voorbij komen maar op social media weer een stuk minder. Sowieso merk ik wel een verschil met hier en de lijstjes die ik op Facebook voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik niet. Anti-racisme enzo en zie t echt in heel veel lijstje voorbijkomen
Uiteraard zijn de lijstjes hier stukken beter.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik zie het hier op FOK wel regelmatig voorbij komen maar op social media weer een stuk minder. Sowieso merk ik wel een verschil met hier en de lijstjes die ik op Facebook voorbij zie komen.
Op Facebook zitten tegenwoordig dan ook alleen nog maar bejaardenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik zie het hier op FOK wel regelmatig voorbij komen maar op social media weer een stuk minder. Sowieso merk ik wel een verschil met hier en de lijstjes die ik op Facebook voorbij zie komen.
Die hebben vaak nog best een prima muzieksmaak. Veel Deep Purple en Led Zeppelin enzo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op Facebook zitten tegenwoordig dan ook alleen nog maar bejaarden
Bejaarden? Nee, dat zijn behaarden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die hebben vaak nog best een prima muzieksmaak. Veel Deep Purple en Led Zeppelin enzo.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bejaarden? Nee, dat zijn behaarden.
18x op the Cats, dat hoeft voor mij ook nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bejaard. Als je 80+ bent zul je eerder op Elvis stemmen ofzo.
Da's pas behaardquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
18x op the Cats, dat hoeft voor mij ook niet
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
18x op the Cats, dat hoeft voor mij ook niet
Als ze überhaupt weten hoe een computer werktquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bejaard. Als je 80+ bent zul je eerder op Elvis stemmen ofzo.
Truequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze überhaupt weten hoe een computer werkt
Die eigen keuze toevoegen, dat gaat 'm niet worden..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze überhaupt weten hoe een computer werkt
Bejaarde!quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey, ik heb wel een bevestigingsmail gehad, maar klikte net de stemlijst aan en moest nog op opslaan klikken, mijn lijst stond er nog.
Was mijn 2e lijstje, waarschijnlijk wat laks geworden.quote:
Normaal zal wel dat walgelijke boerennummer zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:21 schreef Cassa95 het volgende:
Wel bizar dat Rowwen Heze, Iron Maiden, Ede Staal en Normaal bij de 10 hoogste binnenkomers horen (met volgens mij ook Arcade, Als het avond is, Rollercoaster, IJskoud en nog twee die ik niet meer kon herinneren)
Klopt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Normaal zal wel dat walgelijke boerennummer zijn
Volgens mij niet hoor. Het was Rollercoaster en de regularsquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:26 schreef Cassa95 het volgende:
Normaal stond ook in het lijstje '10 hoogste van NL product' tussen natuurlijk Avond, Over De Muur, Zoutelande en Rollercoaster, dus hou je hart maar vast
Wat zou dat treurig zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |