Ja ik zie het hier op FOK wel regelmatig voorbij komen maar op social media weer een stuk minder. Sowieso merk ik wel een verschil met hier en de lijstjes die ik op Facebook voorbij zie komen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:04 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik niet. Anti-racisme enzo en zie t echt in heel veel lijstje voorbijkomen
Uiteraard zijn de lijstjes hier stukken beter.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik zie het hier op FOK wel regelmatig voorbij komen maar op social media weer een stuk minder. Sowieso merk ik wel een verschil met hier en de lijstjes die ik op Facebook voorbij zie komen.
Op Facebook zitten tegenwoordig dan ook alleen nog maar bejaardenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja ik zie het hier op FOK wel regelmatig voorbij komen maar op social media weer een stuk minder. Sowieso merk ik wel een verschil met hier en de lijstjes die ik op Facebook voorbij zie komen.
Die hebben vaak nog best een prima muzieksmaak. Veel Deep Purple en Led Zeppelin enzo.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Op Facebook zitten tegenwoordig dan ook alleen nog maar bejaarden
Bejaarden? Nee, dat zijn behaarden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:08 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Die hebben vaak nog best een prima muzieksmaak. Veel Deep Purple en Led Zeppelin enzo.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:10 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Bejaarden? Nee, dat zijn behaarden.
18x op the Cats, dat hoeft voor mij ook nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bejaard. Als je 80+ bent zul je eerder op Elvis stemmen ofzo.
Da's pas behaardquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
18x op the Cats, dat hoeft voor mij ook niet
quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
18x op the Cats, dat hoeft voor mij ook niet
Als ze überhaupt weten hoe een computer werktquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe bejaard. Als je 80+ bent zul je eerder op Elvis stemmen ofzo.
Truequote:Op zaterdag 7 december 2019 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze überhaupt weten hoe een computer werkt
Die eigen keuze toevoegen, dat gaat 'm niet worden..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:14 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Als ze überhaupt weten hoe een computer werkt
Bejaarde!quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:17 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hey, ik heb wel een bevestigingsmail gehad, maar klikte net de stemlijst aan en moest nog op opslaan klikken, mijn lijst stond er nog.
Was mijn 2e lijstje, waarschijnlijk wat laks geworden.quote:
Normaal zal wel dat walgelijke boerennummer zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:21 schreef Cassa95 het volgende:
Wel bizar dat Rowwen Heze, Iron Maiden, Ede Staal en Normaal bij de 10 hoogste binnenkomers horen (met volgens mij ook Arcade, Als het avond is, Rollercoaster, IJskoud en nog twee die ik niet meer kon herinneren)
Klopt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Normaal zal wel dat walgelijke boerennummer zijn
Volgens mij niet hoor. Het was Rollercoaster en de regularsquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:26 schreef Cassa95 het volgende:
Normaal stond ook in het lijstje '10 hoogste van NL product' tussen natuurlijk Avond, Over De Muur, Zoutelande en Rollercoaster, dus hou je hart maar vast
Wat zou dat treurig zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat de boer niet kent, dat vreet hij niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:23 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat wel snel de realiteit gaat wordenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
Child in time mag de top 10 niet uit hoor..
Gebeurt niet. Plek 8 ofzo. Ik vrees wel voor Boudewijn.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
Ik heb mn best gedaan...quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
Ik ook... al mijn collega’s hebben er ook geheel vrijwillig op gestemdquote:
quote:Oooooo ooooooo ooooooo
Oooooo ooooooo ooooooo
Ooo, ooo ooo
Ooo ooo ooo
Oooooo ooooooo ooooooo
Oooooo ooooooo ooooooo
Ooo, ooo ooo
Ooo ooo ooo
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aahh, aahh aahh
Aah I wanna hear you sing
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aahh, aahh aahh
Aaahhhh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aahh, aahh aahh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aaaahh aaaahh aaaahh
Aahh, aahh aahh
Alles van blof?quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:34 schreef ok01 het volgende:
Durven we ook al voorzichtig te gokken wat op plek 2000 komt?
Run to the Hills, en weet ik wat van Rowwen Heze er nu weer in moetquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:21 schreef Cassa95 het volgende:
Wel bizar dat Rowwen Heze, Iron Maiden, Ede Staal en Normaal bij de 10 hoogste binnenkomers horen (met volgens mij ook Arcade, Als het avond is, Rollercoaster, IJskoud en nog twee die ik niet meer kon herinneren)
Met Fix You kan ik eigenlijk best wel leven. Dit nummer ga ik juist steeds meer waarderen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:35 schreef MTheBassman het volgende:
Ik ben echt bang dat het overgewaardeerde Piano man op 2 zal komen. Heb dan toch liever Eagles, Zeppelin en Deep Purple in die top 5 (en BoRap natuurlijk).
Geen flauw idee of Fix You nog in de top 10 zal komen. Ik vrees het stiekem wel.
Niet vluchten! Het kan veel erger dan coldplay..quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Met Fix You kan ik eigenlijk best wel leven. Dit nummer ga ik juist steeds meer waarderen.
* livelink vlucht nu voor altijd het topic uit![]()
Ik merk sowieso dat ik met de jaren Coldplay meer ben gaan waarderenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Met Fix You kan ik eigenlijk best wel leven. Dit nummer ga ik juist steeds meer waarderen.
* livelink vlucht nu voor altijd het topic uit![]()
Vast iets prachtigs, wat eigenlijk in de top 500 hoort.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:34 schreef ok01 het volgende:
Durven we ook al voorzichtig te gokken wat op plek 2000 komt?
Ach we worden allemaal milder. Heb me dit jaar niet eens heel veel aan Gijs Staverman geërgerd... dus misschien word ik ook wel geweerd in dit topic.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:40 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik merk sowieso dat ik met de jaren Coldplay meer ben gaan waarderen![]()
* ok01 vlucht mee
Het meest waarschijnlijke inderdaadquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Vast iets prachtigs, wat eigenlijk in de top 500 hoort.
Ik vond Gijs ook wel meevallen afgelopen jaarquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ach we worden allemaal milder. Heb me dit jaar niet eens heel veel aan Gijs Staverman geërgerd... dus misschien word ik ook wel geweerd in dit topic.
Gezein de lijst ben ik blij dat je nog tijd hebt kunnen vindenquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:00 schreef Isorden het volgende:
Bijna vergeten te stemmen dit jaar....![]()
Toch nog een lijstje gevuld op de valreep:
Dire Straits - Telegraph Road
Dire Straits - Your Latest Trick
Queen - Bohemian Rhapsody
Gerry Rafferty - Baker Street
Foo Fighters - Everlong
Foo Fighters - The Pretender
Guns N' Roses - November Rain
Simon & Garfunkel - The Sound Of Silence
Lynyrd Skynyrd - Free Bird
Michael Kiwanuka - Cold Little Heart
Creedence Clearwater Revival - Down On The Corner
Bruce Springsteen - Jungleland
Queens of the Stone Age - No One Knows
Fleetwood Mac - Dreams
Queen - Don't Stop Me Now
Thin Lizzy - The Boys Are Back In Town
Muse - Knights Of Cydonia
Elton John - Rocket Man
Oasis - Don't Look Back In Anger
Paul McCartney & Wings - Band On The Run
Average White Band - Pick Up The Pieces
Mark Knopfler - Sailing To Philadelphia
Supertramp - School
Duran Duran - Ordinary World
Jeff Wayne - Forever Autumn
Jeff Wayne - The Eve Of The War
Billy Joel - Goodnight Saigon
Little River Band - Home On A Monday
The Allman Brothers Band - Jessica
Hall & Oates - Adult Education
The Rolling Stones - Paint It Black
Steely Dan - Reelin' In The Years
Cuby & The Blizzards - Window Of My Eyes
Iron Maiden - Run To The Hills
Rammstein - DEUTSCHLAND
Dat zal wel Vlinder zijn, waar Peter R de Vries toe heeft opgeroepen. Voor Nicky Verstappen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Run to the Hills, en weet ik wat van Rowwen Heze er nu weer in moet
Aan mij zal het niet liggen, ik heb er trouw op gestemd!quote:Op zaterdag 7 december 2019 16:30 schreef peaceman het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |