Gek, maar dat klinkt weer onsmakelijk. Ik denk dat mensen acuut stoppen met vlees eten als kippen in het koelschap worden gepresenteerd in kleine lijkenkistjes.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gek, maar dat klinkt weer onsmakelijk. Ik denk dat mensen acuut stoppen met vlees eten als kippen in het koelschap worden gepresenteerd in kleine lijkenkistjes.
Meestal rennen de hanen achter de bitterbal aan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:15 schreef bitterbal het volgende:
Achter die kip aanrennen met een bitterbal om door zijn strot te duwen
Nah dan koop ik het niet hoor. Sta ik daar te snikken voor het koelschap.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Bidprentje bij het doodskistje van de overleden kip in de diepvriezer en een foto van toen ze nog leefde.
Echt, als Wakker Dier meeleest, hebben ze een geniale campagne te pakkenquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Bidprentje bij het doodskistje van de overleden kip in de diepvriezer en een foto van toen ze nog leefde.
Oh dat heb ik nog nooit gezienquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Meestal rennen de hanen achter de bitterbal aan.
Zoveel ruimte te verspillenquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:17 schreef UitStraling het volgende:
Broertjes en zusjes van de overleden kip staan er bij. Die moet je dan eerst een pootje geven.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah dan koop ik het niet hoor. Sta ik daar te snikken voor het koelschap.
Laten we de mannen opvreten!!quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Wel bizar eigenlijk dat wij alleen maar de vermoorde vrouwtjes opvreten van die diersoort.
Hoe gaan we dit aanpakken met koeden?quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Echt, als Wakker Dier meeleest, hebben ze een geniale campagne te pakken
Oke ik ben vanaf nu vegetarischquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broertjes en zusjes van de overleden kip staan er bij. Die moet je dan eerst een pootje geven.
Hoe kom je daar nou bij?quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:18 schreef UitStraling het volgende:
Wel bizar eigenlijk dat wij alleen maar de vermoorde vrouwtjes opvreten van die diersoort.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laten we de mannen opvreten!!
Grote lijkkistenquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe gaan we dit aanpakken met koeden?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat vaker in je achteruitkijkspiegel kijken.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zie eigenlijk alleen maar halve hanen bij de snackbar.
Dan kun je bij AH een boedelbak lenen om Berta 6 thuis te krijgen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sjouw je je helemaal de pleuris aan je koeienlijk.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun je bij AH een boedelbak lenen om Berta 6 thuis te krijgen.
Genietenquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:22 schreef Muck het volgende:
Lekker druk dagje vandaag![]()
Sinterklaas vieren bij mijn broer thuis
Gezellig!quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:22 schreef Muck het volgende:
Lekker druk dagje vandaag![]()
Sinterklaas vieren bij mijn broer thuis
Neequote:Op zaterdag 7 december 2019 10:24 schreef bitterbal het volgende:
Maar even zonder grap. Is die niet al gedaan als protest door een vegan ofzo?
nou zie ze zo al op die roltrap des doods staan. Kijk ook hoe ze kijken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze zoomen niet in als ze door de shredder heen gaan.
Zijn daar beelden van?quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou zie ze zo al op die roltrap des doods staan. Kijk ook hoe ze kijken.
Zoals half Nederland als ze op weg zijn naar hun werk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En vrolijk piepen en hupsenquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals half Nederland als ze op weg zijn naar hun werk.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je alleen maar quinoazaadjes eet, gaat je creativiteit eronder lijden.
Godversquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zoals half Nederland als ze op weg zijn naar hun werk.
Jullie passen echt bij elkaar!quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb binnenkort een date met @:bitterbal
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vind ik dus ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie passen echt bij elkaar!
Veel geluk!
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:27 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie passen echt bij elkaar!
Veel geluk!
Jawel ben ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]en ik maar denken dat je een brave huisvader bent
Gezin mee en met zijn allen naar de Efteling?quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Lekker in de fata morganaquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gezin mee en met zijn allen naar de Efteling?
Kan wel, maar of het daadwerkelijk gebeurt is dit seizoen niet met zekerheid te zeggen. Zelfs niet tegen Zitterdquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
PSV kan weet 3 punten inlopen
Blijft een mooie attractie ook na de 100ste keerquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker in de fata morgana
Nou dit moet toch wel goedkomen hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kan wel, maar of het daadwerkelijk gebeurt is dit seizoen niet met zekerheid te zeggen. Zelfs niet tegen Zitterd
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijft een mooie attractie ook na de 100ste keer
Maar ja volgende week speelt PSV in De Kuip, dan zijn de mogelijke drie punten van vanavond misschien van minder waarde..quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou dit moet toch wel goedkomen hoor
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Blijft een mooie attractie ook na de 100ste keer
Misschien wel in 2020quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dochtertje van drie en niet getrouwd toch?
Niets wat niet erg makkelijk stuk kan in 2019
Ver-schrik-ke-lijk dat soort mensen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:32 schreef bitterbal het volgende:
Brigitte kaandorp gisteren bij Pauw. Grappig mens is dat zeg
Waarom?quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ver-schrik-ke-lijk dat soort mensen.
3? Wtf. Stuk ouder al hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Maar ja volgende week speelt PSV in De Kuip, dan zijn de mogelijke drie punten van vanavond misschien van minder waarde..
Wow, de tijd vliegt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
3? Wtf. Stuk ouder al hoor
Voelde ik laatst niks van hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Humor met een zwart randjequote:Op zaterdag 7 december 2019 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Serieus jongens. Wat is lelijke humor?
Dat zegt Uitstraling helemaal niet..quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Oh dat? Das toch juist heerlijk.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Humor met een zwart randje
Van die megaflauwe, Amerikaanse Police Academy-humorquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Seth Gaaikema had bijvoorbeeld ook lelijke humor.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:36 schreef bitterbal het volgende:
Wmb welquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh dat? Das toch juist heerlijk.
Vind je dit ook bv flauw?quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seth Gaaikema had bijvoorbeeld ook lelijke humor.
Niet te nassen dat.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Van die megaflauwe, Amerikaanse Police Academy-humor
Gelukt met kakken?quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maarja ik ben sowieso grof gebekt
Nopes.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je de link gezien? Was mijn eigen insta perongeluk
Ik ook welquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:39 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Maarja ik ben sowieso grof gebekt
Heb je somsquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moest wel 190 keer vegen
Katja en Kaandorp gemerged, klinkt intrigerendquote:
Me2quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:42 schreef bitterbal het volgende:
Ik hou echt van zwarte humor en hele flauwe.
Heb je dadelijk een seksverslaafde Kaandorp, no no noquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Katja en Kaandorp gemerged, klinkt intrigerend
Springt op je piemel zodra ze je zietquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je dadelijk een seksverslaafde Kaandorp, no no no
![]()
Ieuwlquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
![]()
Koop ik wel een dikke cavia en een pot pindakaas.quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Springt op je piemel zodra ze je ziet![]()
Misschien wel ongelooflijke skills joh!
Koop ik voor jou als kerstcadeauquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop ik wel een dikke cavia en een pot pindakaas.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Koop ik voor jou als kerstcadeau
Dan wel Katja Kaandorp en niet Briggitte Schuurman. Dat laatste lijkt te veel op Birgit Schuurman, die ik persoonlijk mooier vind dan Katja..quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Katja en Kaandorp gemerged, klinkt intrigerend
Ze lust er sowieso wel pap vanquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
![]()
Piepend orgasmerenquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop ik wel een dikke cavia en een pot pindakaas.
Is ook mooi wijffiequote:Op zaterdag 7 december 2019 10:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan wel Katja Kaandorp en niet Briggitte Schuurman. Dat laatste lijkt te veel op Birgit Schuurman, die ik persoonlijk mooier vind dan Katja..
Lukt ons al met een blik natuurlijkquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:57 schreef UitStraling het volgende:
Ex collega uit Hilversum had haar binnen vier wijntjes wijdbeens op een toilet en dat was me toch een onaantrekkelijk mannetje, tja
Bipolairenquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:57 schreef UitStraling het volgende:
Ex collega uit Hilversum had haar binnen vier wijntjes wijdbeens op een toilet en dat was me toch een onaantrekkelijk mannetje, tja
Knaagdier, gok van welquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben die beestjes eigenlijk tanden?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 10:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hebben die beestjes eigenlijk tanden?
Ductapequote:Op zaterdag 7 december 2019 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja dankjewel, dan plak ik er wel stickers op met voorkant en achterkant.
Per seconde wijzerquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omg wat gaat de tijd toch snel
Want dat zie je zo niet?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oohja dankjewel, dan plak ik er wel stickers op met voorkant en achterkant.
Komt omdat je oud bentquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Omg wat gaat de tijd toch snel
Haha, dat nietquote:Op zaterdag 7 december 2019 10:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gezellig!Komt de Sint nog even overgevlogen uit Spanje? Bij Ryanair kost dat niks.
Jeetje.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan alles zelf wel opzoeken terwijl jullie kennis ook voorhanden is.
Je moet alleen interesse tonen in haar tanden.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan alles zelf wel opzoeken terwijl jullie kennis ook voorhanden is.
Hoop serieus dat die je bijt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik dronken ben en het is donker ga ik niet eerst voelen of zo
Wat?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je moet alleen interesse tonen in haar tanden.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Laat tandjes wel operatief verwijderen voordat ze bij me mag komen wonen.
Arme cavia.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zo noem je me wel vaak![]()
Ik ben gewoon praktisch en nuchter ingesteld.
Ik heb mij gesneden vanochtend aan een blik.quote:
SmAkken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Bovendien kan het lieve beestje zo lekker groentepap eten, of heerlijke gezonde smoothies.
Volgens mij maken die best een aandoenlijk lief geluidje als ze smekken ook
Waarom maak je in de ochtend een blik open?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb mij gesneden vanochtend aan een blik.
Een bloedbad!
Nu een pleister..
Ben al wat gekalmeerd.
Einde bericht.
Ik heb al een ontbijt en het warme eten achter mijn kiezen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waarom maak je in de ochtend een blik open?
Gatverdamme en dan eet je blikvoer als warm ontbijt zo vroeg?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:12 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb al een ontbijt en het warme eten achter mijn kiezen.
Ja ik ben apart.
Dit was verdomme niet mijn ontbijt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gatverdamme en dan eet je blikvoer als warm ontbijt zo vroeg?
wtfquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:14 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Dit was verdomme niet mijn ontbijt.
Ontbijt was al om 5:45 oid.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ballen geschoren en hip luchtje op?
Lekker man.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik heb mij gesneden vanochtend aan een blik.
Een bloedbad!
Nu een pleister..
Ben al wat gekalmeerd.
Einde bericht.
Alsof vrouwen wel normaal eten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:17 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb een vrouw nodig zoveel is wel duidelijk.
Misschien griepquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:23 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb het koud en ben rillerig, raar, niks voor mij
Vrouwen hebben alles op orde toch?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof vrouwen wel normaal eten.
Ken genoeg chaotische types.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben alles op orde toch?
Eens moet het er van komenquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou me verbazen, ik ben echt bijna nooit ziek.
'elloquote:
Nee, ik ben druk met dichtdenken!quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:25 schreef scrupuleus het volgende:
Zijn we weer uit je myat gevallen @:Voxs
Zo schat ik jou wel in jaquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
'ello
[..]
Nee, ik ben druk met dichtdenken!
Ik wilde je al benoemenquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:27 schreef Voxs het volgende:
[..]
'ello
[..]
Nee, ik ben druk met dichtdenken!
quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:23 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vrouwen hebben alles op orde toch?
Okeeeeeequote:
moet je toch voor jezelf doen joh.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Okeeeeee
Laat ik het dan zo zeggen, een vrouw zou een doel voor mij zijn waardoor ik orde krijg.
Samen zorgen is toch veel leuker.
saaaaaaaaiquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet je toch voor jezelf doen joh.
Leuk voor een vrouw zo'n volwassen kindquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Okeeeeee
Laat ik het dan zo zeggen, een vrouw zou een doel voor mij zijn waardoor ik orde krijg.
Samen zorgen is toch veel leuker.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:35 schreef bitterbal het volgende:
OMFG![]()
[ afbeelding ]
https://www.radbag.nl/flying-spaghetti-monster-pasta-zeef
Kan ze vast oefenenquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Leuk voor een vrouw zo'n volwassen kind
quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:35 schreef bitterbal het volgende:
OMFG![]()
[ afbeelding ]
https://www.radbag.nl/flying-spaghetti-monster-pasta-zeef
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:37 schreef UitStraling het volgende:
Scrupje, je moet vrouwen ontzorgen en ze een veilig geborgen gevoel geven, daar zijn we mannen voor.
Nah je zoekt toch geen vrouw om jouw leven op orde te krijgen?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Je ontzorgt elkaar.
Sinds juni 1981quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Zijn jullie trouwens al lid van de kerk?
Man man manquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Je ontzorgt elkaar.
?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Bedoel de kerk van het vliegend spaghetti monster.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds juni 1981
Maar ik doe er niks met het geloof
Nee, dat niet. Van de RK kerk dus sinds mijn doopquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bedoel de kerk van het vliegend spaghetti monster.
Als je het goed doet kom je een vrouw tegen die juist je hele leven overhoop haalt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wat een onzin.
Je ontzorgt elkaar.
Flikker op zegquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:38 schreef bitterbal het volgende:
Mindf*ckquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:43 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb aardbeien maar ze smaken naar limoen.
En en natuurlijk!quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nah je zoekt toch geen vrouw om jouw leven op orde te krijgen?
Neeeeheeeee dat is niet goed..quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je het goed doet kom je een vrouw tegen die juist je hele leven overhoop haalt.
Als je groot en sterk genoeg in 't leven staat kun je dat makkelijk aan.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Neeeeheeeee dat is niet goed..
Nee die bestaat ook niet.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Het Vliegend Spaghetti monster wel.
Ramen
Maar niks voor jou toch?quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je groot en sterk genoeg in 't leven staat kun je dat makkelijk aan.
Ik gun je eentje die blijftquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik laat me altijd maar verrassen.
Half litertje secondelijm op hun rug op bed en ze gaan nergens meer heen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vastgeketend in de kelder bedoel je.
Kan je ook met die cavia's doen. Weet je gelijk wat de voor en achterkant is.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Half litertje secondelijm op hun rug op bed en ze gaan nergens meer heen.
Ik vind jou geniaal weet je datquote:Op zaterdag 7 december 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan je ook met die cavia's doen. Weet je gelijk wat de voor en achterkant is.
Ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:59 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
In de hogere kringen doet iedereen elkaar toch een beetje?
Ze ontspoort volledig door jouw aanwezigheid.quote:Op zaterdag 7 december 2019 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind jou geniaal weet je dat
Lief hè?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze ontspoort volledig door jouw aanwezigheid.
Mooi om te zien.
O ik kijk dan teveel series waarbij rijke families Russische hoertjes neuken.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:01 schreef UitStraling het volgende:
Kan zelfs kleine wieltjes eronder lijmen bij zo'n cavia, kan ik ze aan een touwtje rond slepen.
Eeeeuhrmquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:04 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
O ik kijk dan teveel series waarbij rijke families Russische hoertjes neuken.
Je bent braaf.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eeeeuhrm![]()
Er zijn ook mensen met geld die gewoon deugen als mens hoor.
Mensen in elkaar geramd?quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een van de minst brave mensen op Aarde maar daar gaat het niet om
Ja ik ookquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik "vergeet" wel eens goedemorgen te zeggen tegen mensen die ik niet mag.
wat een lefquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:13 schreef UitStraling het volgende:
Ik "vergeet" wel eens goedemorgen te zeggen tegen mensen die ik niet mag.
Dan trek je er aan??quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:18 schreef UitStraling het volgende:
En als ik ergens een rood knopje tegenkom met don't push dan kan ik het niet nalaten.
Is hier ook code taal, net als parketquote:
Momenteel niet. Been there done thatquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:38 schreef scrupuleus het volgende:
Bossie in de vblsc![]()
Ben je zo levensmoe makker?
Misschien dat ik nu impliceer ooit zelfmoord heb gepleegd. Maar dat is niet zo, zelfmoordgedachtes heb ik dan wel weer gehad.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Momenteel niet. Been there done that
Topic staat gewoon in MyAt. Soms post ik daar.
Zelfmoord plegen doe je maar 1 keerquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien dat ik nu impliceer ooit zelfmoord heb gepleegd. Maar dat is niet zo, zelfmoordgedachtes heb ik dan wel weer gehad.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:45 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zelfmoord plegen doe je maar 1 keer
Dankquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:47 schreef scrupuleus het volgende:
Bloempjes voor bos
Kusjes voor de dames
Hug voor uitstraling
Aai over de bol voor Haags
Ik ga naar buiten.
Valt ook best mee. Vroegah ging het sneller.quote:
Jawelquote:Op zaterdag 7 december 2019 12:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Valt ook best mee. Vroegah ging het sneller.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |