SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Make love, not war ☮
Het ziet er uit dat het vandaag droog is, komt goed uit, straks afsluiting van mijn golfcursus.quote:
Dan heb je het getroffen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:38 schreef just me het volgende:
[..]
Het ziet er uit dat het vandaag droog is, komt goed uit, straks afsluiting van mijn golfcursus.
dan vandaag maar genieten en morgen balenquote:Op zaterdag 7 december 2019 08:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je het getroffen.
Ik begreep dat het morgen weer slechter wordt.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik skip de wedstrijd van Lennon en ga nu de kerstsfeer en kerstboom in huis brengen...
En vind Lennon dat ook goed?quote:Op zaterdag 7 december 2019 08:45 schreef Diaan73 het volgende:
Ik skip de wedstrijd van Lennon en ga nu de kerstsfeer en kerstboom in huis brengen...
Junior komt dinsdag met de zijn kabouter om mij met de boom te helpenquote:Op zaterdag 7 december 2019 08:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kerstliedjes aan! We hebben dit jaar een grote boom
Ik denk dat je de kabouter maar niet teveel moet laten doen.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Junior komt dinsdag met de zijn kabouter om mij met de boom te helpen
Tuurlijk heb ik n echte boom en de kabouter mag gewoon veel plastic ballen aangevenquote:Op zaterdag 7 december 2019 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kabouter maar niet teveel moet laten doen.
Heb je echt boom?
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:09 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik n echte boom en de kabouter mag gewoon veel plastic ballen aangeven
Zo goed geregeld, de boom wordt maandagavond thuisbezorgd in de standaard!
Ja anders moest hij mee naar de Ikea. Dat is in de buurt van wat hij moet voetballen en ik wilde op de terugweg daar langs.quote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:03 schreef just me het volgende:
[..]
Junior komt dinsdag met de zijn kabouter om mij met de boom te helpen
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:14 schreef CindieY het volgende:
Ik heb al sinds gisteren ruzie met de lampjesOf ik ben te perfectionistisch, dat kan ook, maar ze willen niet zo hangen zoals ik dat wil.
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja anders moest hij mee naar de Ikea.
Er gaat niets boven een echte boom. Wij kopen altijd een echte boom.quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat je de kabouter maar niet teveel moet laten doen.
Heb je echt boom?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |