Leuk verhaalquote:Op zondag 8 december 2019 18:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jij bent zo iemand die een eenwieler bezit en die altijd bij heeft en denkt dat mensen het leuk vinden om jou daar op te zien zitten.
Gunther en Klaus zijn ook een stel boefjesquote:Op zondag 8 december 2019 18:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo dichtbij maar zo ver weg, de terugkeer van Hans.
CK wordt net zo zuur als prof.quote:Op zondag 8 december 2019 18:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
niet
ck is baasje prof is maar raar ventj
Had hij maar geen autochtoon moeten zijnquote:Op zondag 8 december 2019 18:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo dichtbij maar zo ver weg, de terugkeer van Hans.
Een like van simone is meer waard dan een duizend complimentenquote:Op zondag 8 december 2019 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof het leven om likes draait. Het zou alleen om fastest laps moeten gaan.
Tuurlijk, maar die van laatst had ik toch geliked?quote:Op zondag 8 december 2019 18:56 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Krijg ik er van jou dan ook nog een
Wat vond je er leuk aan?quote:Op zondag 8 december 2019 19:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die van laatst had ik toch geliked?
Hoeveel is een like van mij dan wel niet waard?!quote:Op zondag 8 december 2019 19:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een like van simone is meer waard dan een duizend complimenten
Wil je dan weten wat het wel waard is of niet? Dat is me nu niet duidelijk vriendquote:Op zondag 8 december 2019 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel is een like van mij dan wel niet waard?!
Likes van mannen zijn sowieso minder waard, zitten er tussen die liken nog een obese 45-jarige moeder van vijf kleine kinderen als de nood hoog genoeg is.quote:Op zondag 8 december 2019 19:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoeveel is een like van mij dan wel niet waard?!
CK is nog zwartgallig, prof is helemaal kleurloos.quote:Op zondag 8 december 2019 19:01 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
CK wordt net zo zuur als prof.
Prof is al helemaal de weg kwijt, bij CK zie ik helaas dezelfde volharding.
Niet dat ik weetquote:Op zondag 8 december 2019 19:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar die van laatst had ik toch geliked?
Prof heeft nog wel een mening, met weinig inhoud dat wel.quote:Op zondag 8 december 2019 19:10 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
CK is nog zwartgallig, prof is helemaal kleurloos.
Dat lijkt maar zo, ik ben jou gewoon drie stappen voor en jij bent te simpel om dat te zien.quote:Op zondag 8 december 2019 19:13 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Prof heeft nog wel een mening, met weinig inhoud dat wel.
CK slaat maar een beetje om zich heen.
Jammer genoeg ben je jezelf ook al 5 stappen voor.quote:Op zondag 8 december 2019 19:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat lijkt maar zo, ik ben jou gewoon drie stappen voor en jij bent te simpel om dat te zien.
Wat is dit Charlesquote:Op zondag 8 december 2019 18:58 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
niet
ck is baasje prof is maar raar ventj
Ja walgelijkquote:Op zondag 8 december 2019 18:49 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ja net zoals al die seksualiteiten moeten de forums ook lekker neutraal, valt me tegen van @:Danny
quote:Op zondag 8 december 2019 19:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat is dit Charles
[..]
Ja walgelijk
Zou liegen als dat niet het geval zou zijnquote:Op zondag 8 december 2019 19:10 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Wekte het ook enige verlangens op?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |