Welkom op fok!quote:Op zondag 8 december 2019 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Net alsof ik in een instelling voor mentaal gehandicapten werk met deze laatste 20 posts.
Je kind.quote:Op zondag 8 december 2019 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Net alsof ik in een instelling voor mentaal gehandicapten werk met deze laatste 20 posts.
En daar kom je nu pas achter, na al die jaren?quote:Op zondag 8 december 2019 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Die stopt tenminste binnen nu en 2 jaar met in zijn broek schijten, bij jou hebben ze het gewoon opgegeven.quote:
299.999quote:
Ik hoop dat ze pas op haar 16e zindelijk is en vanaf haar 18e weer incontinent door negers.quote:Op zondag 8 december 2019 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die stopt tenminste binnen nu en 2 jaar met in zijn broek schijten, bij jou hebben ze het gewoon opgegeven.
Bestuur je je elektrische rolstoel ook met dat stuur?quote:Op zondag 8 december 2019 16:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik installeer even mijn wieltje om vervolgens F1 2019 op te starten.
Ze.quote:Op zondag 8 december 2019 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze pas op haar 16e zindelijk is en vanaf haar 18e weer incontinent door negers.
Daar heb ik een joystick voor noob.quote:Op zondag 8 december 2019 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bestuur je je elektrische rolstoel ook met dat stuur?
Mannetje met pruts pc gespotquote:
Geweldige pc man.quote:
Ehhhhquote:Op zondag 8 december 2019 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuur pic dan dan jaag ik haar op tot haar kutsap achter mijn oren plakt.
Boeit me dus werkelijk geen kut.quote:Op zondag 8 december 2019 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ehhhh
Ik had het over haar innerlijk.
Ik verwacht niet haar lichaam te mogen beminnen, dan maar haar geest.quote:Op zondag 8 december 2019 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeit me dus werkelijk geen kut.
Als ze net zo kan neuken als dichten dan heb je wel een prima uurtje.quote:Op zondag 8 december 2019 16:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik verwacht niet haar lichaam te mogen beminnen, dan maar haar geest.
Ik ben niet bekend met haar werk.quote:Op zondag 8 december 2019 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze net zo kan neuken als dichten dan heb je wel een prima uurtje.
Aan de ervaring kan het ook niet liggenquote:Op zondag 8 december 2019 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze net zo kan neuken als dichten dan heb je wel een prima uurtje.
Ben je nou nog niet opgepakt?quote:Op zondag 8 december 2019 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan de ervaring kan het ook niet liggen
Waarom zou ik worden opgepakt?quote:Op zondag 8 december 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet opgepakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |