Welkom op fok!quote:Op zondag 8 december 2019 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Net alsof ik in een instelling voor mentaal gehandicapten werk met deze laatste 20 posts.
Je kind.quote:Op zondag 8 december 2019 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Net alsof ik in een instelling voor mentaal gehandicapten werk met deze laatste 20 posts.
En daar kom je nu pas achter, na al die jaren?quote:Op zondag 8 december 2019 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Die stopt tenminste binnen nu en 2 jaar met in zijn broek schijten, bij jou hebben ze het gewoon opgegeven.quote:
299.999quote:
Ik hoop dat ze pas op haar 16e zindelijk is en vanaf haar 18e weer incontinent door negers.quote:Op zondag 8 december 2019 16:30 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die stopt tenminste binnen nu en 2 jaar met in zijn broek schijten, bij jou hebben ze het gewoon opgegeven.
Bestuur je je elektrische rolstoel ook met dat stuur?quote:Op zondag 8 december 2019 16:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik installeer even mijn wieltje om vervolgens F1 2019 op te starten.
Ze.quote:Op zondag 8 december 2019 16:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze pas op haar 16e zindelijk is en vanaf haar 18e weer incontinent door negers.
Daar heb ik een joystick voor noob.quote:Op zondag 8 december 2019 16:34 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bestuur je je elektrische rolstoel ook met dat stuur?
Mannetje met pruts pc gespotquote:
Geweldige pc man.quote:
Ehhhhquote:Op zondag 8 december 2019 16:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stuur pic dan dan jaag ik haar op tot haar kutsap achter mijn oren plakt.
Boeit me dus werkelijk geen kut.quote:Op zondag 8 december 2019 16:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ehhhh
Ik had het over haar innerlijk.
Ik verwacht niet haar lichaam te mogen beminnen, dan maar haar geest.quote:Op zondag 8 december 2019 16:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Boeit me dus werkelijk geen kut.
Als ze net zo kan neuken als dichten dan heb je wel een prima uurtje.quote:Op zondag 8 december 2019 16:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik verwacht niet haar lichaam te mogen beminnen, dan maar haar geest.
Ik ben niet bekend met haar werk.quote:Op zondag 8 december 2019 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze net zo kan neuken als dichten dan heb je wel een prima uurtje.
Aan de ervaring kan het ook niet liggenquote:Op zondag 8 december 2019 17:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ze net zo kan neuken als dichten dan heb je wel een prima uurtje.
Ben je nou nog niet opgepakt?quote:Op zondag 8 december 2019 17:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Aan de ervaring kan het ook niet liggen
Waarom zou ik worden opgepakt?quote:Op zondag 8 december 2019 17:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet opgepakt?
Popo is even effectief als de klb mods manquote:Op zondag 8 december 2019 17:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij loopt iedere avond te rellen
Ja dat maakt het ook alleen maar leuk.quote:Op zondag 8 december 2019 17:32 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Popo is even effectief als de klb mods man
Een vriend van me was vandaag waar jij vandaag was lolquote:Op zondag 8 december 2019 18:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Heb je mijn nieuwe FB foto al geliked?!
Jij hebt een Up zekerquote:
Hetzelfde soort helpt elkaar, dat is ergens wel mooi om te zien. Alleen jammer dat ze niet gewoon in R&P SC gaan ventileren met zn allen.quote:Op zondag 8 december 2019 16:26 schreef Catkiller het volgende:
Ja net zoals al die seksualiteiten moeten de forums ook lekker neutraal, valt me tegen van @Dannyquote:Op zondag 8 december 2019 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hetzelfde soort helpt elkaar, dat is ergens wel mooi om te zien. Alleen jammer dat ze niet gewoon in R&P SC gaan ventileren met zn allen.
Vroeger zat er gewoon een hek tussen en liepen de culturen niet door elkaar
Weet je nog hoe mooi het hier was met Pharkus en Drebinquote:Op zondag 8 december 2019 18:49 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hetzelfde soort helpt elkaar, dat is ergens wel mooi om te zien. Alleen jammer dat ze niet gewoon in R&P SC gaan ventileren met zn allen.
Vroeger zat er gewoon een hek tussen en liepen de culturen niet door elkaar
Letterlijk waar ik vandaag was?quote:Op zondag 8 december 2019 18:39 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Een vriend van me was vandaag waar jij vandaag was lol
Alsof het leven om likes draaitquote:Op zondag 8 december 2019 18:54 schreef Kiid het volgende:
Maar heb ik die like nou wel of niet mogen ontvangen =/
Ga fietsenquote:
Krijg ik er van jou dan ook nog eenquote:Op zondag 8 december 2019 18:54 schreef Kiid het volgende:
Maar heb ik die like nou wel of niet mogen ontvangen =/
Jij bent zo iemand die een eenwieler bezit en die altijd bij heeft en denkt dat mensen het leuk vinden om jou daar op te zien zitten.quote:
Zo dichtbij maar zo ver weg, de terugkeer van Hans.quote:Bezoeker Duitse kerstmarkt doodgeslagen: zes verdachten vast
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |