quote:Op zondag 8 december 2019 19:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje ironisch dat jij hiermee komt met al die exotische verrassingen die je importeert
Dit wil ik nu ook wel eens weten godverdomme.quote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
Mag ik vragen, wat heb ik hier ooit misdaan dat sommige hier zo een hekel hebben aan mij?
Dat ik mijn eigen mening heb en het niet altijd eens ben met een andere mening betekend toch niet dat ik dan maar een eikel of persona non grata ben? Iedereen zijn mening telt, of ik het er nou mee eens ben of niet. Moet ik daarom genegeerd worden?
Moet je ook niet doen vriend. Als je pizza's kan bestellen waarom dan geen vrouwenquote:Op zondag 8 december 2019 19:26 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik schaam me daar niet voor.
Welke softie was dit dan weerquote:Op zondag 8 december 2019 19:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
Hey maar ik heb dus gisteren een TR gedaan, ging om het gebruik van het woord 'Kanker'.
Dat mag dus wel wat minder mensen. Begint standaardtaal te worden. Dat is nergens voor nodig.
Cachie kan mij gesloten wordenquote:Op zondag 8 december 2019 19:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat is wel het meest dichtste bij cachie dat je kan komen
Inderdaad. Ik opper dan ook regelmatig of er op het taalgebruik gelet kan worden.quote:Op zondag 8 december 2019 19:28 schreef CharlesKinbote het volgende:
Hey maar ik heb dus gisteren een TR gedaan, ging om het gebruik van het woord 'Kanker'.
Dat mag dus wel wat minder mensen. Begint standaardtaal te worden. Dat is nergens voor nodig.
geslotenquote:
Deze komt niet uit de catalogus en eerlijk gevonden. Beetje ver weg, dat wel.quote:Op zondag 8 december 2019 19:28 schreef Kiid het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen vriend. Als je pizza's kan bestellen waarom dan geen vrouwen
Zo'n diepe put valt niet te dempenquote:
Hoe doen die allah-mevrouwtjes dat dan?quote:Op zondag 8 december 2019 19:30 schreef Kiid het volgende:
Oh, je zegt gesloten als in de boel dichtnaaien? Maar dan kan ze niet meer plassen vriend
Dus ze is niet zo knap begrijp ik hieruit? Rare flex maar okquote:Op zondag 8 december 2019 19:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Deze komt niet uit de catalogus en eerlijk gevonden. Beetje ver weg, dat wel.
Waarom zou je anders intensieve interactie voeren met een vrouw op een forum. Allemaal tactiek en nu kan hij zonder morren of gezeik Fifa en F1 op de grote tv spelen terwijl zij de libelle leest.quote:Op zondag 8 december 2019 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En nu zijn ze al tijden een stelletje, het kan raar lopen.
Die spreken zelden meer dan gebrekkig Nederlands dus heb het ze nooit kunnen vragenquote:Op zondag 8 december 2019 19:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hoe doen die allah-mevrouwtjes dat dan?
Denk dat hij wel vervanging zoekt in de vorm van Simone, kunnen ze games en sneren uitwisselen.quote:Op zondag 8 december 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zou je anders intensieve interactie voeren met een vrouw op een forum. Allemaal tactiek en nu kan hij zonder morren of gezeik Fifa en F1 op de grote tv spelen terwijl zij de libelle leest.
Koffiequote:Op zondag 8 december 2019 19:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
Héérlijke plaat om te luisteren (onder het genot van een kopje koffie, zoals ik nu ;-))
~ CK
Vergeet ook niet dat ik DBS Broly the movie op blu-ray heb die ik wekelijks kan kijken met Dolby surroundquote:Op zondag 8 december 2019 19:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Waarom zou je anders intensieve interactie voeren met een vrouw op een forum. Allemaal tactiek en nu kan hij zonder morren of gezeik Fifa en F1 op de grote tv spelen terwijl zij de libelle leest.
Nee joh, mevrouw Kiid en ik zijn heel gelukkig samenquote:Op zondag 8 december 2019 19:32 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Denk dat hij wel vervanging zoekt in de vorm van Simone, kunnen ze games en sneren uitwisselen.
'S ochtends vroeg lijkt ze op Tina Turner met haar wat alle kanten op staat, maar ook dat heeft wel iets.quote:Op zondag 8 december 2019 19:31 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus ze is niet zo knap begrijp ik hieruit? Rare flex maar ok
Met mij zou je walhalla vindenquote:Op zondag 8 december 2019 19:34 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nee joh, mevrouw Kiid en ik zijn heel gelukkig samen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |