Zuig jij toch aan @Solotovski zijn afgeragde penisquote:Op zondag 8 december 2019 19:17 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jammer genoeg ben je jezelf ook al 5 stappen voor.
Dat meen je niet. Ik dacht van wel. Ik ga het NU doen en een like voor iedere dag dat ik gemist hebquote:
Je eigen topic waarin je aangeeft bij Pierre in te trekken is wel een goeiequote:Op zondag 8 december 2019 19:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Is er nog een leuk topic om in te trollen
Komt dit uit de R&P autisten SC? Zo zijn ze wel daar.quote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
Mag ik vragen, wat heb ik hier ooit misdaan dat sommige hier zo een hekel hebben aan mij?
Dat ik mijn eigen mening heb en het niet altijd eens ben met een andere mening betekend toch niet dat ik dan maar een eikel of persona non grata ben? Iedereen zijn mening telt, of ik het er nou mee eens ben of niet. Moet ik daarom genegeerd worden?
Jij bent oke, chevy is een betweterige kneusquote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
Mag ik vragen, wat heb ik hier ooit misdaan dat sommige hier zo een hekel hebben aan mij?
Dat ik mijn eigen mening heb en het niet altijd eens ben met een andere mening betekend toch niet dat ik dan maar een eikel of persona non grata ben? Iedereen zijn mening telt, of ik het er nou mee eens ben of niet. Moet ik daarom genegeerd worden?
Huh ga je dit account ook al opdoekenquote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
@:prof kom je op mijn afscheidsfeestje
Ik kom ook als je per lange afstandsraket reist naar je bestemming.quote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Elvi?quote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
Van wie komt dit?quote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef CharlesKinbote het volgende:
Ik kom ookquote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
En nu zijn ze al tijden een stelletje, het kan raar lopen.quote:Op zondag 8 december 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat waren jouw hoogtijdagen toch, toen je Elvi zat te pesten
Mooie tijd was dat al kijk ik er met een gemengde blik op terug. Want destijds werd ik ook gebanned voor ieder wissewasjequote:Op zondag 8 december 2019 19:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat waren jouw hoogtijdagen toch, toen je Elvi zat te pesten
Elvi is teveel vrouw voor mij iykwimquote:Op zondag 8 december 2019 19:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
En nu zijn ze al tijden een stelletje, het kan raar lopen.
Die laat zich niet afzeiken door haar vriend op een internetforum, ik snap hem.quote:
<3quote:Op zondag 8 december 2019 19:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij bent oke, chevy is een betweterige kneus
Je hebt nu een chick with a dick?quote:
outpostquote:
quote:
quote:Op zondag 8 december 2019 19:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Komt dit uit de R&P autisten SC? Zo zijn ze wel daar.
Beetje ironisch dat jij hiermee komt met al die exotische verrassingen die je importeertquote:Op zondag 8 december 2019 19:24 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je hebt nu een chick with a dick?
Graagquote:Op zondag 8 december 2019 19:20 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zuig jij toch aan @:Solotovski zijn afgeragde penis
Zou niemand moeten accepterenquote:Op zondag 8 december 2019 19:24 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Die laat zich niet afzeiken door haar vriend op een internetforum, ik snap hem.
Ik schaam me daar niet voor.quote:Op zondag 8 december 2019 19:25 schreef Kiid het volgende:
[..]
Beetje ironisch dat jij hiermee komt met al die exotische verrassingen die je importeert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |