Ik bedoelde gezwelligerquote:
Mooi.quote:
Die bot denkt alleen aan zichzelfquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:02 schreef scrupuleus het volgende:
Ik heb liever dat haags mij bevlekt
Of aan de vuurwerkrampquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:05 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Die bot denkt alleen aan zichzelf
Dat is nou weer iets waar jij je druk om maakt.quote:
Mag je best doen hoor. Loop ik niet voor weg. squote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Of zal ik me druk maken wat @:Monopoly ooit eens in 2016 gezegd heeft over Joden ergens in Discord?
Oh poeh hee wat een dreigement Mono zal wel bibberend achter zijn pc zitten nuquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Of zal ik me druk maken wat @:Monopoly ooit eens in 2016 gezegd heeft over Joden ergens in Discord?
Ga keihard lopen janken net als Treinhoer en Simone.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:30 schreef FernandoMartinez het volgende:
Daar heb je de kliekjesbrigade, even voorop springen om even iets te zeggen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Oh poeh hee wat een dreigement Mono zal wel bibberend achter zijn pc zitten nu
Ik kan niet zonder @SimonedeBeauvoirquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:36 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Daar heb je de kliekjesbrigade, even voorop springen om even iets te zeggen.
Tyf op Aber, Mono en ik hebben jou gemiep er niet voor nodig
Ik heb niet zo'n probleem met Joden eigenlijk in het dagelijkse leven, hooguit dat ik langs een joods begraafplaats fiets met 40-45 dode jodenquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:31 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Mag je best doen hoor. Loop ik niet voor weg. s
Miemiemiemiepquote:
Jou probleem dat jij daar last van hebt.quote:
MIEP MIEPquote:
Grappig is dat he?quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:38 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik kan niet zonder @:SimonedeBeauvoir
Hou jou bekquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:40 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jou probleem dat jij daar last van hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
Wordt ik naar het schavot gebracht door een typo?Oei!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zonder wrijving geen glans
quote:Op zaterdag 7 december 2019 00:02 schreef FernandoMartinez het volgende:
Wordt ik naar het schavot gebracht door een typo?(lol)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ja, maar gewoon lekker zelf spelen lijkt me. En mooie fragmentjes kijken op YouTubequote:Op zaterdag 7 december 2019 00:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat moeten we nu zonder F1?
Ik game al jaren niet meerquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ja, maar gewoon lekker zelf spelen lijkt me. En mooie fragmentjes kijken op YouTube
Zonde. Genieten man. Straks met een virtueel realiteits hoofdset. Wordt mokerepischquote:Op zaterdag 7 december 2019 00:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik game al jaren niet meer
Ja misschien ooit weer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:00 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zonde. Genieten man. Straks met een virtueel realiteits hoofdset. Wordt mokerepisch
Moet helaas m’n halve PC ervoor verbouwenquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja misschien ooit weer.
Oh nee dan liever wel PlayStation enzoquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Moet helaas m’n halve PC ervoor verbouwen
Ik vind het PC’tje heerlijk. Soms even snel alt tab om even te FOK!ken tussen het rijden door. Genieten.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oh nee dan liever wel PlayStation enzo
Je lijkt wel een wijf.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik vind het PC’tje heerlijk. Soms even snel alt tab om even te FOK!ken tussen het rijden door. Genieten.
Hoezo dat nou weerquote:
Nee dan zou ik een tweede scherm moeten kopen. Maar zit een beetje met de ruimte.quote:
Ik heb er 2 op mijn kantoor boven. Maar dat is 1 teveel.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Nee dan zou ik een tweede scherm moeten kopen. Maar zit een beetje met de ruimte.
Is handig toch. Meerdere SC’s in de gaten houdenquote:Op zaterdag 7 december 2019 01:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op mijn kantoor boven. Maar dat is 1 teveel.
Nee.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:10 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Is handig toch. Meerdere SC’s in de gaten houden
Matige sneeuwval in het oosten. In het westen zonnig met 23/24 graden en een licht briesjequote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Matige sneeuwval in het oosten. In het westen zonnig met 23/24 graden en een licht briesje
Maat!quote:Op zaterdag 7 december 2019 12:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Zo, ik ga ook maar eens uit bed.
Heeyquote:Op zaterdag 7 december 2019 16:56 schreef Catkiller het volgende:
Kijk hoe druk met 2 matige mods/users achter elkaar.
Goedemorgenquote:
quote:Op zaterdag 7 december 2019 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk hoe druk met twee billenmaatjes achter elkaar.
Kaarsrechtquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Hebben jullie de kerstboom al staan
Triggered, ga verder kwijlen over je plastic stuurtje johquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk hoe druk met twee billenmaatjes achter elkaar.
lolmadquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:37 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Triggered, ga verder kwijlen over je plastic stuurtje joh
Waarom moet jij overal lol bij posten, ben je in 2010 hard op je hoofd gevallen en er in blijven hangenquote:
Ieniminimuis heeft een topic aangemaakt in fee omtrent kerstversiering.quote:
Liever niet maar als je het graag wil zien wil ik je wel een foto sturen hoorquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:02 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ieniminimuis heeft een topic aangemaakt in fee omtrent kerstversiering.
Misschien kan je ons deelgenoot maken van jouw versiersels!
Lijkt mij enig!quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Liever niet maar als je het graag wil zien wil ik je wel een foto sturen hoor
Zijn er kindjes zwaargewond geraakt dan?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:13 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heeft haags nog lekker gelachen om die ingestorte shoarmatent in Coevorden
Nee en ik hoorde dat er ook geen voetbalclub zit dus zal wel niks te lachen zijnquote:Op zaterdag 7 december 2019 18:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn er kindjes zwaargewond geraakt dan?
Alsof je met een Williams een Ferrari verslaat, hè @Kiid ?quote:
Heeft dat mormel van je de boel weer ondergekotst?quote:
Waarom moet er altijd ergens een reden voor zijnquote:
Waarom vraagt diequote:Op zondag 8 december 2019 12:56 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom moet er altijd ergens een reden voor zijn
Dat is de natte droom van iedere coureurquote:Op zondag 8 december 2019 12:48 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Alsof je met een Williams een Ferrari verslaat, hè @:kiid ?
Ik ben keihard m'n best aan het doen voor je vriend. Nog even geduld.quote:
Klasse. Kan nooit meer lang duren denk ikquote:Op zondag 8 december 2019 13:03 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ben keihard m'n best aan het doen voor je vriend. Nog even geduld.
FC4 is nu een tientje in de storequote:
Hoe gaan de vorderingen om het buitenbeentje eruit te werken? Dit heeft nou wel lang genoeg geduurd.quote:
Helemaal gelijk. Je probeert het immers al zoveel jaren, kan niet misgaan.quote:Op zondag 8 december 2019 13:13 schreef Kiid het volgende:
[..]
Klasse. Kan nooit meer lang duren denk ik
Iedereen is hier welkom maat. Dus ook jijquote:Op zondag 8 december 2019 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe gaan de vorderingen om het buitenbeentje eruit te werken? Dit heeft nou wel lang genoeg geduurd.
Zolang ze blauw zijn is dat niet te doen. En aangezien hij blauw is van een dood forum stopt hij er ook niet snel mee.quote:Op zondag 8 december 2019 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe gaan de vorderingen om het buitenbeentje eruit te werken? Dit heeft nou wel lang genoeg geduurd.
Het is niet meer wat het geweest is.quote:Op zondag 8 december 2019 13:28 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Trekt 'ie de blauw kaart weer hoorquote:Op zondag 8 december 2019 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang ze blauw zijn is dat niet te doen. En aangezien hij blauw is van een dood forum stopt hij er ook niet snel mee.
Krijg bij hem altijd het idee van in de echte wereld lukt het niet dus moet hij het maar op fok halenquote:Op zondag 8 december 2019 13:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zolang ze blauw zijn is dat niet te doen. En aangezien hij blauw is van een dood forum stopt hij er ook niet snel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |