lol jaquote:Op woensdag 18 december 2019 22:44 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond hem wel tof eigenlijk. Al kom ik net thuis en moet ik het nog even laten bezinken.
Deze film had wel het slechste moment van alle star wars film ooit: Een ex stormtrooper die met een pijl en boog een vliegende tie fighter uit de lucht schiet
Geloofwaardiger dan de Ewoks tegen AT-ST.quote:Op woensdag 18 december 2019 22:44 schreef over_hedge het volgende:
Ik vond hem wel tof eigenlijk. Al kom ik net thuis en moet ik het nog even laten bezinken.
Deze film had wel het slechste moment van alle star wars film ooit: Een ex stormtrooper die met een pijl en boog een vliegende tie fighter uit de lucht schiet
quote:Op woensdag 18 december 2019 22:29 schreef pokkerdepok het volgende:
Niet? Dat was 1 van de theorieën nav tfa. Heb er gisteren een weddenschap mee verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
okee, balen... ik had hem niet gezien.quote:Op donderdag 19 december 2019 07:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet? Dat was 1 van de theorieën nav tfa. Heb er gisteren een weddenschap mee verloren
Het tempo ligt, zeker als je de oude films erbij pakt, moordend hoog. Iets te zelfs.quote:Op donderdag 19 december 2019 00:03 schreef 1shot1kill het volgende:
Vanavond ook gezien, vond de film vermakelijk maar het tempo ligt veel te hoog, de eerste helft had makkelijk uitgestreken kunnen worden over 2 films van 2 uur en de 2e helft had ook makkelijk nog een film van 2 uur kunnen zijn. Voor de pauze had ik echt het idee dat ze nergens langer dan 5 minuten zijn geweest.
[..]
Geloofwaardiger dan de Ewoks tegen AT-ST.
quote:Op donderdag 19 december 2019 07:46 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Niet? Dat was 1 van de theorieën nav tfa. Heb er gisteren een weddenschap mee verloren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
Nah intelligente wezens die een trap bouwen voor een soort tank op 2 benen die vrij makkelijk omver te gooien is vind ik een stuk realistischer dan een normaal persoon die van die afstand met pijl en boog een tie fighter uit de lucht schiet. Als die tof fighter stil staat en het windstil is, is het al amper te doen van die afstandquote:Op donderdag 19 december 2019 00:03 schreef 1shot1kill het volgende:
Vanavond ook gezien, vond de film vermakelijk maar het tempo ligt veel te hoog, de eerste helft had makkelijk uitgestreken kunnen worden over 2 films van 2 uur en de 2e helft had ook makkelijk nog een film van 2 uur kunnen zijn. Voor de pauze had ik echt het idee dat ze nergens langer dan 5 minuten zijn geweest.
[..]
Geloofwaardiger dan de Ewoks tegen AT-ST.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Kunnen we ook gewoon spoilers gebruiken?Sinds wanneer moeten we spoilers gebruiken voor een film die al uit is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Kunnen we ook gewoon spoilers gebruiken?Ik denk dat het een nobody gives a shit wat voor fighter het was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
mensen die zeggen: Mijn jeugd is verpest!@!@!!! omdat ze een film kut vinden (dat gebeurde bij the last jedi) Moet je sowieso niet serieus nemenquote:Op donderdag 19 december 2019 15:50 schreef KoosVogels het volgende:
Gisteravond gezien en heb mij uitstekend vermaakt. Op imdb zie ik hele volksstammen compleet uit hun plaat gaan, omdat het een vreselijke SW-film zou zijn.
Vaak zijn dat dezelfde types die de prequels waardeloos vonden en ook geen goed woord over hadden voor TFA en TLJ.
Als je naar eigen zeggen al sinds RotJ geen goede SW-film hebt gezien, moet je jezelf misschien afvragen of je daadwerkelijk fan bent van de franchise.
Uiteraard.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:20 schreef over_hedge het volgende:
[..]
mensen die zeggen: Mijn jeugd is verpest!@!@!!! omdat ze een film kut vinden (dat gebeurde bij the last jedi) Moet je sowieso niet serieus nemen
Of je geeft er veel te veel om waardoor je op elke slak zout gaat leggen en elke relativering kwijt raakt om nog te kunnen genieten van de films en je de mindere punten niet meer voor lief kunt nemen.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
Wanneer je als zelfverklaard SW-fan alles wat na de OT kwam vreselijk vindt, dan is deze serie misschien toch niks voor jou.
Dat doen ze altijd. Zelfs met Threepio en beebee-atequote:Op donderdag 19 december 2019 16:35 schreef over_hedge het volgende:
Wat ik trouwens ook irritant vond. De ondertiteling vertaalde r2d2 naar aartoo
Er is ook een middenweg.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik snap het gewoon niet. Als je de laatste zes episodes kut vond, waarom noem je jezelf dan nog altijd SW-fan? Ik vond het eerste deel van Saw ook geweldig, maar daarna veranderde die serie in een grote bak ellende. Daarom ben ik ook geen fan van de franchise.
Wanneer je als zelfverklaard SW-fan alles wat na de OT kwam vreselijk vindt, dan is deze serie misschien toch niks voor jou.
Het zijn van die zelf verklaarde SW fans die denken de waarheid over de wereld in "pacht" te hebben. Het is "hun" wereld en dan kan je het als maker eigenlijk nooit goed doen.quote:Op donderdag 19 december 2019 16:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard.
Maar ik snap het gewoon niet. Als je de laatste zes episodes kut vond, waarom noem je jezelf dan nog altijd SW-fan? Ik vond het eerste deel van Saw ook geweldig, maar daarna veranderde die serie in een grote bak ellende. Daarom ben ik ook geen fan van de franchise.
quote:Op donderdag 19 december 2019 11:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten we spoilers gebruiken voor een film die al uit is?
Maar primaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De meeste zitten gewoon vast in hun eigen nostalgie en krappe verwachtingen van wat ze zelf zouden willen zien. Helaas zijn dat wel de luidste kelen op het internet...quote:Op donderdag 19 december 2019 16:38 schreef Weakling het volgende:
[..]
Of je geeft er veel te veel om waardoor je op elke slak zout gaat leggen en elke relativering kwijt raakt om nog te kunnen genieten van de films en je de mindere punten niet meer voor lief kunt nemen.
Geldt voor Star Wars, Star Trek, superheldenfilms en weet ik niet welke grotere franchises of boekverfilmingen...
Of je zet je kindermodus aan en kijkt wat er wel in zit.
OT zijn ook echt niet de beste films van hun tijd ofzo, maar world building was altijd wat Star Wars verkocht, het was écht een ander universum.
Dat had ik met deze film overigens meer dan met VII en VIII, terwijl ik die beide ook gewoon dik prima vond.
[ Bericht 32% gewijzigd door Skull-splitter op 19-12-2019 20:18:27 ]I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
dat zei ik...quote:Op donderdag 19 december 2019 10:35 schreef Skull-splitter het volgende:
"en ik verwachtte al weinig" my arse.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |