Lekker gevoel altijd na zo'n kapperquote:Op vrijdag 6 december 2019 11:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Kapper geweest.
Ik voel een kilo of 2 lichter....
Meteen een koude nek?quote:Op vrijdag 6 december 2019 11:52 schreef Arch-Indar het volgende:
Kapper geweest.
Ik voel een kilo of 2 lichter....
Hippe kleurtjes en doorzichtige stroken erop en zo?quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik voel me een eckte #fitgirl. Net wat nieuwe sportleggings binnen (ja, toch geshopt met zwarte vrijdag) en ze zitten perfect. En het zijn van die belachelijk hippe in maat M.
Ik kan mijn oren 'opvouwen' en dat gaat beter als ze kou en beetje vochtig zijn.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Koude oren kan ik niet mee omgaan, ik moet ook echt iets over m'n oren als ik ga fietsen met lage temperaturen/veel wind.
Vooral hippe kleurtjes, dit keer geen doorzichtige stroken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:02 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Hippe kleurtjes en doorzichtige stroken erop en zo?
Hoe?quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik kan mijn oren 'opvouwen' en dat gaat beter als ze kou en beetje vochtig zijn.
Ja, daarom drink ik alleen nog maar in het weekend.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:03 schreef DerRabbit het volgende:
middag
![]()
Ik begin echt oud te worden, drie biertjes en ik ben al brak de dag erna
quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:05 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Ik ga zo even een foto appen want is niet uit te leggen anders.
Ik had gister en vandaag ook soort van weekend en met een oud collega wat gaan drinken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, daarom drink ik alleen nog maar in het weekend.
Rabbitgodquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had gister en vandaag ook soort van weekend en met een oud collega wat gaan drinken.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik had gister en vandaag ook soort van weekend en met een oud collega wat gaan drinken.
Confronterens komt wel aardig in de buurt jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan is het gelukkig vooral confronterend.
Niet echt ideaalquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen weertje om te fietsen he
Lekker bezig kerel!quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niet echt ideaal![]()
Gelukkig had ik vandaag ook geen ritje op de planning staan. Wellicht vanmiddag als ik weer thuis ben nog even binnen op de dyno nog even uurtje fietsen.
Jij nog veel werk op de zaak vandaag?quote:
Ja straks nog een afspraak daarna wat afronding op kantoor.quote:Op vrijdag 6 december 2019 12:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jij nog veel werk op de zaak vandaag?
Is hij jarig dan vandaag?quote:
Yes! Rooie Sjanniequote:Op vrijdag 6 december 2019 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Nee, cheerleaden voor de handbalsters toch? Of heb ik nu de verkeerde in m'n hoofd?
Ik schijn 'm gemeet te hebben, maar dat hoorde ik later pas.quote:
quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik schijn 'm gemeet te hebben, maar dat hoorde ik later pas.
Ja, was met een koninginnedag in Eindhoven oid. Met Spees en Unf. (En Spees d'r vent.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:13 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Mooi altijd dat soort verhalen
Net als toen met Quoi![]()
Zegt natuurlijk nog niks.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:57 schreef Arch-Indar het volgende:
Ze hebben voor het eerst sinds 1999 gewonnen van Noorwegen, de angstgegner van Nederland.
Mooi welquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, was met een koninginnedag in Eindhoven oid. Met Spees en Unf. (En Spees d'r vent.)
Van Quoi weet ik ook vooral dát ze er was.
Ja dit jaquote:
Nee klopt, die moet je weer zoeken in Zwedenquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dit ja
Noorse vrouwen zijn niet per se heel mooi ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |