SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je weet pas wat je mist als het er niet is.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:18 schreef PTLe het volgende:
Goede morgen Cos![]()
![]()
![]()
ik lees op FB 18 Dec dat het stopt ? heeft de Cos hier iets van mee gekregen ?
Goedemorgen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het werd gisteravond op shownieuws gezegd dat 18 dec de laatste dag is.
Nou inderdaad, dat gezeik van die twee en dan anderen ook nog eens de bestellingen laten doen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:34 schreef Flow3r het volgende:
En maar klagen dat mensen steeds later hun bed uit komen
Hopelijk gaan ze dan niet om 8 uur maar pas om 10 uur savonds naar bed, kan de werkende mens ook nog even genieten
tegen wortel die net doet of het haar interesseert en alleen denkt: kom maar op met je pinpasquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:37 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Crypto-Monoloog jessie tegen wc deur
en snirffff, kuch moet hij wel de politiek in snirfff kuch spuuchquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:37 schreef puzziepie het volgende:
Jessie is al de hele tijd aan het janken : over andere bewoners , hun bed tijden , nu weer over bitcoins
In zijn eigen koninkrijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
jessus wordt nog wel eens onze minister van bitcoins
Spoilertquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:38 schreef Giggio het volgende:
[..]
tegen wortel die net doet of het haar interesseert en alleen denkt: kom maar op met je pinpas
Hij zegt net: misschien moet ik de politiek in gaanquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:37 schreef Giggio het volgende:
[..]
jessus wordt nog wel eens onze minister van bitcoins
Echt hoor, die gozer is niet goed. Even laten weten hoeveel verstand hij ervan heeft, kan hij een cryptomaatschappij op gaan zetten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:37 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Daar zou hij nog sneller door de mand vallenquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:39 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Hij zegt net: misschien moet ik de politiek in gaan![]()
oepsssquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:39 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
[..]
Spoilertdie deur zei net zoveel terug
Hey ES... dat is lang geleden! Goedemorgenquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:39 schreef ES... het volgende:
Hierbij dan toch maar vast de eerste waarschuwing voor iedereen:
Jessie wordt een van de grootste oplichters met bitcoin. Is hij eigenlijk al mee bezig met die praatjes van hem.
jazeker, hij wil zijn dagen vullen met praten, anderen moeten werken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Daar zou hij nog sneller door de mand vallen
Goeiemorgen!quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hey ES... dat is lang geleden! Goedemorgen
Wat een achterlijke opmerking.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:39 schreef ES... het volgende:
Jessie wordt een van de grootste oplichters met bitcoin. Is hij eigenlijk al mee bezig met die praatjes van hem.
Er zullen straks mensen zijn die mij bedanken hierom. Trouwens, niet zo netjes om dit achterlijk te noemen. En dat zo op de vroege ochtend terwijl iedereen nog zogenaamd in zijn nest ligt.quote:
Je maakt het alleen maar achterlijker.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:45 schreef ES... het volgende:
[..]
Er zullen straks mensen zijn die mij bedanken hierom. Trouwens, niet zo netjes om dit achterlijk te noemen. En dat zo op de vroege ochtend terwijl iedereen nog zogenaamd in zijn nest ligt.
Ook goeiemorgen!quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar achterlijker.
Toch fijn dat ze zo vroeg opstaanquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:48 schreef Braindead2000 het volgende:
Doodsaaie streams die een keer of 20 afgewisseld zijn door bomen.
ESquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:39 schreef ES... het volgende:
Alles mag hier tegenwoordig zelfs doodverwensingen zolang je maar geen Jessiefan bent want het is zo'n leuk groepje nuquote:
Precies.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Alles mag hier tegenwoordig zelfs doodverwensingen zolang je maar geen Jessiefan bent wan het is zn leuk groepje nu![]()
Onzin, natuurlijk mag je Jessie fan zijn. Maar accepteer ook dat anderen ook hun voorkeuren hebben. Leef en laat leven!quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Alles mag hier tegenwoordig zelfs doodverwensingen zolang je maar geen Jessiefan bent want het is zo'n leuk groepje nu![]()
Morgenquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Ik begrijp niet dat er geen SL komt wanneer Jessie al die onzin over bitcoins uitkraamt. Hij doet alsof hij er veel vanaf weet en probeert mensen hiermee over te halen om ze aan te kopen. In werkelijkheid baalt hij gewoon dat de koers weer is gedaald en probeert op deze manier de koers weer op te krikken. Wat hem toch niet zal lukken, maar allee...quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Alles mag hier tegenwoordig zelfs doodverwensingen zolang je maar geen Jessiefan bent want het is zo'n leuk groepje nu![]()
Wat een onzin. Er werd hier van de week nog een feestje gevierd dat iedereen met een andere mening is weggepest. En iemand plompverloren een bitcoinoplichter noemen kan ook gewoon hoor. Niets zeggen het gaat overr Jessie dan is alles dikke prima.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:54 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Onzin, natuurlijk mag je Jessie fan zijn. Maar accepteer ook dat anderen ook hun voorkeuren hebben. Leef en laat leven!
Als je voor licht uut naar bed gaat, is vroeg opstaan ook geen kunst.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:37 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Niks geen onzin, heb jij zitten slapen de laatste weken dan? onee je ziet en leest alleen dingen die je wil lezen selectief lezen heet dat, hier worden geen Jessiefans meer geaccepteerd.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:54 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Onzin, natuurlijk mag je Jessie fan zijn. Maar accepteer ook dat anderen ook hun voorkeuren hebben. Leef en laat leven!
quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:54 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben geen groepsmens ,nooit geweest![]()
Ik denk voor mezelf, heb mijn eigen mening en heb helemaal niets met groepjes
Ik ben hier dan ook voor mezelf
Klopt, ik geloof dat ze op 19 december er 15 maanden zou zitten. Dus voor Merel hoop ik dat het voor de 19e stoptquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:54 schreef stormiot het volgende:
[..]
Morgen
Vraag me af wanneer het officieel bekend gemaakt wordt. Shownieuws is niet altijd een juiste bron.
Zou interessanter zujn als t over de kerst getild wordt.
Als t de 18e is, haalt Merel t toch net niet de 15 maanden? Of heb ik t fout?
Benieuwd of er nog wat gaat gebeuren vandaag.
Goede morgen Appeltjequote:Op vrijdag 6 december 2019 09:34 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Nee Dana, ik heb zelfs zeer intensief gelezen. Ik zie dat sommige Jessie fans veel moeite hebben met commentaar op hun idool, terwijl ze zelf ook commentaar op andere Utopianen hebben. Iedereen mag hier zijn idool hebben, verdraagzaamheid is het toverwoord.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niks geen onzin, heb jij zitten slapen de laatste weken dan? onee je ziet en leest alleen dingen die je wil lezen selectief lezen heet dat, hier worden geen Jessiefans meer geaccepteerd.
Ja snap ik. Maar wat vindt de groep er van :pquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Klopt, ik geloof dat ze op 19 december er 15 maanden zou zitten. Dus voor Merel hoop ik dat het voor de 19e stopt
pls laat gaan. Niet weer een welles nietes gebeuren aub.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:59 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nee Dana, ik heb zelfs zeer intensief gelezen. Ik zie dat sommige Jessie fans veel moeite hebben met commentaar op hun idool, terwijl ze zelf ook commentaar op andere Utopianen hebben. Iedereen mag hier zijn idool hebben, verdraagzaamheid is het toverwoord.
Mooi gesproken! Klaar.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:59 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Nee Dana, ik heb zelfs zeer intensief gelezen. Ik zie dat sommige Jessie fans veel moeite hebben met commentaar op hun idool, terwijl ze zelf ook commentaar op andere Utopianen hebben. Iedereen mag hier zijn idool hebben, verdraagzaamheid is het toverwoord.
Pardon? Ik ben geen Jessie fan, maar utopia volger. Het is bar en boos hier met de aannames, verwensingen en leugens over een Jessie en een Merel. Pure laster wat er hier wordt getolereerdquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:59 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Hahaquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:03 schreef ES... het volgende:
[..]
Die is bij Lex op de thee, heeft geen tijd.
Het is hier bar en boos met de aannames, verwensingen en leugens over alle Utopianenquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben geen Jessie fan, maar utopia volger. Het is bar en boos hier met de aannames, verwensingen en leugens over een Jessie en een Merel. Pure laster wat er hier wordt getolereerd
Precies Es je heb gelijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:45 schreef ES... het volgende:
[..]
Er zullen straks mensen zijn die mij bedanken hierom. Trouwens, niet zo netjes om dit achterlijk te noemen. En dat zo op de vroege ochtend terwijl iedereen nog zogenaamd in zijn nest ligt.
tuurlijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:04 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Het is hier bar en boos met de aannames, verwensingen en leugens over alle Utopianen
Dacht dat dr geld op wasquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Merel weer nieuwe kleren en schoenen gekocht?
Ik vraag me telkens af wat Merel aan het bedenken is terwijl Jessie die onzin tegen haar uitkraamt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:04 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Onderzoeksrapport van de deutsche bank want 2020 komt eraan
Boeiend denkt franny
Ik vind hem ook walgelijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef danaqui het volgende:
[..]
Niks geen onzin, heb jij zitten slapen de laatste weken dan? onee je ziet en leest alleen dingen die je wil lezen selectief lezen heet dat, hier worden geen Jessiefans meer geaccepteerd.
Geloof dat ze ook weer wat terug gestuurd had, dus wie weet van dat geld weer wat anders gekocht..quote:
Klopt, ik las hier pas geleden ook dat iemand maar ver in een put moest vallen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:51 schreef danaqui het volgende:
[..]
Ach Maz, een opmerking als bitcoin oplichter neem je toch niet bloed serieus? Persoonlijk zou ik met geen enkele Utopiaan uit 2 zaken doen, het zijn allemaal draaikonten eersteklas.quote:Op vrijdag 6 december 2019 09:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat een onzin. Er werd hier van de week nog een feestje gevierd dat iedereen met een andere mening is weggepest. En iemand plompverloren een bitcoinoplichter noemen kan ook gewoon hoor. Niets zeggen het gaat overr Jessie dan is alles dikke prima.
Jup, weer pantertroep, gisteren nog zielig laarzen van Jessie lenenquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:03 schreef Mrsloveable het volgende:
Merel weer nieuwe kleren en schoenen gekocht?
Je bent niet blauw meer dus je hoeft niet op zo'n toon tegen mij te praten en je hebt mij nog nooit aangesproken dus hoef je dat nu ook niet meer te doen maar goed even nog een reactie op jou post, zoals ik al eerder zei Ja appeltje het is wel zo en dat jij een Jessie hater bent staat algemeen bekend vandaar dat je zo post. het zijn de Jessie haters die er nogal moeite mee hebben dat Jessie fans posten hier en nou nou nou wat een gejig en een feest was het hier van de week zoals Mazza al zei, ik heb gesproken met een andere Mod via DM en die sprak er ook schande van maar die zei niets en dat begrijp ik wel want hoe er soms om Mods gereageerd word is niet misselijk. maar we dwalen af, ik blijf bij mijn standpuntquote:Op vrijdag 6 december 2019 09:59 schreef Appeltje het volgende:
[..]
Uto2 begon er mee ja en ik maakte het af kloptquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:07 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Klopt, ik las hier pas geleden ook dat iemand maar ver in een put moest vallen.
Goh, wie zei dat ook alweer?
Dat klopt , maar de Cos is niet meer wat het geweest is , en dat is zo jammer , er zijn heel wat cossers verdwenen hier door .quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:08 schreef ES... het volgende:
Zullen we deze opmerkingen naar elkaar stoppen?
Hoeft 0 toegevoegde waarde.
Ja, jij was het. Dus nu niet zo schijnheilig gaan klagen dat anderen het doen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:09 schreef danaqui het volgende:
[..]
Uto2 begon er mee ja en ik maakte het af klopt
ZWARTE ENVELOP!!quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:11 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Goh cos verveelt zich... FEBO!!! Kom maar op met "spannende" ontwikkelingen
Laster en leugensquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:01 schreef pollewop77 het volgende:
[..]
Pardon? Ik ben geen Jessie fan, maar utopia volger. Het is bar en boos hier met de aannames, verwensingen en leugens over een Jessie en een Merel. Pure laster wat er hier wordt getolereerd
kijk ff in de spiegelquote:Op vrijdag 6 december 2019 10:11 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ja, jij was het. Dus nu niet zo schijnheilig gaan klagen dat anderen het doen.
edit: O en dat gejuich vond ik trouwens ook walgelijk.![]()
Hopelijk 'n zware sneeuwstorm in Laren (NH)quote:Op vrijdag 6 december 2019 10:11 schreef DaniqueV het volgende:
En dan hoor ik nu op de radio spanisch troll hahaha, goedemorgen, er zit storm in de lucht hahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |