Ik wil hier meer over weten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Maar eerlijk, als ik zo’n vrouw had als die van Haags zou ik mijn frustraties ook op een forum uiten. Jammer dat je niet meer anoniem bent P
Rookworst zonder R is ook worstquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ligt eraan welke rookworst vriendin. Gewoon lekker Unox heerlijk genieten.
@Ifrane doe niet zo ondankbaarquote:Op donderdag 5 december 2019 18:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Beste O.us,
Al jaren kom jij in KLBSC,
Met alle winden waai jij mee
Vroeger was je tegen iedereen gemeen,
Eerlijk gezegd was je een blok aan Danny’s been
Van Pharkus kreeg je menigmaal een ban,
Totdat je op reis ging naar Japan
Weer terug in Nederland werd je benoemd tot mod van general chat,
In jouw dm slide nu dagelijks een nieuwe slet
gelukkig stijgt het succes niet naar je mooie hoofd,
En spelen wij GTA zoals beloofd
Heb je binnenkort nog een gaatje te vullen,
Kom dan maar langs want Sint houdt wel van besneden lullen
De Sint
Ik snap wel dat de Sint van besneden lullen houdt, aangezien hij uit Turkije komt hahahahaaatjesquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:01 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
@:ifrane doe niet zo ondankbaar
Walvis zonder W is ook al visquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:53 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Rookworst zonder R is ook worst
HAHAAAAAATJES
Hahaha zelden zo gelachenquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walvis zonder W is ook al vis
Vertel eens meer?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Maar eerlijk, als ik zo’n vrouw had als die van Haags zou ik mijn frustraties ook op een forum uiten. Jammer dat je niet meer anoniem bent P
Doe gewoon mee met de coole usersquote:
Deze is niet echt goed maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel.quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Walvis zonder W is ook al vis
Heeey stokje leuk dat je er weer eens bentquote:
Ik betwijfel hetquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:14 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Deze is niet echt goed maar dat weet je natuurlijk zelf ook wel.
Ja bedanktquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heeey stokje leuk dat je er weer eens bent
Jij was toch gestopt met fokquote:
Jij toch ook al twaalf keer?quote:Op vrijdag 6 december 2019 17:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij was toch gestopt met fok
Ja had geen tijd met al dat mediterenquote:
O jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:21 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja had geen tijd met al dat mediteren
Dit account is officieel niet van mij.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:50 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik ben ook eens gestopt met FOK!
Jullie even geluk dat ik weer ben begonnen
HAHAHAHAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:26 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Beste O.us,
Al jaren kom jij in KLBSC,
Met alle winden waai jij mee
Vroeger was je tegen iedereen gemeen,
Eerlijk gezegd was je een blok aan Danny’s been
Van Pharkus kreeg je menigmaal een ban,
Totdat je op reis ging naar Japan
Weer terug in Nederland werd je benoemd tot mod van general chat,
In jouw dm slide nu dagelijks een nieuwe slet
gelukkig stijgt het succes niet naar je mooie hoofd,
En spelen wij GTA zoals beloofd
Heb je binnenkort nog een gaatje te vullen,
Kom dan maar langs want Sint houdt wel van besneden lullen
De Sint
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 06-12-2019 18:58:20 ]
Herkenbaarquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit account is officieel niet van mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |