Maak er een topic over.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Waarom willen vrouwen graag zwarte lul
Volgens de sneeuwvlokken is zwart tegenwoordig racisme. Pas je op?quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Omdat ze aids willenquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Omdat vrouwen zoeken naar spanning en met blacka's weet je nooit of hij echt naar de supermarkt gaat of naar de buurvrouwquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:48 schreef Dimachaerus het volgende:
Doe maar met condooom dan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Buk maar, ik spuit het zo je anus in.
ZWARTquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Volgens de sneeuwvlokken is zwart tegenwoordig racisme. Pas je op?
quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:54 schreef Kiid het volgende:
[..]
Omdat vrouwen zoeken naar spanning en met blacka's weet je nooit of hij echt naar de supermarkt gaat of naar de buurvrouw
Zal wel in de genen zitten om stelselmatig een slachtofferrol op te zoeken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Neger ook, trouwens.
http://forum-fok.digidip.(...)nl%2Ftopic%2F2528982
Snap niet waarom al die zwarten zo moeten huilen om alles....
Denk het ook. Zo is de slavernij ook begonnen waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:09 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zal wel in de genen zitten om stelselmatig een slachtofferrol op te zoeken.
Wtfquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Neger ook, trouwens.
Slavernij was gewoon een verkapte vorm van bijstand van nu, gratis eten en onderdak maar je moet wel doet wat diegene die dat je geeft van je vraagt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:18 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Denk het ook. Zo is de slavernij ook begonnen waarschijnlijk.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Slavernij was gewoon een verkapte vorm van bijstand van nu, gratis eten en onderdak maar je moet wel doet wat diegene die dat je geeft van je vraagt.
En iedereen maar roepen dat iets moeten doen voor je bijstand prima is.!
Sneeuwvlokken hebben het zwaar anno 2019quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
Neger ook, trouwens.
Helemaal zwarte sneeuwvlokken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sneeuwvlokken hebben het zwaar anno 2019
Klinkt als lyrics van een soiboi nerdje.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:47 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gonna miss the ground you walk on
Gonna miss the air you breathe
I'm just not quite happy babe
About your crazy plans to leave
Kots op dat soort figurenquote:Op vrijdag 6 december 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal zwarte sneeuwvlokken.
[..]
Klinkt als lyrics van een soiboi nerdje.
Kan ik me voorstellen. Maar niets is minder waar vriend.quote:Op vrijdag 6 december 2019 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Helemaal zwarte sneeuwvlokken.
[..]
Klinkt als lyrics van een soiboi nerdje.
Ik ook. Doe gewoon normaal en gedraag je niet als calimero ook al is die ook zwart.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kots op dat soort figuren
Ik geef jou hierin gelijk.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Maar niets is minder waar vriend.
[ afbeelding ]
Whehequote:Op vrijdag 6 december 2019 16:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ook. Doe gewoon normaal en gedraag je niet als calimero ook al is die ook zwart.
Blijkt toch iemand hier nog enig smaak te hebben. Leuk om te zien.quote:
Beter dan de aids die je vandeweek postquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkt toch iemand hier nog enig smaak te hebben. Leuk om te zien.
Huhquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Beter dan de aids die je vandeweek post
Erik Clapton is gewoon een legend.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Blijkt toch iemand hier nog enig smaak te hebben. Leuk om te zien.
Op alle pc’s zijn het aliengeluiden en op telefoon is het normaal. Teringbizar hè?quote:
quote:
Echt welquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Op alle pc’s zijn het aliengeluiden en op telefoon is het normaal. Teringbizar hè?
[..]
quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schrijf je wel met een c maar een fout zit in een klein hoekje.
Net als ik ‘s avonds Hahahahaha
Het irriteert me kapot.quote:
Was een test en jij bent geslaagd.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Schrijf je wel met een c maar een fout zit in een klein hoekje.
Net als ik ‘s avonds Hahahahaha
Ik heb kaarten voor ado-fc vuurwerk voor morgen maar moet eerst werken. Heb eigenlijk geen zin om te gaan. Kopen?quote:
Nee ik heb niks met vuurwerk of adoquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor ado-fc vuurwerk voor morgen maar moet eerst werken. Heb eigenlijk geen zin om te gaan. Kopen?
Laat je club maar in de steekquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb kaarten voor ado-fc vuurwerk voor morgen maar moet eerst werken. Heb eigenlijk geen zin om te gaan. Kopen?
Kan je ze net zo goed weggeven tochquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Godverdommme. Nja kreeg ze maar.
Vast genoeg animo voor lijkt me...quote:
seauxdesjuxquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:28 schreef Treinhoer het volgende:
En het FC vuurwerk noemen omdat er 23 onschuldige mensen zijn gestorven is echt kankerzielig van je
Flikker lekker op naar een 12 jarig forum met je kansloze voetbalbijnamen, tyfuskleutertje dat je bent
Welnee, staan op degraderen. Kraait geen gaan naar.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:30 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vast genoeg animo voor lijkt me...
[..]
seauxdesjux
Dacht altijd dat echte fans ook gewoon blijven steunen als het minder met de ploeg gaatquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welnee, staan op degraderen. Kraait geen gaan naar.
Seizoenskaart 2 jaar geleden al opgezegd. Was er wel klaar mee. Maar deze kreeg ik gratis.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dacht altijd dat echte fans ook gewoon blijven steunen als het minder met de ploeg gaat
Stel je niet zo aan, sneeuwvlok..... Het is een keuze om je beledigd te voelen. We hebben genoeg van dat soort kneuzen in dit land.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:31 schreef Treinhoer het volgende:
Altijd zo, wat een kneus. Joden monumenten bekladden, hahahaatjes lachen. FC Vuurwerk om Twente aan te duiden. Die gast heeft kinderen, lekker voorbeeld ben je dan.
Ik voel me totaal niet gekwetst. Ik vind zulke uitspraken als mod debiel en daar zeg ik wat van.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Stel je niet zo aan, sneeuwvlok..... Het is een keuze om je beledigd te voelen. We hebben genoeg van dat soort kneuzen in dit land.
Of ben je zwart?
Oh.. ja dan snap ik het wel... is voor mij ook al jaren geleden dat ik nog naar de fc ging met regelmaat. Kijk niet eens meer voetbal op tv....quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Seizoenskaart 2 jaar geleden al opgezegd. Was er wel klaar mee. Maar deze kreeg ik gratis.
Een mod is ook maar een mens. Geen robot.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet gekwetst. Ik vind zulke uitspraken als mod debiel en daar zeg ik wat van.
Fc wie?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:32 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh.. ja dan snap ik het wel... is voor mij ook al jaren geleden dat ik nog naar de fc ging met regelmaat. Kijk niet eens meer voetbal op tv....
Fc grunna natuurlijk...quote:
Daar was toch een keer iets met een gejatte vlag waardoor de supportersvereniging zichzelf maar opdoekte?quote:
Gooi het er maar uitquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:32 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Ik voel me totaal niet gekwetst. Ik vind zulke uitspraken als mod debiel en daar zeg ik wat van.
Hahaha Volendam cafebrand lachen toch allemaal dode en gewonden ahahha den haag tellen voetbal jodenmonumentenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:28 schreef Treinhoer het volgende:
En het FC vuurwerk noemen omdat er 23 onschuldige mensen zijn gestorven is echt kankerzielig van je
Flikker lekker op naar een 12 jarig forum met je kansloze voetbalbijnamen, tyfuskleutertje dat je bent
Zegt mij niets...quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar was toch een keer iets met een gejatte vlag waardoor de supportersvereniging zichzelf maar opdoekte?
Hahaha lekker lachen om pedofielenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:40 schreef Treinhoer het volgende:
Helaas papa. Echt een goed voorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |