quote:Op donderdag 28 november 2019 10:59 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb net even foto's gemaakt. Het is eigenlijk iets te vroeg, want ik moet de ruimte nog schoonmaken en inrichten.
Een jaar lang foto's:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En had ik al een keer laten zien dat het in de woonkamer soms voelt alsof je in een waterval zit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 1 december 2019 10:45 schreef Claudia_x het volgende:
De ochtenden met mist zijn zo mooi.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder hebben we een nieuw speeltje, namelijk een smart speaker (Google Nest). Zoon is druk bezig met de Family Mix van Spotify en dochter leert zichzelf Chinees.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:44 schreef Claudia_x het volgende:
Oeps.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:47 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jep, cadeautje van de aannemer. Die had eerst de afvoerpijp door de buitenmuur gemaakt en later op aandringen van mij en de architect door het dak (zo stond het ook op de tekening). Hij heeft alleen het gat aan de binnenkant klaarblijkelijk niet dichtgemaakt.
Hier dus:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:57 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben zó benieuwd of we nu verschil gaan merken wat comfort betreft in huis. Ik houd jullie op de hoogte
En het is me meegevallen wat je van de buitenkant ziet van de spouwmuurisolatie. Ik zie er van een afstandje niks van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Kleurverschillen in het voegwerk op de plekken waar is geboord. Ik keek daar wel wat tegenop, want de gevel is net gerepareerd.quote:I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
quote:Op donderdag 5 december 2019 16:56 schreef BE het volgende:
[..]Ik moet meteen denken aan die 'Even Apeldoorn'-reclame:
!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
De isolatiejongens hebben er een plankje tegenaan gezet. Lijkt me wel best zo, of zouden daar bezwaren tegen zijn?quote:Op donderdag 5 december 2019 18:43 schreef Miniem het volgende:
Oeps, maar goed dat je er nu achter komt dan jaren later...
Maakt de aannemer hem nog dicht?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Volgens mij is het wel goed zo, toch?quote:Op donderdag 5 december 2019 18:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
De isolatiejongens hebben er een plankje tegenaan gezet. Lijkt me wel best zo, of zouden daar bezwaren tegen zijn?
Wat een werk is er verzet, Claudia! Nu klaar? Gezondheid oké? Rustiger vaarwater? Genieten van je huis en de komende feestdagen!
Is dat zo?![]()
Als ik het zo op een rij zet, dan besef ik dat ik veel heb geregeld de laatste tijd en dat dat niet niks is. En het zijn behoorlijke kostenposten, dus ook in dat opzicht is het niet niks. Maar het is zoveel relaxter dan de verbouwing zelf. We hebben enorme stress gehad om de kwaliteit van het werk en de kosten. Het zal nooit m'n favoriete hobby worden om vaklui over de vloer te hebben, maar ik kan de kosten overzien en het lukt best aardig om afspraken te maken over hoe het werk wordt opgeleverd.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:33 schreef Smallish het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel goed zo, toch?
Wat een werk is er verzet, Claudia! Nu klaar? Gezondheid oké? Rustiger vaarwater? Genieten van je huis en de komende feestdagen!
Met m'n gezondheid gaat het steeds iets beter. Ik werk inmiddels 75% van de tijd. En verder slaap ik veel.
Af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Mooi! De kast past goed bij de rest van het meubel.
Is het underlayment waar die kast van gemaakt is?![]()
Jep.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:47 schreef Fazz het volgende:
Mooi! De kast past goed bij de rest van het meubel.
Is het underlayment waar die kast van gemaakt is?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Vind ik ook! De platen verschillen wel erg van elkaar en het is even zoeken om een mooie plaat te vinden. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet adviseren voor grote kastdeuren, want het trekt makkelijk krom. Bij dit deurtje ging het net.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:51 schreef Fazz het volgende:
Ah goed gezien dusDe houttekening van underlayment vind ik heel tof
Mooi geworden!And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Wij hebben het gebruikt als tussenwandje in de kinderkamer, en voor een bureau. Ik ben ook heel benieuwd hoe het zich houdtquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Vind ik ook! De platen verschillen wel erg van elkaar en het is even zoeken om een mooie plaat te vinden. Ik zou het eerlijk gezegd ook niet adviseren voor grote kastdeuren, want het trekt makkelijk krom. Bij dit deurtje ging het net.![]()
Hoe is het nu behandeld, met blanke lak?![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Oh ja, dat weet ik nog wel! Als het al meteen mooi zit, dan blijft het vast goed.quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:24 schreef Fazz het volgende:
[..]
Wij hebben het gebruikt als tussenwandje in de kinderkamer, en voor een bureau. Ik ben ook heel benieuwd hoe het zich houdt
Epoxy (want badkamer) en eerst een klein beetje whitewash om het minder gelig te krijgen. De epoxylaag werk super.quote:Hoe is het nu behandeld, met blanke lak?I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Het is lastig om de badkamer goed op de foto te krijgen. Ik heb wat slechte panoramafoto's gemaakt voor een completer beeld:
Zo blij mee! Het is een heel knusse ruimte die desalniettemin ruim genoeg is voor ons vieren om er tegelijk bezig te zijn. Keuzes waar ik heel gelukkig mee ben:
- twee wastafels
- wastafelpluggen van keramiek
- nis in de douche
- douchevloer uit één stuk in plaats van tegels
- bediening van douche niet tegen de achterwand maar de zijwand
- dimbare spotjes
- deur, deurkozijnen en plafond meegeschilderd in de kleur van de muren
- alles wat betrekking heeft op de tegels (kleur, vorm, dat ze in de muur zijn gestuukt en met de punt naar boven, dat ze handgemaakt zijn en oneffenheden hebben)
[ Bericht 10% gewijzigd door Claudia_x op 06-12-2019 17:03:46 ]I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.![]()
Wat heerlijk om zo tevreden te zijn over je badkamerkeuzes!Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder![]()
Mooi! Lijkt me een heerlijke badkamer
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.![]()
quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:42 schreef Claudia_x het volgende:
Af.Prachtig gewordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resistance is futile.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: