Wat gaan ze cremeren dan?quote:
Ja voor alle hagenezen 1 setje zekah?quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:57 schreef Messina het volgende:
[..]
1 autoband, 1 tak van een kerstboom, en 1 plank van een pallet
Ach, gecondoleerdquote:
Lekkere zinnen bouwen die sjonnies hoor.quote:Het had anders gekund als hij een echte burgemeester was en met zijn burgers in gesprek ging, maar had Remkes hier geen tijd voor of wilde hij dit gewoon niet en kan hij alleen zijn poppetjes er op afsturen en nu de boel volledig laten escaleren door o.a. kleine kinderen aan te houden en achteraf leugens te verspreiden.
Lekker hoor.twitter:regio15 twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 23:17:50Op dit moment ongeregeldheden in #Laak in #DenHaag. Meerdere auto’s in brand en vernield. De Mobiele Eenheid (ME) is ter plaatse. https://t.co/Kohx3P8t12 reageer retweet
11 hè. Heel anders dus dan 9.quote:Er zou volgens de gemeente namelijk een jongen van 9 aangehouden zijn met een molotovcocktail, maar het OM weerspreekt dit en zegt dat de jongste aangehouden persoon 11 jaar is. Provoceren? Leugens? Wie weet het.
Groep 7 in plaats van groep 5. Scheelt de wereld.quote:
Ik hoop het voor die jongen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:44 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Groep 7 in plaats van groep 5. Scheelt de wereld.
Gaat lekker in Laak. Aan de ene kant rellen om het behoud van een traditie en aan de andere kant wordt een traditie weggehoond en weggekankerd.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:18 schreef Speekselklier het volgende:
net drie plaatsen auto's in brand in Laak....
me rijdt door de wijk
Mooi. Korte metten maken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:53 schreef Modus het volgende:
Geen ME maar AT en Parate Peloton ingezet volgens Regio15.
Ik herken trouwens niets van den haag in dit tuig, het is echt een fatsoenlijke stad aan het worden met allure. Prima dat die onzin stopt.quote:Op zaterdag 7 december 2019 01:08 schreef Momo het volgende:
Die gasten die nu overal in Den Haag dingen slopen hebben waarschijnlijk geen kut te maken met die vreugdevuren normaal. Gewoon hang en straattuig dat nu makkelijker weg komt met deze onzin en mee gaan in anti politie sentiment.
Jij weer..quote:Op vrijdag 6 december 2019 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Was goed te merken dat het pakjesavond was gister. Op wat brandjes na rustig.
Dit was de oorspronkelijke traditie.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:52 schreef Montagui het volgende:
[..]
Gaat lekker in Laak. Aan de ene kant rellen om het behoud van een traditie en aan de andere kant wordt een traditie weggehoond en weggekankerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |