even in de oven zodat ie lekker warm isquote:Op donderdag 5 december 2019 16:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het klinkt heel fout als ik nu zeg dat ik een stukje van jouw staaf lust
Wat is je UI?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
‘s middags ga ik vaak over op thee. Ook lekker.
Jij dan?quote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 16:35 schreef Karzai het volgende:
zelfde als gister thaise curry met garnalen, peultjes en rijst
Hoef ik alleen even op te warmen
Wel verse worteltjes hè?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Worteltjes met een lekkerbekje
Daar kom ik net uitquote:Op donderdag 5 december 2019 16:41 schreef Molo het volgende:
Zo, dát is mooi zeg![]()
Goed, nu eens de file bekijken
Sommige nummers zijn wel goed, maar dan wel door hem gezongenquote:Op donderdag 5 december 2019 16:43 schreef Karzai het volgende:
Kan naar Lazarus, maar ben niet zo'n bowie fan
Volgens mij is het ook een beetje depressieve voorstelling
Dan gewoon gaan joh. Jeetje, woon jij echt zo centraal?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:50 schreef Karzai het volgende:
Nja tis gratis en vijf minuten lopen naar het de la mar
als ze het kaartje niet kwijtraakt ga ik wel meequote:Op donderdag 5 december 2019 16:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan gewoon gaan joh. Jeetje, woon jij echt zo centraal?
Date?quote:Op donderdag 5 december 2019 16:55 schreef Karzai het volgende:
[..]
als ze het kaartje niet kwijtraakt ga ik wel mee
Oei, dat klinkt wel ernstig.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:00 schreef Karzai het volgende:
Nee moedersStiefvader ligt in het ziekenhuis met een alvleesklier onsteking
Die zou eigenlijk mee gaan
Maar misschien issie zondag weer beter
Denk het niet
Neuh, ik ben niet zo schietgraag.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:34 schreef Karzai het volgende:
Heb je al je wapen moeten trekken Buda?
En Fogel en Damart.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:37 schreef Karzai het volgende:
haags en muck zijn ook blauw, die komen hier ook
Hoe kom ik dan binnenquote:Op donderdag 5 december 2019 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de deur goed op slot gedaan. Ik wil niet naar Spanje
Natuurlijk wel. Heerlijk leven daar man.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik heb de deur goed op slot gedaan. Ik wil niet naar Spanje
Bijnaquote:Op donderdag 5 december 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Heerlijk leven daar man.
Liever Schotland.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Heerlijk leven daar man.
Ze hebber er ook andere dingen dan Schots he?quote:Op donderdag 5 december 2019 18:07 schreef Karzai het volgende:
Schotland is mij ook te koud, en het eten spreekt me ook niet aan
Erg mooie stijlquote:Op donderdag 5 december 2019 16:46 schreef Budapestenaar het volgende:
Die daken zijn prachtig. Je hebt er best wel wat in Boedapest, deze kerk, de dierentuin, de oude postspaarbank. Allemaal van de hand van architect Ödön Lechner.
Het zit Haags niet mee in jouw pcquote:Op donderdag 5 december 2019 18:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja gaat weer wat mis verdomme.
krijg geen kleur op zijn hoofd
Ja, dat is fantastisch!quote:Op donderdag 5 december 2019 18:11 schreef Karzai het volgende:
Maar zou wel een keertje een mooie wandeltocht willen maken door de highlands
Neequote:Op donderdag 5 december 2019 18:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het zit Haags niet mee in jouw pc
Ja vast wel.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:18 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat zijn echte leven wat soepeler gaat want dit is niet te doen.
Oh ja, dit heb ik eens in een documentaire gezien. Ik hou echt van die stijlen en kleurenquote:
De man heeft een bubbelbad. Need I say more?quote:Op donderdag 5 december 2019 18:18 schreef bitterbal het volgende:
Hoop dat zijn echte leven wat soepeler gaat want dit is niet te doen.
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De man heeft een bubbelbad. Need I say more?
Jacuzzi *quote:Op donderdag 5 december 2019 18:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De man heeft een bubbelbad. Need I say more?
Kind ligt tegen me aan te tukken, aanstekelijkquote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik vroeger wilde bubbelen in mijn bad moest ik chili con carne eten
Dat is een beschermde merknaam. Heb ik bij de krant ooit een aangetekende brief van hun advocaat over gehadquote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een beschermde merknaam. Heb ik bij de krant ooit een aangetekende brief van hun advocaat over gehad
Dus, even het merkje checken
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is een beschermde merknaam. Heb ik bij de krant ooit een aangetekende brief van hun advocaat over gehad
Man man manquote:Op donderdag 5 december 2019 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als luxaflex en aspirine. Merknamen die soortnamen werden.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Dacht dat zon ding gewoon zo heet
Die zijn ook al niet algemeen?quote:Op donderdag 5 december 2019 18:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beetje hetzelfde als luxaflex en aspirine. Merknamen die soortnamen werden.
Nee, dat zijn oorspronkelijk ook merken.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die zijn ook al niet algemeen?
Hoe zou je zon luxaflex dan moeten noemen?quote:Op donderdag 5 december 2019 18:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat zijn oorspronkelijk ook merken.
Horizontale lamellenquote:Op donderdag 5 december 2019 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe zou je zon luxaflex dan moeten noemen?
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ik hou het wel op luxaflex :p
jaloezieen, luxaflex bestaat niet meerquote:Op donderdag 5 december 2019 18:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe zou je zon luxaflex dan moeten noemen?
Ja heb jaloezieen altijd maar een raar woord gevonden.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
jaloezieen, luxaflex bestaat niet meer
Wisten ze niet wat je bedoelde?quote:Op donderdag 5 december 2019 18:40 schreef Karzai het volgende:
Was laatst bij hornbach, doen keken ze me ook raar aan, Luxaflex
Jawel: www.luxaflex.nlquote:Op donderdag 5 december 2019 18:39 schreef Karzai het volgende:
[..]
jaloezieen, luxaflex bestaat niet meer
Eckte Luxaflex alleen bij de betere (lees: dure) woonzakenquote:Op donderdag 5 december 2019 18:40 schreef Karzai het volgende:
ja maar ze verkochten het niet, jaloezieen wel
Ik heb echt veel te veel betaald voor raambekleding. Koekoekquote:Op donderdag 5 december 2019 18:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Eckte Luxaflex alleen bij de betere (lees: dure) woonzaken
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Portacabin deed het ook. Dan moest je ‘mobiele unit’ gebruiken van hun advocaatKansloos.
Jij hebt echte Luxaflex? Ik had ze ooit bij een paar Velux-ramen, overgenomen van de vorige eigenaar.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt veel te veel betaald voor raambekleding. Koekoek
O, die zijn wel tofquote:Op donderdag 5 december 2019 18:44 schreef Karzai het volgende:
mwah vond die jaloezieen ook wel duur, 200 euro voor een raampie
Was wel bij kwantum op maat gemaakt en van hout
+1quote:Op donderdag 5 december 2019 18:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb jaloezieen altijd maar een raar woord gevonden.
Hier ben je net terug van vakantiequote:Op donderdag 5 december 2019 18:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb echt veel te veel betaald voor raambekleding. Koekoek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier ben je net terug van vakantieSoort Afro-HaagsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb perfect fit op de ramen.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij hebt echte Luxaflex? Ik had ze ooit bij een paar Velux-ramen, overgenomen van de vorige eigenaar.
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hier ben je net terug van vakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wtf
Zonder wrijving geen glans
Je laat me lachenquote:Op donderdag 5 december 2019 18:48 schreef bitterbal het volgende:
![]()
Net terug van tropisch gebied toch.
Jezus, we kunnen ook gewoon daten of zo he?quote:Op donderdag 5 december 2019 18:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ga zelf ook stuk om het resultaat. Hier ben ik serieus al de hele dag mee bezig
Dat is ook mooi spul. Vaak heb je wel langer plezier van duurdere zonwering. Met goedkope producten zo vaak gehad dat ik aan het koordje trok en het hele rolgordijn van de muur pleurdequote:Op donderdag 5 december 2019 18:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik heb perfect fit op de ramen.
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, we kunnen ook gewoon daten of zo he?
Werkelijk geen ideequote:Op donderdag 5 december 2019 18:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Slaat het toevallig op jaloezie en zien?
Open relatieleef?quote:Op donderdag 5 december 2019 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jezus, we kunnen ook gewoon daten of zo he?
Haha ja en dat wil ik dus niet. Mijn hele woning gedaan met duur spul, niet alleen perfect fit hoor maar ben ook niet van de rolgordijn.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is ook mooi spul. Vaak heb je wel langer plezier van duurdere zonwering. Met goedkope producten zo vaak gehad dat ik aan het koordje trok en het hele rolgordijn van de muur pleurde
Ja 100%quote:Op donderdag 5 december 2019 18:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Zou dat makkelijker gaan denk je?
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed. Lijkt die een beetje?
Dit kan helemaal niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:07 schreef Karzai het volgende:
gegeten buikje vol, ik ga ook lekker dutten en met een half oog tv kijken
Nou ja zeg.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zeg ik niet anders krijg ik dadelijk ook zo'n wanstaltig en eng kunstproject van je
Nou mooie bos haar. geen rimpels en goede volle baard. Geloof dat genoeg mannen dat graag zouden willen hebben.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:22 schreef UitStraling het volgende:
Zeg nou zelf, die is toch eng die voor Haags
Verf je dat?quote:Op donderdag 5 december 2019 19:23 schreef UitStraling het volgende:
Maar om het makkelijk te maken, asblond met sprietjes grijs en koper.
quote:Op donderdag 5 december 2019 19:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou mooie bos haar. geen rimpels en goede volle baard. Geloof dat genoeg mannen dat graag zouden willen hebben.
Treffend.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:23 schreef bitterbal het volgende:
Het lijkt wel een beetje op alsof die maandenlang vermist was in de kaapverische jungle ja maar verder is die mooi.
Nee dan zit het op je onderugquote:Op donderdag 5 december 2019 19:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Dat haar wil ik nog niet hebben groeien 10 centimeter achter mijn kroonjuwelen.
Nee joh, genetisch bepaald dit dat, laatst vroeg een meisje, ben jij een fucking ginger?quote:
Echt he, de meeste mannen hebben wel een bilspleet langer dan 10 centimeter hoor, hoe lang is het geleden?quote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 19:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Echt he, de meeste mannen hebben wel een bilspleet langer dan 10 centimeter hoor, hoe lang is het geleden?
Koffiequote:
Gumpyquote:Op donderdag 5 december 2019 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie![]()
Al ga ik vanavond aan het bier
Ik had een ‘biertje’ bij het eten. Budweiser (de Amerikaanse variant). Wat een ranzige shit is datquote:Op donderdag 5 december 2019 19:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Koffie![]()
Al ga ik vanavond aan het bier
It's like having sex in a kano. It's fucking close to waterquote:Op donderdag 5 december 2019 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een ‘biertje’ bij het eten. Budweiser (de Amerikaanse variant). Wat een ranzige shit is dat
Waarom koop je datquote:Op donderdag 5 december 2019 19:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had een ‘biertje’ bij het eten. Budweiser (de Amerikaanse variant). Wat een ranzige shit is dat
Vergeet je geen timer te zetten?quote:Op donderdag 5 december 2019 19:58 schreef Molo het volgende:
Ik ga zo nog een dropje scoren en dan lekker in mijn bed liggen garen denk ik. Elektrische deken
Het is gebrouwen met onder andere rijstquote:Op donderdag 5 december 2019 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
It's like having sex in a kano. It's fucking close to water
Ik heb het ooit eens gedronken in de VS en was benieuwd hoe het ook alweer smaakte. Nou, niet dus.quote:
Waarom pijnig je jezelf met daar soort dranken?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is gebrouwen met onder andere rijst
Doe altijd uit als ik ga tukken, maar zit ook standaard tijdsbeveiliging op gelukkigquote:Op donderdag 5 december 2019 20:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vergeet je geen timer te zetten?
Rijst??quote:Op donderdag 5 december 2019 20:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het is gebrouwen met onder andere rijst
In kroegen hadden ze alleen dat soort bieren. Althans, toen welquote:Op donderdag 5 december 2019 20:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Waarom pijnig je jezelf met daar soort dranken?
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb het ooit eens gedronken in de VS en was benieuwd hoe het ook alweer smaakte. Nou, niet dus.
Tsjechische Budweiser is wel lekker trouwens
Een van de redenen om kroegen in de VS te vermijden.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In kroegen hadden ze alleen dat soort bieren. Althans, toen wel
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat melden ze ook heel trots op het blikje. Alsof het iets geweldigs is
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
En vast alleen omdat je met één of ander heet mokkel op het terras zit dat het lekker smaakte want dit kan echt niet hoor Buda
Misschien smaakt het wel goed bij babi pangangquote:Op donderdag 5 december 2019 20:09 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Saké van rijst, ja!
Bier van rijst? Noooooooooooo
Oh dat si wat andersquote:Op donderdag 5 december 2019 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ken je feiten. Tsjechische Budweiser is het origineel. Amerikanen hebben dat merkje een eeuw geleden gekocht voor gebruik in de US of A om er bocht mee te brouwen. Daarom heet de Amerikaanse Budweiser hier ook Bud.
Tsjechische Budweiser is goed bier. Gebrouwen in de regio waar pils is uitgevonden
Alles smaakt goed bij babi pangangquote:Op donderdag 5 december 2019 20:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien smaakt het wel goed bij babi pangang
Nee, het is ook een raar verhaal. En je moet dus altijd goed opletten als je bier met deze naam koopt.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh dat si wat andersja weet ik veel, dat klinkt toch niet logisch joh
![]()
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:14 schreef Molo het volgende:
Foe Yong Hai, wel weer eens zin in, lekker is dat
Flesjes zien er ook heeeeel anders uitquote:Op donderdag 5 december 2019 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ken je feiten. Tsjechische Budweiser is het origineel. Amerikanen hebben dat merkje een eeuw geleden gekocht voor gebruik in de US of A om er bocht mee te brouwen. Daarom heet de Amerikaanse Budweiser hier ook Bud.
Tsjechische Budweiser is goed bier. Gebrouwen in de regio waar pils is uitgevonden
Lekker, doe mij ook maar 1quote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
En die Amerikanen durven het ook nog eens King of Beers te noemenquote:Op donderdag 5 december 2019 20:10 schreef Budapestenaar het volgende:
Stimmt.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Flesjes zien er ook heeeeel anders uit
Nom lekker zon after dinner bak.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
*schuift een bakkie richting Drakin
Ja, dat is echt een gotspequote:Op donderdag 5 december 2019 20:22 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En die Amerikanen durven het ook nog eens King of Beers te noemen![]()
![]()
![]()
![]()
Urquell is ook prima wmbquote:Op donderdag 5 december 2019 20:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stimmt.En die Tsjechen weten wat bier is
Lig je in bad met een Bud?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind bud best te drinken hoor!
De Amerikaanse?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind bud best te drinken hoor!
Die kreeg ik in Praag gratis aan de bar van hotel 1. Ik had daar eigenlijk een kamer geboekt. Maar door software problemen was hun hotel overboekt. Gelukkig was er al een vervangend hotel geregeld en werd er een taxi gebeld op hun kosten. (tenminste dat is wat ze me vertelde). Dus wachtend op de taxi mocht ik ook op hun kosten wat drinken..quote:
Netjesquote:Op donderdag 5 december 2019 20:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die kreeg ik in Praag gratis aan de bar van hotel 1. Ik had daar eigenlijk een kamer geboekt. Maar door software problemen was hun hotel overboekt. Gelukkig was er al een vervangend hotel geregeld en werd er een taxi gebeld op hun kosten. (tenminste dat is wat ze me vertelde). Dus wachtend op de taxi mocht ik ook op hun kosten wat drinken..
Ja.quote:
Ik was al grootquote:
Nee, met m’n foon, n boek en de iPad.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lig je in bad met een Bud?
Brrrr! Dat is met 2% alcohol of zoiets?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:31 schreef Koen66 het volgende:
Ergste ervaring was ooit in de USA in een restaurant, ik bestelde 'beer' en kreeg een 'Budweiser Light'
Vreselijk slappe uilezeik
Jawel, die hoefde ik ook niet te betalen. Vriendelijke chauffeur. Hij liet me ook even vanuit de taxi het stadion van Sparta Praag zien...quote:Op donderdag 5 december 2019 20:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NetjesMaar de taxi was dus niet gratis?
Boekquote:Op donderdag 5 december 2019 20:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, met m’n foon, n boek en de iPad.
Ik moet nog n keuze maken.
Ja! Met ijs. Of Liefmansquote:Op donderdag 5 december 2019 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens ben ik geen bierkenner.
Ik vind kriek wel lekker.
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jawel, die hoefde ik ook niet te betalen. Vriendelijke chauffeur. Hij liet me ook even vanuit de taxi het stadion van Sparta Praag zien...
Tis wel n relaxed boek. N thriller over n koppel seriemoordenaars en de jacht op hen.quote:
2.5% Voorheen had je ook Anstel light maar dat was goddelijk vergeleken bij dit bochtquote:Op donderdag 5 december 2019 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Brrrr! Dat is met 2% alcohol of zoiets?
Ja, dat drink ik ‘s zomers ook vaak. Maar meer als alternatief voor frisdrank.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind stiekem radler wel lekker, al noem ik dat geen bier.
In de zomer lekker te doenquote:Op donderdag 5 december 2019 20:35 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind stiekem radler wel lekker, al noem ik dat geen bier.
O, gezelligquote:Op donderdag 5 december 2019 20:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Tis wel n relaxed boek. N thriller over n koppel seriemoordenaars en de jacht op hen.
Op een terras in de warmte sterke speciaalbiertjes wegtikken als pils, regelmatig nat mee gegaanquote:Op donderdag 5 december 2019 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind sterkere bieren wel vaak lekkerder dan standaard.
Maar dan drink ik er 1 en voel ik t al behoorlijk. Bij gewoon bier n beetje
Verkeerde account CLquote:Op donderdag 5 december 2019 20:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Moord en doodslag, m’n favoriete onderwerpen
Ik begin al niet meer aan bier van boven de 7%. Iets met medicatie. Sinds de beroerte eerder dit jaar ben ik nog voorzichtiger met alcohol dan dat ik al was.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind sterkere bieren wel vaak lekkerder dan standaard.
Maar dan drink ik er 1 en voel ik t al behoorlijk. Bij gewoon bier n beetje
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op een terras in de warmte sterke speciaalbiertjes wegtikken als pils, regelmatig nat mee gegaan
stop gewoon na 1quote:Op donderdag 5 december 2019 20:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Op een terras in de warmte sterke speciaalbiertjes wegtikken als pils, regelmatig nat mee gegaan
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, dit is voor mij ook standaard![]()
En Stephen king ook.
Ja, snap ik..quote:Op donderdag 5 december 2019 20:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik begin al niet meer aan bier van boven de 7%. Iets met medicatie. Sinds de beroerte eerder dit jaar ben ik nog voorzichtiger met alcohol dan dat ik al was.
Ik baal alleen wel van z’n eindes vaakquote:Op donderdag 5 december 2019 20:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Stephen King lees ik ook graag
Ja dat welquote:Op donderdag 5 december 2019 20:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]op een vreemde manier kan het af en toe lekker zijn. Maar meestal ben ik na een bordje weer maanden klaar met dit voer
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik lees bier. Even mijn advent openmaken.
Vergezocht?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik baal alleen wel van z’n eindes vaak
Dat laatste heb ik met goede sushiquote:Op donderdag 5 december 2019 20:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat wel
Maar jaren niet gehad dus wel weer eens zin in
Dumplings kan ik wel driemaal daags eten
Nogal ja.quote:
QFTquote:Op donderdag 5 december 2019 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nogal ja.
Heel verhaal goed opgebouwd, mooie personages, interessant verhaal...
Einde: het blijkt n eenpotig monster te zijn met n rokjesfetish.
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nogal ja.
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nogal ja.
Heb het altijd al wel gevonden (minder bij de kortere verhalen) maar t kan best erger zijn geworden ja.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
Dat is de laatste jaren erger geworden. Met De Buitenstaander had ik dat heel erg. Begon geweldig, maar werd zo achterlijk zweverig richting het einde
SK is gewoon dikke humor manquote:Op donderdag 5 december 2019 20:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nogal ja.
Ik vind dat jammer.quote:
Formule is wel steeds hetzelfde, s puber vond ik dat wel lollig, maar na mijn 16e was ik er wel klaar meequote:Op donderdag 5 december 2019 20:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat jammer.
Maar goed.
Ik wil iedereen die eens ontzéttend wil cringed en zich wil verbazen over waarom n boek ooit is uitgegeven ‘De loods’ aanraden.
Zou best kunnen, geen idee.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geen idee.
Maar ik heb dus echt nog nooit zo’n slecht boek gelezen.
De enige reden dat ik het uit gelezen heb was echt verbazing.
‘Het kan toch niet zo slecht blijven’, gecombineerd met ‘ waarom is er in hemelsnaam iemand geweest die dit uit wilde geven’
Moet je eens een David Baldacci lezen. Eén gelezen = allemaal gelezenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Formule is wel steeds hetzelfde, s puber vond ik dat wel lollig, maar na mijn 16e was ik er wel klaar mee
De Loods, ok, hou ik me aanbevolen
Oh dat ken ik niet. Waar gaan zulke boeken over?quote:Op donderdag 5 december 2019 21:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet je eens een David Baldacci lezen. Eén gelezen = allemaal gelezen
Nostalgie ja, absoluutquote:Op donderdag 5 december 2019 21:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind de manier waarop Stephen king personages beschrijft prettig. En het is ook gewoon n soort ‘nostalgie’ dingetje.
Vond btw verlichting wel n heel leuk boekje.
Die vond ik ook wat flauwtjes.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:08 schreef Molo het volgende:
Deze film trouwens, Gerald's Game. Wat een vreselijke exercitie![]()
[ afbeelding ]
Hebben we destijds geloof ik synchroon gekeken en om zitten huil[ afbeelding ]lachen hier op Fok
Een kennis van mij is een bekend schrijver aan het worden in België. Ik denk dat je zijn nieuwste boek kan waarderen: Engelenlust, memoires van een necrofiel.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zou best kunnen, geen idee.
Maar ik heb dus echt nog nooit zo’n slecht boek gelezen.
De enige reden dat ik het uit gelezen heb was echt verbazing.
‘Het kan toch niet zo slecht blijven’, gecombineerd met ‘ waarom is er in hemelsnaam iemand geweest die dit uit wilde geven’
een serie films wordt doorgaans reeks genoemd. Of bedoel je dat niet?quote:Op donderdag 5 december 2019 21:10 schreef Molo het volgende:
Ik vond The Langoliers toen zo spannend, de filmserie of hoe je dat noemt
Jaaaa, miniserie.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:10 schreef Molo het volgende:
Ik vond The Langoliers toen zo spannend, de filmserie of hoe je dat noemt
Denk dat ze n miniserie bedoelt.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een serie films wordt doorgaans reeks genoemd. Of bedoel je dat niet?
Dat klinkt wel leuk jaquote:Op donderdag 5 december 2019 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een kennis van mij is een bekend schrijver aan het worden in België. Ik denk dat je zijn nieuwste boek kan waarderen: Engelenlust, memoires van een necrofiel.
Schijnt goed te zijn, zelf nog niet gelezen
Ik ben gisteren nog bij de kapper geweest. Hoef dus voorlopig niet meer. De hond bij de kapper blijft trouwens welquote:Op donderdag 5 december 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet eigenlijk al 10 weken naar de kapper of zo maar ik vind mijn eigen lange haren inmiddels behoorlijk seksie worden, wie weet zet ik gewoon door gvd.
quote:Op donderdag 5 december 2019 21:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik moet eigenlijk al 10 weken naar de kapper of zo maar ik vind mijn eigen lange haren inmiddels behoorlijk seksie worden, wie weet zet ik gewoon door gvd.
Miniserie idd, kon er even niet op komenquote:Op donderdag 5 december 2019 21:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
een serie films wordt doorgaans reeks genoemd. Of bedoel je dat niet?
In mijn nek klopt ditquote:Op donderdag 5 december 2019 21:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik stel me jou nu zo voor.
Aaaw, Sjefke krijgt een hippe coupe?quote:Op donderdag 5 december 2019 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben gisteren nog bij de kapper geweest. Hoef dus voorlopig niet meer. De hond bij de kapper blijft trouwens wel
Lollig!quote:Op donderdag 5 december 2019 21:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Een kennis van mij is een bekend schrijver aan het worden in België. Ik denk dat je zijn nieuwste boek kan waarderen: Engelenlust, memoires van een necrofiel.
Schijnt goed te zijn, zelf nog niet gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |