O sorri, zat nog zo na te denken of i niet iemand vergatquote:Op donderdag 5 december 2019 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom ga je weer anoniem dan?
Stel je niet aanquote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
whaha tiepies vrouwe weer, motte elkaar altijd de kop in slaan![]()
droge shit
Echt he terwijl ze de geslachtsloterij al verloren hebben, gaan ze het elkaar nog moeilijker maken.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef CharlesKinbote het volgende:
whaha tiepies vrouwe weer, motte elkaar altijd de kop in slaan![]()
droge shit
Miemiemie aandachtshoer ga gewoon stilletjes danquote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
@:FernandoMartinez Martinez @:Solotovski @:chevycaprice @:Amarantha @:Cronometer @:kiid @:00wildchild het ga jullie goed!
Geweld tegen bejaarden keur ik af maar voor jou maken we een uitzondering.quote:
Dag vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 20:30 schreef ThePrinceTWP het volgende:
@:FernandoMartinez Martinez @:Solotovski @:chevycaprice @:Amarantha @:Cronometer @:kiid @:00wildchild het ga jullie goed!
Heb geen besneden pikquote:Op donderdag 5 december 2019 20:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat vond je van je gedicht
Haha ga heen gekquote:Op donderdag 5 december 2019 20:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Geweld tegen bejaarden keur ik af maar voor jou maken we een uitzondering.
Je mag toch wel even netjes afscheid nemenquote:Op donderdag 5 december 2019 20:45 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Miemiemie aandachtshoer ga gewoon stilletjes dan
Jij bent gewoon jaloersquote:
Daarom een groeier hebben.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zit alleen maar in de weg met het plassen
quote:Op donderdag 5 december 2019 20:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je mag toch wel even netjes afscheid nemen
Ik zie je snel weer maatquote:
Niks. Zien?quote:Op donderdag 5 december 2019 21:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Wat trek jij vanavond aan?
Ik ga nooit anoniemquote:Op donderdag 5 december 2019 21:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ga je weer #ANONIEM Ash?
Tot snel dan maar
Yogapants en een hele grote truiquote:Op donderdag 5 december 2019 21:03 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Echt hè. Wat trek jij vanavond aan?
ga voor het eerst in negen jaar 'op vakantie' naar Bethlehem! We zien elkaar hopelijk weer gauw in abq maat!quote:Op donderdag 5 december 2019 21:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ga je weer #ANONIEM Ash?
Tot snel dan maar
Wat heb je daar onder aanquote:Op donderdag 5 december 2019 21:04 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Yogapants en een hele grote trui
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |