Het gaat om haar eigen verdriet vriend.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:26 schreef Kiid het volgende:
[..]
Een vader die het gezin op twee zet voor een neukbeurtje is geen goede vader. Al brengt hij de hele dag knuffelend met hem door en gaat hij iedere dag met hem naar een pretpark. Als het erom gaat denkt hij alleen maar aan zijn eigen geluk. Dat is ongeveer het tegenovergestelde van een goede vader. Waarom snap je dat niet?
Managercarriere spelen met een grote club is poep. Beter een klein clubje groot maken door goede scouting en tactiek.quote:
Daar haal je meer genot uit jaquote:Op donderdag 5 december 2019 11:32 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Managercarriere spelen met een grote club is poep. Beter een klein clubje groot maken door goede scouting en tactiek.
Yes.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar haal je meer genot uit ja
quote:Op donderdag 5 december 2019 11:35 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Yes.
Verder ziet dit er gewoon hilarisch uit.
[ afbeelding ]
Celticquote:Op donderdag 5 december 2019 11:35 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Yes.
Verder ziet dit er gewoon hilarisch uit.
[ afbeelding ]
quote:
Mochten jullie nog de uiteindelijke stand willen weten. Ik speel vanavond verder als ik thuis ben.quote:
Dus verdient die kleine jongen een betere vader. Iemand die het gezin wel altijd op 1 zet. Niet iemand die dat alleen doet wanneer het hem uitkomt. Hem boeit het dus niet zoveel als hun zoon opgroeit in een gebroken gezin anders zou je niet vreemd gaan.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:30 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Het gaat om haar eigen verdriet vriend.
De pijn die zij voelde tijdens een verscheurende jeugd.
Dat verdient deze kleine jongen niet en ze stelt alles in staat om het beter te doen.
Herkenbaar. Ik denk dat wij goede collega's zullen worden van elkaar. Ik ga wss ONZ modereren. Waar ben jij mod van vriend?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:32 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Managercarriere spelen met een grote club is poep. Beter een klein clubje groot maken door goede scouting en tactiek.
Krijgt een kind niet de vader die bij zijn moeder past?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dus verdient die kleine jongen een betere vader. Iemand die het gezin wel altijd op 1 zet. Niet iemand die dat alleen doet wanneer het hem uitkomt. Hem boeit het dus niet zoveel als hun zoon opgroeit in een gebroken gezin anders zou je niet vreemd gaan.
Ben je al aan het wanken man?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik denk dat wij goede collega's zullen worden van elkaar. Ik ga wss ONZ modereren. Waar ben jij mod van vriend?
Denk het ook! Ik ben mod van GC. Ben benieuwd of je de nieuwe ONZ-mod wordt. Ik duim in ieder geval met je mee.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik denk dat wij goede collega's zullen worden van elkaar. Ik ga wss ONZ modereren. Waar ben jij mod van vriend?
Al klaarquote:Op donderdag 5 december 2019 11:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ben je al aan het wanken man?
INTERMITTENT FASTING GENOTquote:
Zalmquote:Op donderdag 5 december 2019 11:48 schreef Ifrane het volgende:
[..]
INTERMITTENT FASTING GENOT
Lekker water, koffie, thee en cola zero tot ik mijn vastendoel heb behaald. Straks 200 gr gerookte zalm verorberen.
Nu mag ik je helemaal. Jij kent en bent IF fan?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:48 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Lekker water, koffie, thee en cola zero tot ik mijn vastendoel heb behaald. Straks 200 gr gerookte zalm verorberen.
Mede door IF ben ik 30 kg afgevallen in een jaar.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu mag ik je helemaal. Jij kent en bent IF fan?
Wat een baas he. Zaten we maar met hem in een CLIQUE appquote:Op donderdag 5 december 2019 11:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Nu mag ik je helemaal. Jij kent en bent IF fan?
Is er een groepsapp?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat een baas he. Zaten we maar met hem in een CLIQUE app
Koffie zwart zitten toch ook gewoon calorieën in?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:48 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mag ik daar ook in danquote:Op donderdag 5 december 2019 11:54 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wat een baas he. Zaten we maar met hem in een CLIQUE app
Ik wil gewoon zo lang mogelijk genieten van het leven en mijn bloedsuiker de rust geven die het verdientquote:Op donderdag 5 december 2019 11:51 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Mede door IF ben ik 30 kg afgevallen in een jaar.Was een papzak en nu ben ik het tegenovergestelde. Dus ja, zeker fan en probeer er zo veel mogelijk naar te leven.
How about you?
Dat blijft discutabel (net als met cola zero), maar 1 of 2 calorieën verbreekt het vasten iig niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:56 schreef Chia het volgende:
[..]
Koffie zwart zitten toch ook gewoon calorieën in?
Ga toch weg met die onzin man. Stap je morgen onder de bus ben je alsnog dood.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik wil gewoon zo lang mogelijk genieten van het leven en mijn bloedsuiker de rust geven die het verdient
Ja die was er met alle klb bazen maar chia wil niet meerquote:
Jij zat er in en we weten hoe dat is afgelopenquote:
vertelquote:Op donderdag 5 december 2019 12:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij zat er in en we weten hoe dat is afgelopen
What happened?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ja die was er met alle klb bazen maar chia wil niet meer
Hoop hetquote:Op donderdag 5 december 2019 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga toch weg met die onzin man. Stap je morgen onder de bus ben je alsnog dood.
Zullen we met zijn 2'en een groepsapp starten?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:00 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Jij zat er in en we weten hoe dat is afgelopen
Dat siert je Chiaquote:Op donderdag 5 december 2019 12:02 schreef Chia het volgende:
Als er daadwerkelijk een groep is maakt het niet uit wat ik wel of niet wil, want dan zijn er genoeg andere gegadigden.
Heb gewoon geen zin om te wingwomannen.
Als drugs kon praten dan had je in honderden groepen gezetenquote:Op donderdag 5 december 2019 12:07 schreef Solotovski het volgende:
Een groepsappjehebben jullie geen vrienden ofzo
Is goed. Wie nodigen we uit?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zullen we met zijn 2'en een groepsapp starten?
Waar gaat dit overquote:Op donderdag 5 december 2019 13:03 schreef Catkiller het volgende:
WAAROM HEB IK 3000 KANKERADS OVER DE TREIN PAKKEN
HADDEN JE (OVER)GROOTOUDERS MAAR DE TREIN NAAR HET OOSTEN GEPAKT DEBIELE GEK
Ik probeerde alle leden (m) te versierenquote:
Stonden net 6 advertenties van de NS per pagina op mijn mobielquote:
Hans wil wel feunen met je zegt hijquote:Op donderdag 5 december 2019 13:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Mijn fohn is net ontploft toen ik mijn haar stond te doen
Moet ik met -1 weer de deur uit om een nieuwe te halen
help fok en bestel bij bol.com of coolbluequote:Op donderdag 5 december 2019 13:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Sorry heb vanavond nodigquote:Op donderdag 5 december 2019 13:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
help fok en bestel bij bol.com of coolblue
kan toch bij bol. genoeg dingen die dezelfde dag geleverd kunnen wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 13:55 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Sorry heb vanavond nodig
Ik steun liever de kleine ondernemersquote:Op donderdag 5 december 2019 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kan toch bij bol. genoeg dingen die dezelfde dag geleverd kunnen worden
Dat siert je.quote:Op donderdag 5 december 2019 13:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik steun liever de kleine ondernemers
Met zo’n kapsel zou ik mezelf ook laten ontploffen HAHAHAHAquote:Op donderdag 5 december 2019 13:17 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Heb iig geen lelijke horloges nodig om mezelf beter te voelenquote:Op donderdag 5 december 2019 14:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met zo’n kapsel zou ik mezelf ook laten ontploffen HAHAHAHA
Ik ben een kleine ondernemerquote:Op donderdag 5 december 2019 13:59 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Ik steun liever de kleine ondernemers
Dat zeggen alle sloebersquote:Op donderdag 5 december 2019 14:31 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Heb iig geen lelijke horloges nodig om mezelf beter te voelen
In tegenstelling tot jou kan ik makkelijk een rolex van 3k betalen dus wie is de sloeberquote:
Daarom heb ik jouw back, vriendquote:
Je kan die 3k beter investeren in een goede playseat + stuur/pedalen + tv. Dan heb je jaren plezier van die 3k en met een horloge heb je er nooit plezier van. Tijd is tijd, ook op de horloges van de kermisquote:Op donderdag 5 december 2019 14:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou kan ik makkelijk een rolex van 3k betalen dus wie is de sloeber
Racen vind ik niks. Liever een beetke avontuur met Nathan Drake en Sullyquote:Op donderdag 5 december 2019 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan die 3k beter investeren in een goede playseat + stuur/pedalen + tv. Dan heb je jaren plezier van die 3k en met een horloge heb je er nooit plezier van. Tijd is tijd, ook op de horloges van de kermis
Zetten we onze tv's gewoon naast elkaarquote:Op donderdag 5 december 2019 14:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Racen vind ik niks. Liever een beetke avontuur met Nathan Drake en Sully
Goeie comeback als je 15 bentquote:Op donderdag 5 december 2019 14:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
In tegenstelling tot jou kan ik makkelijk een rolex van 3k betalen dus wie is de sloeber
Dat zeggen alle sloebersquote:Op donderdag 5 december 2019 14:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Goeie comeback als je 15 bent
Is goed heb net een nieuwequote:Op donderdag 5 december 2019 14:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Zetten we onze tv's gewoon naast elkaar
Een goed horloge kan z'n waarde behouden en mss zelfs meer waard wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 14:38 schreef Kiid het volgende:
[..]
Je kan die 3k beter investeren in een goede playseat + stuur/pedalen + tv. Dan heb je jaren plezier van die 3k en met een horloge heb je er nooit plezier van. Tijd is tijd, ook op de horloges van de kermis
Als je er zuinig op Bent.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Een goed horloge kan z'n waarde behouden en mss zelfs meer waard worden
Wie zegt dat ik het niet makkelijk kan betalen vriendinquote:Op donderdag 5 december 2019 14:34 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Leer eens leven. Racen is het grootste genot wat de mensheid heeft voortgebracht.quote:Op donderdag 5 december 2019 14:43 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Racen vind ik niks. Liever een beetke avontuur met Nathan Drake en Sully
Sex?quote:Op donderdag 5 december 2019 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet makkelijk kan betalen vriendin
[..]
Leer eens leven. Racen is het grootste genot wat de mensheid heeft voortgebracht.
Dat heeft de mensheid toch niet voortgebracht? Heb er ook geen ervaring mee dus geen idee.quote:
Wie dan?quote:Op donderdag 5 december 2019 15:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Dat heeft de mensheid toch niet voortgebracht? Heb er ook geen ervaring mee dus geen idee.
God.quote:
Zie je het nut van geloof in? Los van of je er zelf in gelooft.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:15 schreef 00wildchild het volgende:
Begrijp echt niet hoe mensen een functioneel brein hebben en dan toch geloven.
Ja, neuk een boom!quote:Op donderdag 5 december 2019 15:09 schreef ChevyCaprice het volgende:
Seks is toch iets van de natuur
Dat probeer ik graag op een later tijdstip eens uit.quote:
Je doet al moeilijk over een van 600 en je loopt rond met zo’n skeer ding. Dat zegt genoegquote:Op donderdag 5 december 2019 15:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik het niet makkelijk kan betalen vriendin
[..]
Leer eens leven. Racen is het grootste genot wat de mensheid heeft voortgebracht.
kun je een beetje zingen?quote:Op donderdag 5 december 2019 15:31 schreef Cachie het volgende:
Tegenwoordig moet je hier ook tig dingen accepteren over je privacy. Lees ze nooit. Misschien luistert @:Danny nu wel mee via mijn microfoon.
Ik loop zeker niet rond met een skeer ding. Relatief gezien zeker niet.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:29 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Je doet al moeilijk over een van 600 en je loopt rond met zo’n skeer ding. Dat zegt genoeg
Hey vriendinquote:
in welk team zou je gaan?quote:Op donderdag 5 december 2019 15:35 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ze zouden allemaal omdraaien bij The Voice.
In hun graf? HAHAHAHAquote:Op donderdag 5 december 2019 15:35 schreef Cachie het volgende:
[..]
Ze zouden allemaal omdraaien bij The Voice.
Wat jij wil hoorquote:Op donderdag 5 december 2019 15:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik loop zeker niet rond met een skeer ding. Relatief gezien zeker niet.
ja, klopt.quote:Op donderdag 5 december 2019 15:39 schreef Cachie het volgende:
[..]
Kan kiezen tussen Lil kleine, Ali B, Anoek en Waylon toch? Dan Anoek, want #teamvrouwen
Maar het kan natuurlijk altijd duurder. Wil wel wat meer klasse uitstralen inderdaadquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |