Dat je die onthouden hebt.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:47 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zoals je eerder al zei.
Je bent er me eentje.
Jij wel.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zien we je vanavond weer?
Okequote:Op donderdag 5 december 2019 11:48 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dat je die onthouden hebt.
[..]
Jij wel.
Geen flauw idee wat dit isquote:
Doe het!quote:Op donderdag 5 december 2019 11:52 schreef Pumpalov het volgende:
Godverdomme alles wat mis kan gaan op werk gaat mis. Onvervalste kutdag. Nu al zin om een fles bier open te trekken
Als vrouwen naar de kapper gaan weet je het wel. Die komen er 4 uur later pas weer uitquote:
Volgens mijquote:
Boterham met boterhamworstquote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat schaft de pot loaloaloaaa
Krentenbollen met soepje.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat schaft de pot loaloaloaaa
ja ja herkenbaarquote:Op donderdag 5 december 2019 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als vrouwen naar de kapper gaan weet je het wel. Die komen er 4 uur later pas weer uit
Goed z9! Meteen zijn moeder erbij betrokken hoop ik?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
net iemand kapot gescholden in gta online.
hij blies me op met zijn opressor zonder reden wat denk je zelfquote:Op donderdag 5 december 2019 12:11 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Goed z9! Meteen zijn moeder erbij betrokken hoop ik?
Goed zo!quote:Op donderdag 5 december 2019 12:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
hij blies me op met zijn opressor zonder reden wat denk je zelf
linkquote:Op donderdag 5 december 2019 12:17 schreef Pumpalov het volgende:
man man man, dat filmpje van die fietser en die trucker
had hem gelijk met fiets en al geyeet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |