Vermoeiend allemaal zeg.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Neh eerst even de situatie stabiel krijgen.Doe niet aan lijmbaby’s.
Iedere poes is uiteindelijk roze van binnen vriend. Laat je niet verleidenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vermoeiend allemaal zeg.
Gelukkig heb je D om je te ontladen..
Maarja tijdens die seks denk ik alleen maar aan een tweede kind en het geile lichaam van je 'ex'.
Van de zijlijn is makkelijk roepen lieve Kiid. Ja hij heeft een domme fout gemaakt. Mensen maken fouten. Uit elkaar willen en dat verkeerd aanpakken betekent niet dat je per definitie een door en door slecht figuur bent.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Myrr, even een serieuze Kiid tussendoor. Dit kan ik niet meer aan om te lezen.
Hoe kan je dit nou in godsnaam zeggen over iemand die is vreemdgegaan. De perfecte vader? Zou zijn kind nooit laten vallen? Volgens mij heeft hij jou en jullie kind al keihard laten vallen.
Ik kan je verzekeren dat ik geen moment aan mijn ex denk als ik met D benquote:Op donderdag 5 december 2019 10:58 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Vermoeiend allemaal zeg.
Gelukkig heb je D om je te ontladen..
Maarja tijdens die seks denk ik alleen maar aan een tweede kind en het geile lichaam van je 'ex'.
net als bafbil.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:59 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedere poes is uiteindelijk roze van binnen vriend. Laat je niet verleiden
Geen slecht figuur zijn is wel even iets anders dan perfect zijn.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Van de zijlijn is makkelijk roepen lieve Kiid. Ja hij heeft een domme fout gemaakt. Mensen maken fouten. Uit elkaar willen en dat verkeerd aanpakken betekent niet dat je per definitie een door en door slecht figuur bent.
🙋🏼♀quote:Op donderdag 5 december 2019 11:00 schreef Ifrane het volgende:
Wie heeft hier PSN en speelt GTA Online?
Moet je bij de mods van het desbetreffende subforum zijn vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 11:00 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
kun je 't wel? Wil wat oude troll posts verwijdere.
Zie je er daar ingame ook uit als een crackhoer of heb je je karakter gemaakt met behulp van een tutorialquote:
Ja oké. Als vader is hij geschikt. Doet hartstikke veel leuke dingen, overlaad hem met aandacht en knuffels en gaat vaak naar de speeltuin e.d. Kind is helemaal weg van hem.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:02 schreef Chia het volgende:
[..]
Geen slecht figuur zijn is wel even iets anders dan perfect zijn.
Leuk. Speel jij FarCry?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:06 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Binnenkort een sessie op GTA Online spelen dan.
Gaat dit over topics waarin je vraagt of je zou moeten gaan studeren of doorgaan met werken?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:00 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
kun je 't wel? Wil wat oude troll posts verwijdere.
Nope. Maar wil het wel proberen. Ik zag FarCry 5 in de budgetbak laatst bij Game Mania.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:07 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Leuk. Speel jij FarCry?
Wat gewetenloos vreemdgaan zegquote:Op donderdag 5 december 2019 11:00 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ik kan je verzekeren dat ik geen moment aan mijn ex denk als ik met D ben
Sorry hoor, maar je hebt vreemdgaan en vreemdgaan. Als je op een dronken avond een keer iemand tegen het lijf is wat anders dan écht doelbewust vreemdgaan. Dat is geen fout maar een bewuste actie. Beiden zijn fout, maar in de eerste situatie zou ik jouw reactie nog kunnen begrijpen.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:59 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Van de zijlijn is makkelijk roepen lieve Kiid. Ja hij heeft een domme fout gemaakt. Mensen maken fouten. Uit elkaar willen en dat verkeerd aanpakken betekent niet dat je per definitie een door en door slecht figuur bent.
Wat vind jij van vreemdgaan?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:11 schreef Ifrane het volgende:
@:SimonedeBeauvoir Ik was even vergeten dat ik je al op PSN had.
Maar je hebt ook GTA Online. Bazin.
nee, die zijn juist srs.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:08 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Gaat dit over topics waarin je vraagt of je zou moeten gaan studeren of doorgaan met werken?
Uitstekende postquote:Op donderdag 5 december 2019 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je hebt vreemdgaan en vreemdgaan. Als je op een dronken avond een keer iemand tegen het lijf is wat anders dan écht doelbewust vreemdgaan. Dat is geen fout maar een bewuste actie. Beiden zijn fout, maar in de eerste situatie zou ik jouw reactie nog kunnen begrijpen.
Snap niet hoe je hem hier kan gaan zitten verdedigen. Dan kan hij nog zo lief zijn voor jou en jullie zoontje, maar als hij ergens een beurt kan maken dan komen jullie allemaal op de tweede plaats. Nee, echt een fantastische vader ben je dan hoor. Hij is een waardeloze vader wanneer het erom gaat en het wordt tijd dat je dat ook gaat realiseren
Zo dan, iemand wil zijn plekje wel warm houden of ik heb per ongeluk R&P geopend.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar je hebt vreemdgaan en vreemdgaan. Als je op een dronken avond een keer iemand tegen het lijf is wat anders dan écht doelbewust vreemdgaan. Dat is geen fout maar een bewuste actie. Beiden zijn fout, maar in de eerste situatie zou ik jouw reactie nog kunnen begrijpen.
Snap niet hoe je hem hier kan gaan zitten verdedigen. Dan kan hij nog zo lief zijn voor jou en jullie zoontje, maar als hij ergens een beurt kan maken dan komen jullie allemaal op de tweede plaats. Nee, echt een fantastische vader ben je dan hoor. Hij is een waardeloze vader wanneer het erom gaat en het wordt tijd dat je dat ook gaat realiseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |