Wil niet dat mijn kind enigskind is. Al helemaal niet in deze ‘verzorgingsstaat’ waarbij hij later op mag draaien voor ons als we zelf niks kunnen.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:49 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
nog een? wat voegt dat toe aan de huidige situatie/oplossing?
Hahahahaha, rollen de traantjes over de wangen vriend? Geen stress. Ik snap waarom je het weg haaltquote:
Ik ben niet dom hoorquote:Op donderdag 5 december 2019 10:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mannen zijn zo tering domnee maar geloof oprecht niet dat hij zo is. Hij zou nooit zijn kind laten vallen.
Nee ik doe het eigenlijk totaal emotieloosquote:Op donderdag 5 december 2019 10:52 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hahahahaha, rollen de traantjes over de wangen vriend? Geen stress. Ik snap waarom je het weg haalt
Och och och och...quote:Op donderdag 5 december 2019 10:52 schreef 00wildchild het volgende:
Daarvoor wil ik best mijn eigen geluk opgeven.
Een tweede kindquote:Op donderdag 5 december 2019 10:53 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Och och och och...
Wat zou jouw geluk kunnen zijn?
kun je dat? in andere fora? in gesloten topics?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:49 schreef Solotovski het volgende:
Al heb ik wel een keer zin om al jouw posts te deleten als ik me een dag verveel
Ja maar dat doe ik niet in andere subforaquote:Op donderdag 5 december 2019 10:54 schreef ThePrinceTWP het volgende:
[..]
kun je dat? in andere fora? in gesloten topics?
Nee gebrek aan een tweede ouder levert problemen op. Dan liever geen kind.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:45 schreef Chia het volgende:
[..]
Zo zijn mannen. Daarom gewoon bommoeder worden als je kinderen wil.
Brusje?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wil niet dat mijn kind enigskind is. Al helemaal niet in deze ‘verzorgingsstaat’ waarbij hij later op mag draaien voor ons als we zelf niks kunnen.
Hij smeekt ook om een brusje en dat breekt mijn hart in duigen. Daarvoor wil ik best mijn eigen geluk opgeven.
Eens.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:49 schreef Solotovski het volgende:
Al heb ik wel een keer zin om al jouw posts te deleten als ik me een dag verveel
Myrr, even een serieuze Kiid tussendoor. Dit kan ik niet meer aan om te lezen.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Wil niet dat mijn kind enigskind is. Al helemaal niet in deze ‘verzorgingsstaat’ waarbij hij later op mag draaien voor ons als we zelf niks kunnen.
Hij smeekt ook om een brusje en dat breekt mijn hart in duigen. Daarvoor wil ik best mijn eigen geluk opgeven.
Je dacht ook dat hij trouw was maar kijk wat er gebeurd als hij zijn pik achterna looptquote:Op donderdag 5 december 2019 10:50 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Mannen zijn zo tering domnee maar geloof oprecht niet dat hij zo is. Hij zou nooit zijn kind laten vallen.
Acties spreken luider dan woorden vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 10:52 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee ik doe het eigenlijk totaal emotieloos
Brusje?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:52 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
huh hoezo?quote:
waarom?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:54 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja maar dat doe ik niet in andere subfora
Nou ga maar weer een zwaar kansloze modcampagne beginnenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Acties spreken luider dan woorden vriend
Omdat ik daar geen mod ben?quote:
Ik roteer in acts vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 10:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou ga maar weer een zwaar kansloze modcampagne beginnen
Jij bent mod geworden en Trump president dus jaquote:Op donderdag 5 december 2019 10:57 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nou ga maar weer een zwaar kansloze modcampagne beginnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |