stijfje gekregenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:36 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
ok mr. zonder wrijving geen glans
[ afbeelding ]
je bent zelfquote:
Hoezoquote:Op donderdag 5 december 2019 09:36 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je zou willen dat ik zou schreeuwen.
Dan deed je ook eens wat goeds.quote:
Ik kan wel even bovenop je voet springen met m'n 245 kilo. Dan schreeuw je ook. Is dat goed?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:37 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Dan deed je ook eens wat goeds.
Jij denkt dat ik dat voel?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan wel even bovenop je voet springen met m'n 245 kilo. Dan schreeuw je ook. Is dat goed?
Ga maar koffie halen.quote:
Doe ik het op je hand of ergens waar je het wel voelt.quote:
ben jij een BBM?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik kan wel even bovenop je voet springen met m'n 245 kilo. Dan schreeuw je ook. Is dat goed?
Jij kan niet eens springen.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe ik het op je hand of ergens waar je het wel voelt.
Jaquote:
Oke oke, mezelf van een trappetje laten vallen dan.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:44 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jij kan niet eens springen.
Dan fladder ik zelf wel naar de keuken.quote:
Is wel een zelfmoordaanslag dan.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oke oke, mezelf van een trappetje laten vallen dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |