Drumsticks voor ontbijtquote:
Bakkes bierbuikkampioenquote:
Helemaal dood hier.quote:
Luilakken.quote:
quote:
Werken doen ze nietquote:Op donderdag 5 december 2019 07:23 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
Wat is dat nou voor werk mentaliteit
Blijkbaar ja.quote:
Wij zijn ekte ekte bikkelsquote:
Zullen we dan dit topic maar vol maken met z'n tweeenquote:
Duurt te langquote:Op donderdag 5 december 2019 07:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zullen we dan dit topic maar vol maken met z'n tweeen
AAAAAAAAAAAMAAAAAAAAAAAAAAquote:
We zijn gewoon blij je te zienquote:
Niet waar.quote:Op donderdag 5 december 2019 07:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat zeg jij bij elke vrouw
twitter:NS_online twitterde op donderdag 05-12-2019 om 08:00:20Amsterdam -Rotterdam (HSL): niet fijn, veel minder treinen door een gestrande trein. https://t.co/axyyfHaEPO #AsdRtd reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 05-12-2019 om 08:50:36Amsterdam -Rotterdam (HSL): alle treinen rijden weer, op 5 december geen frustraties meer. https://t.co/axyyfHaEPO #AsdRtd reageer retweet
Vind wel grappigquote:Op donderdag 5 december 2019 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
twitter:NS_online twitterde op donderdag 05-12-2019 om 08:00:20Amsterdam -Rotterdam (HSL): niet fijn, veel minder treinen door een gestrande trein. https://t.co/axyyfHaEPO #AsdRtd reageer retweet
twitter:NS_online twitterde op donderdag 05-12-2019 om 08:50:36Amsterdam -Rotterdam (HSL): alle treinen rijden weer, op 5 december geen frustraties meer. https://t.co/axyyfHaEPO #AsdRtd reageer retweet
HOI NAATJE.quote:
Lolquote:Op donderdag 5 december 2019 08:55 schreef naatje_1 het volgende:
Kan vroegerquote:Op donderdag 5 december 2019 09:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent er vroeg bij vandaag.
Of Haagsquote:Op donderdag 5 december 2019 09:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niet iedereen heet Dude
Tot hoe laat?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hey ik werk al langer door vandaag. Laat me!
20.00quote:Op donderdag 5 december 2019 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tot hoe laat?
Ik maak er een korter dagje van. Die kleine heeft maar een halve dag vandaag. Misschien vanmiddag nog maar even wat leuks doen. DIerentuin ofzo
Maar waaromquote:
Daarover gesproken vriend. Ik stap zo in mijn bolide voor een rondje Barcelonaquote:
Okquote:Op donderdag 5 december 2019 09:50 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarover gesproken vriend. Ik stap zo in mijn bolide voor een rondje Barcelona. Heb een goede qualy gereden
JIj durft.quote:Op donderdag 5 december 2019 09:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Begin morgen later daardoor
Beterquote:Op donderdag 5 december 2019 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
JIj durft.
Ik moet morgen verdomme gewoon naar den haag toe.
Nee, dat is mijn thuiswerkdag. Alleen maar omdat ik een afspraak heb met degene onder de directeur HR moet ik zo daar heen. Zou eigenlijk vandaag zijn maar dat werd verplaatst.quote:
Ik zit al bij HR dus ik hoef bij niemand verantwoording af te leggenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:01 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn thuiswerkdag. Alleen maar omdat ik een afspraak heb met degene onder de directeur HR moet ik zo daar heen. Zou eigenlijk vandaag zijn maar dat werd verplaatst.
Ik snap niet wat je bedoelt. Hoe kan dat je nou niet interesserenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het boeit mij geen ene reet.
Ik hoef ook geen verantwoording af te leggen dwaas.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:04 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zit al bij HR dus ik hoef bij niemand verantwoording af te leggen
Dat denk je maar KOEKKOEKquote:Op donderdag 5 december 2019 10:08 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoef ook geen verantwoording af te leggen dwaas.
Gaat over de implementatie van ISO 45001.quote:
Iedereen die werkt op HR weet dat er gewerkt wordt met codes om AVG gevoelige onderwerpen te kunnen besprekenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaat over de implementatie van ISO 45001.
Ik mag toch hopen dat je een grap maakt en niet echt zo stom bentquote:Op donderdag 5 december 2019 10:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iedereen die werkt op HR weet dat er gewerkt wordt met codes om AVG gevoelige onderwerpen te kunnen bespreken
Daarover gesproken, ik ga zo Cod spelen vriendquote:Op donderdag 5 december 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
Muis van de PC is verdwenen. Vorige week ook, maar toen kon ik ergens uit een ander kantoor nog een muis pakken
Ga eens werkenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Daarover gesproken, ik ga zo Cod spelen vriend
Dooie muis zekerquote:Op donderdag 5 december 2019 10:38 schreef naatje_1 het volgende:
Muis van de PC is verdwenen. Vorige week ook, maar toen kon ik ergens uit een ander kantoor nog een muis pakken
Hahaatjesquote:Op donderdag 5 december 2019 10:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, misschien juist levend en daarom weggelopen
Omdat die van jou kut zijnquote:Op donderdag 5 december 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wrm reageer je wel altijd enthousiast op zijn storyline en nooit op die van je boy
Omdat jij gewoon zwaar kut bent.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Wrm reageer je wel altijd enthousiast op zijn storyline en nooit op die van je boy
quote:Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Omdat jij gewoon zwaar kut bent.
Nee, we zijn goede vrienden. Weet je nog de maandagen en lunchgenot? Dat was echt ons dingquote:Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
SOW, KOEKOEKquote:Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
het mag gezegd wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel joh. Zo erg zijn ze ook weer niet daar.quote:Op donderdag 5 december 2019 11:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze laten daar ook geen negers binnen toch
Dus hij liegt?quote:Op donderdag 5 december 2019 11:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jawel joh. Zo erg zijn ze ook weer niet daar.
Niet gekliktquote:
droge clip XDquote:
Tsja. Autocunnilingus is vrijwel onmogelijk. Moet je ook niet proberen hequote:
Heb het wel eens iemand zien doen.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tsja. Autocunnilingus is vrijwel onmogelijk. Moet je ook niet proberen he
Je zou maar niet terug in je houding kunnen komen en naar de SEH moeten.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het wel eens iemand zien doen.
Wat doe jij eigenlijk? Je gaat richting de 30 en je bent elke dag online tot vroeg in de ochtend.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar niet terug in je houding kunnen komen en naar de SEH moeten.
Wie de fuck ben jijquote:Op donderdag 5 december 2019 21:39 schreef KleineDreetje het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk? Je gaat richting de 30 en je bent elke dag online tot vroeg in de ochtend.
Wajong?
Net als die verhalen van die mensen bij de SEH met een colafles in hun reet.quote:Op donderdag 5 december 2019 21:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je zou maar niet terug in je houding kunnen komen en naar de SEH moeten.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]![]()
Maar zeg het maar wat hij zegt, pak die koe bij de hoorns vriend.
Niks dan lobi voor Memphisgodquote:Op vrijdag 6 december 2019 00:19 schreef UitStraling het volgende:
Mooi is dat af en toe dat onze helden een IQ van < 70 hebben.
3.5 uur koekoek. Daar moet ik nog echt wel even zin voor makenquote:Op vrijdag 6 december 2019 00:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo The Irishman gekeken, dat was een hele zit.
Wel een goede film
quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is echt wel 8 weken over de zeik als zijn wijf spruitjes kookt op dinsdag of geel draagt.
Dit was voor mij wel de ideale avond om het eens te gaan kijken.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
3.5 uur koekoek. Daar moet ik nog echt wel even zin voor maken
https://www.youtube.com/watch?v=6E85eO6lqQ8[quote]quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die is echt wel 8 weken over de zeik als zijn wijf spruitjes kookt op dinsdag of geel draagt.
Ja maar ik vierde het al zondag.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
[..]
Dacht dat 5 december juist pakjesavond was bij de meeste mensen trouwens
Mwah, vind hem nou niet echt boos op de wereld overkomen eigenlijk. Hij is best volwassen gewordenquote:Op vrijdag 6 december 2019 00:32 schreef UitStraling het volgende:
Maarja, scoort hij er 5 met het komende EK dan boeit het niemand dat hij eigenlijk boos is op de wereld, scoort hij er geen eentje en brand onze vaderlandse pers hem af koopt hij een paar gouden horloges en dan is het ook wel best maar eigenlijk is het een een jochie met dode vissenogen.
Nee dat is waar inderdaad. Als ze die koters nou vanaf het begin hadden wijsgemaakt dat Sinterklaas alleen het eerste weekend van december naar Nederland komt ipv de 5de als pakjesavond aanhouden had het een hoop gescheeldquote:Op vrijdag 6 december 2019 00:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar ik vierde het al zondag.
Is midweeks vaak niet zo praktisch hè.
Weelde en succes doen veel ja maar vind hem wel een typische tijdbom.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, vind hem nou niet echt boos op de wereld overkomen eigenlijk. Hij is best volwassen geworden
Mja, de meeste fokkers in R&P en NWS zijn dat ook.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Weelde en succes doen veel ja maar vind hem wel een typische tijdbom.
Nou dat zijn wel mensen aan de onderkant van alles.quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, de meeste fokkers in R&P en NWS zijn dat ook.
Memphis heeft dan in ieder geval nog succes
Naww, ik probeer echt zo lief mogelijk te zijn en me in te houden de laatste tijd. Ik krijg dit jaar voor het eerst een kerstpakket van een anonieme fokker of foksterquote:Op vrijdag 6 december 2019 00:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou dat zijn wel mensen aan de onderkant van alles.
Aaww dat probeer ik ook wel, eng he?quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naww, ik probeer echt zo lief mogelijk te zijn en me in te houden de laatste tijd. Ik krijg dit jaar voor het eerst een kerstpakket van een anonieme fokker of fokster![]()
Als ik straks niet op let met mijn opmerkingen zit er een poederbrief bij
Daarom vermijd je deze sc zekerquote:Op vrijdag 6 december 2019 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaww dat probeer ik ook wel, eng he?
quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Naww, ik probeer echt zo lief mogelijk te zijn en me in te houden de laatste tijd. Ik krijg dit jaar voor het eerst een kerstpakket van een anonieme fokker of fokster![]()
@naatje_1quote:Op vrijdag 6 december 2019 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Oh echt sterf fok. Wanneer fixen ze dat kankerquotesysteem toch eens
Hm?quote:
Nou he!quote:
Ik zou het niet willen hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou he!
En nu wat je er echt van vindt
Vind het wel mooi initatief eigenlijkquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:20 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ik zou het niet willen hebben.
Maar als het jou blij maakt is het goed.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vind het wel mooi initatief eigenlijk
Ga terug naar je eigen hok vuige nsberquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
@:naatje_1
Hij scheldt met de grote boze K
Ff noten lijkt me?
@naatje_1quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga terug naar je eigen hok vuige nsber
Wat heb je allemaal gehad?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
De tyfus, helemaal naar de ganse tering gegaan.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 13:13 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hij scheldt met de grote boze K
Ff noten lijkt me?
Niet mijn forum vriendquote:Op vrijdag 6 december 2019 13:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nu noemt ie je collega ook nog een vuige nsber
Eerst een Whopper dan pas een popper naatquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon alcohol, maar veel en iets te weinig bodem
Damn, dat is nog triesterquote:Op vrijdag 6 december 2019 14:44 schreef Fok-it het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)h-shirt-nooit-gezien
@:Naatje_1 iets te snel geoordeeld vriend
Kreeg wel popper aangeboden gisterenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerst een Whopper dan pas een popper naat
Zaten de mannetjes je weer te verleiden?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Kreeg wel popper aangeboden gisteren
Pff alcohol is matig.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:06 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gewoon alcohol, maar veel en iets te weinig bodem
Viel mee deze keerquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zaten de mannetjes je weer te verleiden?
Moet hij wetenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
Jorien van 3fm woont ook in Emmen, komt wel heel dichtbij zo.
quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
Wie?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:16 schreef naatje_1 het volgende:
Amaquote:
Beter dan de eendentering.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
De tyfus, helemaal naar de ganse tering gegaan.
Je bent zelf weer prima te doen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Sinds september is 3fm weer prima te doen
Leuk stadje dat.twitter:NOS twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 16:22:36Sinterklaas en zwarte pieten belaagd door jongeren in Den Haag https://t.co/mEjAC1a6mA reageer retweet
En daarom moeten we pieten vervangen door krampus. Dan mag je dronken dat soort tuig met stokken slaan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
Leuk stadje dat.twitter:NOS twitterde op vrijdag 06-12-2019 om 16:22:36Sinterklaas en zwarte pieten belaagd door jongeren in Den Haag https://t.co/mEjAC1a6mA reageer retweet
Of we moeten de traditie van Ameland overnemenquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
En daarom moeten we pieten vervangen door krampus. Dan mag je dronken dat soort tuig met stokken slaan.
Sunneklaasquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Of we moeten de traditie van Ameland overnemen
Gewoon al het tuig naar Spanje sturen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat doen die dan?quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vrouwen slaan met knuppels als het donker wordtquote:
Doen ze in Den Bosch ook las ik.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen slaan met knuppels als het donker wordt
Dat kan toch ook gewoon overdagquote:Op vrijdag 6 december 2019 16:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vrouwen slaan met knuppels als het donker wordt
Roerige maand in Den Haag ja. Gezeik en gesteggel in de gemeenteraad.quote:Op vrijdag 6 december 2019 16:26 schreef naatje_1 het volgende:
Je vergeet de kalasjnikov-kindjesquote:Op vrijdag 6 december 2019 17:20 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Roerige maand in Den Haag ja. Gezeik en gesteggel in de gemeenteraad.
Vrees voor rellen oudjaar
Ado zonder trainer
Lekker man.
Even lekker gekotst?quote:
Teveel gezopenquote:
Het is wel extreem laat voor een kater.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:25 schreef naatje_1 het volgende:
Nu hopen dat het voedsel binnenblijft
Ik had net ook zitten kotsen op Leidsequote:Op vrijdag 6 december 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het is wel extreem laat voor een kater.
Die kan je beter begin van het jaar aanschaffen jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
xDquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die kan je beter begin van het jaar aanschaffen ja
Ik was ook redelijk laat thuis, volgens mij. Toen ik de eerste keer wakker werd vandaag was ik volgens mij nog een beetje dronken...quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
zomaar de publieke ruimte bevuiltquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik had net ook zitten kotsen op Leidse
Gewoon netjes in die toiletbakquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zomaar de publieke ruimte bevuilt
Hmm ok. Meestal was mijn kater rond een uur of 15/16.00 voorbij na flink schijten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 18:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik was ook redelijk laat thuis, volgens mij. Toen ik de eerste keer wakker werd vandaag was ik volgens mij nog een beetje dronken...
Ik heb nooit katersquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hmm ok. Meestal was mijn kater rond een uur of 15/16.00 voorbij na flink schijten.
In Amsterdam moet je daar dan ook wel universitair geschoold voor zijn om je zonder ongelukken te manoeuvreren tussen trams,bussen,autos,fietsers en voetgangersquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:41 schreef naatje_1 het volgende:
Weer zo'n bezorger die niet weet hoe die moet fietsen volgens mij
Het is een rechte wegquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In Amsterdam moet je daar dan ook wel universitair geschoold voor zijn om je zonder ongelukken te manoeuvreren tussen trams,bussen,autos,fietsers en voetgangers
Jouw probleemquote:Op vrijdag 6 december 2019 18:51 schreef naatje_1 het volgende:
Nou, mooi is dat, kennelijk werd ik gebeld, maar er staat geen gemiste oproep![]()
Super goed van je enorm trots op jequote:Op vrijdag 6 december 2019 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nou, frietjes op en met burger en cola naar huis gefietst. So far so good
quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:47 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Super goed van je enorm trots op je
Met of zonder zijwieltjes?quote:
quote:
Dat ik onaantrekkelijk ben, ligt niet aan mijn klusvaardigheid of het gebrek daaraan.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:58 schreef UitStraling het volgende:
Onhandige mannen zijn niet aantrekkelijk.
oh, is dat hetquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:58 schreef UitStraling het volgende:
Ik kan met een schroevendraaier een spijker in de muur slaan en geen chick die me wilquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:58 schreef UitStraling het volgende:
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 6 december 2019 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan met een schroevendraaier een spijker in de muur slaan en geen chick die me wil
Omdat je uit duindorp komtquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoe kom je op deze tt man?
Jij doet er niks meer voor. Met jouw uiterlijk heb je dagelijks tig matches manquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:06 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik kan met een schroevendraaier een spijker in de muur slaan en geen chick die me wil
Stop met deze actquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij doet er niks meer voor. Met jouw uiterlijk heb je dagelijks tig matches man
Haags is toch familie van Barbie?quote:
Ik heb haar plastiek tieten gesponsordquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:18 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Haags is toch familie van Barbie?
Ik ben niet van de actsquote:
Ik kan niks in en rondom het huisquote:Op vrijdag 6 december 2019 19:58 schreef UitStraling het volgende:
Misschien aan de motoriek die ermee gepaard gaat.quote:Op vrijdag 6 december 2019 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat ik onaantrekkelijk ben, ligt niet aan mijn klusvaardigheid of het gebrek daaraan.
Ik lees ook overal dat hij ontzettend knap is, misschien zit er vanbinnen dan wat scheefquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij doet er niks meer voor. Met jouw uiterlijk heb je dagelijks tig matches man
Daar laat ik mij niet over uitquote:Op vrijdag 6 december 2019 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik lees ook overal dat hij ontzettend knap is, misschien zit er vanbinnen dan wat scheef
Hele goede serie jaquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
De afgelopen week seizoen 1 van Dirk Gently gekeken.
Best leuk. De naam kwam me bekend voor, omdat er strips van gemaakt zijn, maar is kennelijk een serie boekjes van Douglas Adams. Verklaart wel de raarheidsfactor.
Van de week maar seizoen 2 kijken.
Goed gedaan met de herkenbaarheid van karakters. Ondanks dat het er zoveel waren, was iedereen duidelijk anders. Behalve de kale mannen.quote:Op vrijdag 6 december 2019 21:10 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hele goede serie jaJammer dat het bij 2 seizoenen is gebleven.
Nunnely toch ook?quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die jongen is opgeleid bij Ajax
Ja.quote:
Gelatenheid of een gevoel dat het wel goed komt.quote:
True, maar zo vlak voor CL. Niet bestquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelatenheid of een gevoel dat het wel goed komt.
De boog kan niet altijd gespannen zijn.
Ongezond mormelquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:25 schreef Fok-it het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)k-alles-af~a049ebf6/
@:Naatje_1
Je droomvrouw
ze lust in ieder geval nog mandarijn. Een slok op een borrelquote:
Het kan dus ergerquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Je droomvrouw
Ja nice. Laat dat nou slecht voor je tanden zijn, tikt aardig aan als je een paar netjes per week naar binnen gooit ter compensatiequote:Op vrijdag 6 december 2019 22:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ze lust in ieder geval nog mandarijn. Een slok op een borrel
quote:
Het was sarcastisch.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja nice. Laat dat nou slecht voor je tanden zijn, tikt aardig aan als je een paar netjes per week naar binnen gooit ter compensatie
Maar @I lust geen aardappel. Dat kan echt niet.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]![]()
Ik vind mezelf ook stuk minder erg nu ik dit zo lees
Al zijn het nog steeds wel handje dingen die iedereen schijnt te lusten
quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar @:I lust geen aardappel. Dat kan echt niet.
Wel terecht dat ze geen Chinees wil eten.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:25 schreef Fok-it het volgende:
Je droomvrouw
Denk niet dat het veel met opvoeding te maken heeft.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:53 schreef naatje_1 het volgende:
Het artikel doorgestuurd naar m'n ouders, hoeven ze zich niet mislukt te voelen wat dit aspect van opvoeding betreft.
Ik had laatst voor het eerst een worstenbroodje op. Die waren maar 1 euro bij de Broodwinkel op het station en ik moest nog ontbijt hebben.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel terecht dat ze geen Chinees wil eten.
Dat is ook mokersmerig.
Ja dat valt eigenlijk altijd weer tegenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst een worstenbroodje op. Die waren maar 1 euro bij de Broodwinkel op het station en ik moest nog ontbijt hebben.
De tering wat een gortdroge ranzige meuk is dat
Je moet ook saucijzenbroodjes nemenquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had laatst voor het eerst een worstenbroodje op. Die waren maar 1 euro bij de Broodwinkel op het station en ik moest nog ontbijt hebben.
De tering wat een gortdroge ranzige meuk is dat
Nee frikandellenbroodjes blijven dan nog wel nummer 1.quote:Op vrijdag 6 december 2019 22:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Je moet ook saucijzenbroodjes nemen
Die Martinezquote:
piepers met peertjes is ook goedquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:57 schreef FernandoMartinez het volgende:
Ik heb zelf liever rijst dan piepers, behalve als er een goede stamppot op tafel staat.
Hutspot![]()
Boerenkool![]()
Andijvie
Ik vond de euforie rondom Ajax ook wel overtrokken de afgelopen maanden dus dit was allemaal niet heel schokkend.quote:
Kroketbroodjes zijn eigenlijk ook best chillquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee frikandellenbroodjes blijven dan nog wel nummer 1.
Vind sauzijnenbroodjes beetje saai vaak
Ik had hetzelfde, maar ik werd uitgelachen in het Ajax topicquote:Op vrijdag 6 december 2019 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vond de euforie rondom Ajax ook wel overtrokken de afgelopen maanden dus dit was allemaal niet heel schokkend.
Ik lust frikandellen, ik lust saucijzenbroodjes, maar frikandelbroodjes.... wie heeft dat ooit verzonnen? Te ranzig voor woorden, dan nog liever een frikandel op een broodje, dan een frikandelbroodjequote:Op vrijdag 6 december 2019 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee frikandellenbroodjes blijven dan nog wel nummer 1.
Vind sauzijnenbroodjes beetje saai vaak
Hou op dommerdquote:Op vrijdag 6 december 2019 23:01 schreef FernandoMartinez het volgende:
[..]
Ik lust frikandellen, ik lust saucijzenbroodjes, maar frikandelbroodjes.... wie heeft dat ooit verzonnen? Te ranzig voor woorden, dan nog liever een frikandel op een broodje, dan een frikandelbroodje
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
De langste straatnaam van Nederland is voor Duiven: het bordje meet maar liefst 2,6 meter
Je zal maar in Laan van de landinrichtingscommissie Duiven-Westervoort wonen...
Dan is je leven heel kut inderdaad!!quote:Op vrijdag 6 december 2019 23:02 schreef naatje_1 het volgende:
De langste straatnaam van Nederland is voor Duiven: het bordje meet maar liefst 2,6 meter
Je zal maar in Laan van de landinrichtingscommissie Duiven-Westervoort wonen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |