quote:Op donderdag 5 december 2019 03:26 schreef devzero het volgende:
Ik moest iets kopen op amazon, maar ben vergeten wat en nu heb aantal andere dingen gekocht die ik volgens mij helemaal niet nodig heb
Ik ga zondag een nieuwe batch bier brouwen ("Double Barrel Ale", een simpele ale voor het wegdrinken) en nu heb ik een lading thermometer stickers, buizen, etc gekocht die ik eigenlijk al hebquote:
Zie jij inmiddels zo uitquote:Op donderdag 5 december 2019 03:31 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik ga zondag een nieuwe batch bier brouwen ("Double Barrel Ale", een simpele ale voor het wegdrinken) en nu heb ik een lading thermometer stickers, buizen, etc gekocht die ik eigenlijk al heb
Heb ik zo'n hipster reputatiequote:Op donderdag 5 december 2019 03:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zie jij inmiddels zo uit
[ afbeelding ]
Ik vind zelf gebrouwen bier gewoon lekkerder smaken (meestal). Maar mIsschien dat mijn sour bier experiment wel een beetje hipster isquote:Op donderdag 5 december 2019 03:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Beetje wel met het zelf brouwen
Alle 2 hele leuke en originele users. De ene mocht niet meer fokken van zijn moeder en is nu anoniem, @Hdero loopt waarschijnlijk nog wel ergens rond.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |