Oei.quote:
De typetjes waren soms leuk.quote:
Meer flauwquote:Op donderdag 5 december 2019 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De typetjes waren soms leuk.
Om sommige heb ik echt hard gelachen, maar vraag me niet welke.quote:
Zeker. Bedoelde meer wat die man geworden is.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:05 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
De typetjes waren soms leuk.
Ze zijn iig actueelquote:Op donderdag 5 december 2019 00:06 schreef hemarookworst het volgende:
Vond vroeger Kopspijkers wel leuk. Ik ga wel kijken
Ik heb geen idee wat hij nu doet.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker. Bedoelde meer wat die man geworden is.
Peter Heerschopquote:Op donderdag 5 december 2019 00:06 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Om sommige heb ik echt hard gelachen, maar vraag me niet welke.
Oh dat weet ik ook niet maar die paar keer dat ik hem nog zie of hoor is hij irritant. Deze week bij dwdd ook.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:07 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat hij nu doet.
Lieve Mariannequote:
Sowieso DWDD kijken.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:09 schreef engine het volgende:
[..]
Oh dat weet ik ook niet maar die paar keer dat ik hem nog zie of hoor is hij irritant. Deze week bij dwdd ook.
538quote:
Ja, al 18 jaar ofzo, lees ik op Google.quote:
quote:
Oké....quote:Op donderdag 5 december 2019 00:12 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ja, al 18 jaar ofzo, lees ik op Google.
Ken het ook niet.
Ok dit trek ik nietquote:Op donderdag 5 december 2019 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Maar dan wekelijks voor weet ik veel hoelang
Angie vreet alles.quote:
quote:Op donderdag 5 december 2019 00:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Sowieso DWDD kijken.
ALLERGIE!
Laat mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |