Nee, dat wordt zo'n Yank natuurlijk. "Holland? Yeah, that's part of Amsterdam! Yeah, my dad is Dutch so I know that kind of stuff.".quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat wanneer mn zoon wat ouder is ik hem fan ga krijgen van PSV. Kan me niet voorstellen dat hij naar een wedstrijd kijkt en denkt hey dit is echt leuk om te zien. Misschien maar fan worden van de Seahawks ofzo of andere NFL team.
Dit is gelul. Ajax is ook op dat vlak de grootste club van Nederlandquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
Legendarische post was datquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
De hele club Ajax boeit niemand buiten Europa. Ik weet hoe het zit. Laatst in El Paso een hoop Mexicanen gespot in PSV shirt. Ik zei "Tu sabes Ajax? Un club de futbol Holandes". Ik kreeg vreemde blikken. Toen riep ik El Chucky Lozano! En begonnen ze te glimlachen en zeiden ze si si! PSV un club hermoso.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:04 schreef Adames het volgende:
[..]
Woon jij in de VS ofzo?quote:Op dinsdag 10 december 2019 16:07 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat wanneer mn zoon wat ouder is ik hem fan ga krijgen van PSV. Kan me niet voorstellen dat hij naar een wedstrijd kijkt en denkt hey dit is echt leuk om te zien. Misschien maar fan worden van de Seahawks ofzo of andere NFL team.
Duidelijk ongeinformeerde gozer jij.quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:47 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Dit is gelul. Ajax is ook op dat vlak de grootste club van Nederland
Ik was laatst in de Wallmart in een zuidelijke staat, daar hadden ze speciaal een heel schap met PSV shirtjes!quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:47 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Kwam er ook een of andere vent van pak 'm beet 30/31 jaar tegen met een twee maanden oud kind op zijn buik. Stond een beetje in zichzelf te mompelen over PSV en Mexicanen.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:20 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Ik was laatst in de Wallmart in een zuidelijke staat, daar hadden ze speciaal een heel schap met PSV shirtjes!
Hef jezelf opquote:Op dinsdag 10 december 2019 17:47 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neu, ik snap dat je dat als provinciaaltje anders ziet maar Ajax is op elk vlak verreweg de meerdere van psv.quote:Op dinsdag 10 december 2019 19:56 schreef Degodvader het volgende:
[..]
Duidelijk ongeinformeerde gozer jij.
Nu jij nogquote:Op dinsdag 10 december 2019 16:18 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Ga je me nu vertellen dat jij een volwassen vent bent die kinderen heeft?
Je graaft jezelf alleen maar dieper in, verlaat dit topicquote:Op dinsdag 10 december 2019 20:52 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neu, ik snap dat je dat als provinciaaltje anders ziet maar Ajax is op elk vlak verreweg de meerdere van psv.
Psv moet eerst maar eens in Nederland wat laten zien, want Europees is het een maatje te klein, zie de Europese campagne dit jaar.
Ooh nee, daar gaat het niet om. De grap vliegt simpelweg mijlenver over je hoofd.quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:52 schreef Craptacular het volgende:
[..]
Neu, ik snap dat je dat als provinciaaltje anders ziet maar Ajax is op elk vlak verreweg de meerdere van psv.
Psv moet eerst maar eens in Nederland wat laten zien, want Europees is het een maatje te klein, zie de Europese campagne dit jaar.
quote:Op dinsdag 10 december 2019 20:23 schreef Arts-assistent het volgende:
[..]
Kwam er ook een of andere vent van pak 'm beet 30/31 jaar tegen met een twee maanden oud kind op zijn buik. Stond een beetje in zichzelf te mompelen over PSV en Mexicanen.
Dat zijn de ergste. Laatst in Walmart (of all places, maar echt true story dit) kwam er een vrouw naar me toe omdat ik NL shirt aanhad. "You Dutch? I am too!". Waarop ik zei oh leuk! Waar kom je vandaan? Waarop ze zei "Well im not from there i dont speak the language but my grandmother was."quote:Op dinsdag 10 december 2019 17:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nee, dat wordt zo'n Yank natuurlijk. "Holland? Yeah, that's part of Amsterdam! Yeah, my dad is Dutch so I know that kind of stuff.".
ze kunnen hem weer maken met EL of knvb bekerquote:Op woensdag 11 december 2019 03:54 schreef PSVCL het volgende:
Ze leren het ook nooit...
[ afbeelding ]
Draag jij ook normale kleding in het openbaar? Ik heb het idee dat al jouw anekdotes beginnen met een of ander fel voetbalshirt.quote:Op woensdag 11 december 2019 04:11 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Dat zijn de ergste. Laatst in Walmart (of all places, maar echt true story dit) kwam er een vrouw naar me toe omdat ik NL shirt aanhad. "You Dutch? I am too!". Waarop ik zei oh leuk! Waar kom je vandaan? Waarop ze zei "Well im not from there i dont speak the language but my grandmother was."Typisch Amerikaans. Ze zijn allemaal Iers, Duits, Italiaans ofzo maar hebben verder totaal geen idee.
En dat zullen ze ook wel doen, zo zijn ajaciedenquote:Op woensdag 11 december 2019 09:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze kunnen hem weer maken met EL of knvb beker
ik vond deze ook wat flauw maar het was wel deel van een serie, het was niet alleen dit fotootje.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
En dat zullen ze ook wel doen, zo zijn ajacieden
Het is gewoon triest. Als het een speler was die halverwege zijn contract weg zou gaan naar de grootste concurrent zou ik het begrijpen.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vond deze ook wat flauw maar het was wel deel van een serie, het was niet alleen dit fotootje.
je moet het ook niet groter maken dan het is en wees blij dat hij bij PSV speelt, blijkt toch jullie beste CV te zijn.quote:Op woensdag 11 december 2019 09:52 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het is gewoon triest. Als het een speler was die halverwege zijn contract weg zou gaan naar de grootste concurrent zou ik het begrijpen.
Nu vallen ze een speler af die jarenlang trouw in dienst van ajax heeft gevoetbald en die ze zelf geen contract verlenging meer wilde geven. Je kan het die jongen niet kwalijk nemen dat hij dan op een aanbod van de concurrentie ingaat. Wat moet hij dan doen? Lekker werkeloos thuis gaan zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |