SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Nee, toch niet.quote:
je bent wel helderquote:
Helaas..... ik dacht vandaag ook dat het donderdag was.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus wat? Het is nog maar woensdag!
OMG ik dacht dat het donderdag was. En 10 uur 's avonds.
Gaat lekker.
Prettig weekend dan!quote:Op woensdag 4 december 2019 19:06 schreef Melting het volgende:
[..]
Helaas..... ik dacht vandaag ook dat het donderdag was.
Maar maakt niet uit verder, want morgen toch laatste werkdag van de week.
Dat komt vast goed.quote:
Oh, wat ga je doen?quote:Op woensdag 4 december 2019 19:07 schreef Melting het volgende:
Dat komt vast goed.
Vrijdag kom ik een heel eind jouw kant op.
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:08 schreef MadMaster het volgende:
Kom net thuis.
Even wat eten en dan meld ik me later...
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus wat? Het is nog maar woensdag!
OMG ik dacht dat het donderdag was. En 10 uur 's avonds.
Gaat lekker.
Ik ben voor!quote:Op woensdag 4 december 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zullen we deze week samen maar gewoon verder overslaan?
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:09 schreef brother52 het volgende:
Aan de achtergrondzang te horen zou dit Def Leppard moeten zijn.
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Zullen we deze week samen maar gewoon verder overslaan?
4-0. Schat ik.quote:
Daar ga ik voor.quote:
she didn't make itquote:Op woensdag 4 december 2019 19:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Shaking Nance?
Wat zielig voor Nance
RIP Nancequote:
beter mors dan een pierquote:
en zo dood als een pierquote:
Dat zal wel smaken.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom.![]()
het een heb ik wel in huis, het ander nietquote:Op woensdag 4 december 2019 19:21 schreef spijkerbroek het volgende:
Warme chocolademelk met slagroom.![]()
De week is al gefaald; dan maar op een andere manier voldoening zoekenquote:
heb je iets laten vallen ?quote:
quote:
Ik vermoed i.v.m. de kakkerlak.quote:
Oh, mijn grootste nachtmerrie. En eigenlijk heb ik geen idee hoe ze eruit zienquote:
quote:
We wachten op het bijbehorende orkest.quote:
Die stem is toch wel algemeen bekend, toch?quote:
dan geef ik je geen compliment meerquote:Op woensdag 4 december 2019 19:33 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die stem is toch wel algemeen bekend, toch?
Nou, thanks for nothing danquote:Op woensdag 4 december 2019 19:34 schreef just me het volgende:
[..]
dan geef ik je geen compliment meer
Thunder pounding my brains inquote:Op woensdag 4 december 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
*klikt foto maar geen lyrics te vinden*
Je moest ook op Melting klikken.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:38 schreef spijkerbroek het volgende:
*klikt foto maar geen lyrics te vinden*
Bedankt, Diaan.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Thunder pounding my brains in
A six string rock and roll razor
Nobody's gonna save me
The whole world drives me crazy
I hate work, I hate school
I got a case of the rock's dead blues
Friday night I'll be raging
Midnight gonna be wasted
Friday I'm raising
Hell, I'm gonna be wasted
Time to party, raise a glass
Tell everybody to kiss my ass
Let me go-dead or rock, dead or rock
Dead or rock, dead or rock
If rock and roll dies
I'll take my last breath Rock and roll to death
Dead or rock, dead or rock, dead or rock
Pass the bullets please, dead or rock
Find me a grave, help me dig it
If rock's dead then bury me with it
Dead or rock, dead or rock, dead or rock
Pass the bullets please, dead or rock
To death do us part to my last breath
Gimme rock or gimme death
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moest ook op Melting klikken.
Dat durf ik nietquote:Op woensdag 4 december 2019 19:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moest ook op Melting klikken.
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Waarom zien die gasten er bijna allemaal uit als een koningspoedel?
Omdat het poedelrock is natuurlijkquote:Op woensdag 4 december 2019 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Een matje stond hen niet.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:45 schreef Symphonic het volgende:
Datquote:Op woensdag 4 december 2019 19:50 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik las elders even bij,voor livelink en met name voor haar zoon
Het is dat ik geen vullingen meer heb, maar dit voelt een beetje als op zilverpapier kauwenquote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het is dat ik geen vullingen meer heb, maar dit voelt een beetje als op zilverpapier kauwen
En vandaag niet meer dingen doen. En morgen ook nietquote:Op woensdag 4 december 2019 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ben er vandaag echt totaal niet bij.
Ik wilde een pakket opsturen naar de VS, en heb via postnl.nl een verzendlabel+douaneformulier gekocht... blijkt dat ik het OUDE adres van de geadresseerde in heb gevuld. En dat kan niet meer veranderd worden. Dus nu moet ik dit label laten verlopen en daarna het geld terugvragen en nu dus een nieuw label kopen met het juiste adres.
I need a drink.![]()
Nou.. dat pakket wil ik eigenlijk morgen wel de deur uit hebben.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En vandaag niet meer dingen doen. En morgen ook niet
Dat is balenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik wilde een pakket opsturen naar de VS, en heb via postnl.nl een verzendlabel+douaneformulier gekocht... blijkt dat ik het OUDE adres van de geadresseerde in heb gevuld. En dat kan niet meer veranderd worden. Dus nu moet ik dit label laten verlopen en daarna het geld terugvragen en nu dus een nieuw label kopen met het juiste adres.
I need a drink.![]()
Can't get a proofreader either.quote:
Jawel, dat kan gewoon. Dus dat ga ik vanavond nog doen. *cross fingers*quote:Op woensdag 4 december 2019 20:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is balen![]()
En alvast een nieuw label kopen is geen optie?
radio49.nl/hairmetalquote:Op woensdag 4 december 2019 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik luisterde vroeger via AOL naar van die ‘radiostations’ als Hairmetal enzo, het klinkt allemaal heel bekend
volgens mij weinig hair bij R49quote:
Wat DDM zegt; gewoon nu dat biertje pakken en niks meer doen, behalve naar Melting luisteren natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:59 schreef spijkerbroek het volgende:
I need a drink.![]()
quote:
Peer pressure is a bitch.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat DDM zegt; gewoon nu dat biertje pakken en niks meer doen, behalve naar Melting luisteren natuurlijk.
Weet je wat; ik pak dan gewoon een wijntje.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Peer pressure is a bitch.
Dat label komt morgen wel.
Biertijd.
Groot gelijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet je wat; ik pak dan gewoon een wijntje.
Koekje er bij?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Weet je wat; ik pak dan gewoon een wijntje.
Much better ideaquote:Op woensdag 4 december 2019 20:07 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Peer pressure is a bitch.
Dat label komt morgen wel.
Biertijd.
Oh, nou heb ik ook zin in koffie. Koekje sla ik over. Eerst maar wijn en dan koffie.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Koekje er bij?
Ik moet mijn eerste koffie van de avond nog opslobberen...
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, nou heb ik ook zin in koffie. Koekje sla ik over. Eerst maar wijn en dan koffie.
ik ga het toch echt anders doen, koffie is al opquote:Op woensdag 4 december 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, nou heb ik ook zin in koffie. Koekje sla ik over. Eerst maar wijn en dan koffie.
Hoeft hij niet te werken dan?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Een vriend van mij reist de hele wereld af om zoveel mogelijk iron Maiden concerten mee te maken.
Soms is hij 3 maanden op pad in Noord- en Zuid Amerika. En niet alleen, vaak reizen ze met een heel gezelschap per prive bus...
Apart, maar wel mooi hoe hij dat beleefd...
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Proost!quote:Op woensdag 4 december 2019 20:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga het toch echt anders doen, koffie is al op
Wat zal hij in een gat vallen als Iron Maiden zou stoppen met toerenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:17 schreef MadMaster het volgende:
Een vriend van mij reist de hele wereld af om zoveel mogelijk iron Maiden concerten mee te maken.
Soms is hij 3 maanden op pad in Noord- en Zuid Amerika. En niet alleen, vaak reizen ze met een heel gezelschap per prive bus...
Apart, maar wel mooi hoe hij dat beleefd...
Als hij die reizen heel graag maakt, dan moet ie dat vooral doenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jawel, tussendoor werkt hij zich uit de naad om alles te bekostigen...
Ik vrees dat we dan een opvangcentrum voor 'm moeten inschakelen...quote:Op woensdag 4 december 2019 20:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Wat zal hij in een gat vallen als Iron Maiden zou stoppen met toeren![]()
Tenminste, dat lijkt me wel een risico.
Doe je dat nou om spijkerbroek te pesten?quote:
Hij klaagt niet...quote:Op woensdag 4 december 2019 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als hij die reizen heel graag maakt, dan moet ie dat vooral doen![]()
En ja, daar hoort dan ook het minder leuke stukje bij dat ie moet werken om die reizen te betalen. Het zij zo.
Doet ie de hele avond al.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe je dat nou om spijkerbroek te pesten?
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe je dat nou om spijkerbroek te pesten?
Oh, dat bedoelde ik ook niet.quote:
nee joh, ik neem 'n koekjequote:
Arme spijkerbroek krijgt een pakje niet verstuurd en jij draait 'Deliver me'quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
Arme spijkerbroek krijgt een pakje niet verstuurd en jij draait 'Deliver me'
Oh, ik kon hem wel versturen, maar dan kreeg een wildvreemde dat pakket (of het bleef undeliverable in een postkantoor rondhangen).quote:Op woensdag 4 december 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Een bruiloft van een paar Iron Maiden fans en het internationale reisgezelschap als gasten...
[ afbeelding ]
Is die 3e vlag van links nou een samentrekking van de Aussie en de Amerikaanse vlag?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Een bruiloft van een paar Iron Maiden fans en het internationale reisgezelschap als gasten...
[ afbeelding ]
Het lijkt er op.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Is die 3e vlag van links nou een samentrekking van de Aussie en de Amerikaanse vlag?
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:22 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, zo'n internationale groep mensen die regelmatig met elkaar optrekt.
Ik ook, alleen hield ik het destijds bij voetbal...quote:Op woensdag 4 december 2019 20:28 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik vind het wel wat hebben, zo'n internationale groep mensen die regelmatig met elkaar optrekt.
Geldt eigenlijk ook wel voor Radio 49.quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk ook wel voor Radio 49.
Waar we eigenlijk maar 1 buitenlander hebben, en dat is de huidige DJ.
Je vergeet dat brother eigenlijk een Fries isquote:Op woensdag 4 december 2019 20:29 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geldt eigenlijk ook wel voor Radio 49.
Waar we eigenlijk maar 1 buitenlander hebben, en dat is de huidige DJ.
Eigenlijk mag je weg laten hoorquote:Op woensdag 4 december 2019 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je vergeet dat brother eigenlijk een Fries is
Ohja, 2 buitenlanders!quote:Op woensdag 4 december 2019 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je vergeet dat brother eigenlijk een Fries is
Ik ben geboren in Limburg, dat is ook bijna buitenlandquote:
Fixedquote:Op woensdag 4 december 2019 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ik ben geboren in Limburg, dat is ook bijna buitenland
3 al!quote:Op woensdag 4 december 2019 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
En Broertje is ook Fries.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:33 schreef just me het volgende:
[..]
Beter een buitenlander dan een buitenstaanderquote:Op woensdag 4 december 2019 20:34 schreef Melting het volgende:
[..]
En Broertje is ook Fries.
Nog even en jij bent de buitenlander.
BURN!quote:Op woensdag 4 december 2019 20:35 schreef just me het volgende:
[..]
Beter een buitenlander dan een buitenstaander
dat is je strafquote:
quote:
Heb jij nog geen walking fridge?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Er is meer in de koelkast, maar dan moet ik opstaan.
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken een buitenlander in dienst te nemen om me bier te brengen.quote:
Of je koelkast staat op een verkeerde plekquote:Op woensdag 4 december 2019 20:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Wat betaalt dat?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken een buitenlander in dienst te nemen om me bier te brengen.
Zou je kunnen overwegenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken een buitenlander in dienst te nemen om me bier te brengen.
Ligt aan je cv.quote:
Ik moet zo'n USB-koelkastje hebben.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:39 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Of je koelkast staat op een verkeerde plek
Dat zit wel goed, is een HR-ketelquote:
je moet niets, je zou graag willen hebbenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik moet zo'n USB-koelkastje hebben.
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, is een HR-ketel
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:40 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat zit wel goed, is een HR-ketel
Weltrustenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Keep On Rockin' In A Free World! 🤟🏻🤟🏻🤟🏻
Ik laat jullie vrij om door te rocken, ik val in slaap...
Welterustenquote:Op woensdag 4 december 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Welterusten MadMasterquote:Op woensdag 4 december 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:43 schreef MadMaster het volgende:
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Mijn man komt net thuis met suikernootjes. Guilty pleasure
Je man of die suikernootjes?quote:Op woensdag 4 december 2019 20:46 schreef livelink het volgende:
Mijn man komt net thuis met suikernootjes. Guilty pleasure
Gewetensvraag. Toch de nootjesquote:Op woensdag 4 december 2019 20:46 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je man of die suikernootjes?
quote:
De a-kant van net zelfsquote:
Dat noemen ze powermetalquote:
Powermetal, bak herrie, geef het beestje een naampje.quote:
Je kunt het ook Helloween noemen, ja.quote:Op woensdag 4 december 2019 20:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Powermetal, bak herrie, geef het beestje een naampje.
quote:Op woensdag 4 december 2019 20:54 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt het ook Helloween noemen, ja.
Goede opmerking.quote:
Gewoon doen. Is wel een leuk idee.quote:Op donderdag 5 december 2019 00:20 schreef Rafeiro het volgende:
Wij gaan zaterdag Sinterklaas vieren. Neefje en nichtje geloven niet meer, maar vonden het toch wel erg leuk. Nu heb ik de vader van mijn zwager via de lootjes getrokken, de lastigste die dus maar kon.
We gaan maar tot ¤ 10, maar puur om het idee.
Nu had ik het idee om 4-5 hele kleine cadeautjes te kopen met in elkaar opvolgende gedichtjes.
En dan duidelijk maken dat hij ze pas open mag maken als de verzameling compleet is, maar dan ook in volgorde. Iets van met dikke stift "Dit is cadeau 1/5 NIET open maken tot u ze allen hebt gekregen. Is de verzameling compleet, begin dan bij 1, en ga zo verder naar 5."
En dan dus bij elk cadeau een passend gedichtje.
Klinkt dat een beetje leuk? Ik zou het anders niet weten en sint rijm is wel makkelijk
Goedemorgen.quote:
Ik was al sinds 04.00 wakker, maar had er inderdaad ook moeite mee. Ik vind dit een hele lange, zware week eigenlijk.quote:Op donderdag 5 december 2019 05:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Ik heb best moeite met opstaan de laatste paar dagen. Hoewel ik dan toch al een tijdje wakker lig.
Maar zo'n warm bed is toch een stuk fijner dan een koud huis.
Dan hoop ik maar dat de laatste 2 dagen snel voorbij gaan voor je.quote:Op donderdag 5 december 2019 05:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik was al sinds 04.00 wakker, maar had er inderdaad ook moeite mee. Ik vind dit een hele lange, zware week eigenlijk.
Jaloers.quote:Op donderdag 5 december 2019 07:01 schreef MadMaster het volgende:
Ruim 9 uur geslapen...![]()
Goedemorgen!
En hoe voelt dat nu? Ben je nu helemaal uitgerust?quote:Op donderdag 5 december 2019 07:01 schreef MadMaster het volgende:
Ruim 9 uur geslapen...![]()
Goedemorgen!
Fijn om te horenquote:Op donderdag 5 december 2019 08:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen, deze donderdag om 08:52.
Ja, ik ben weer bij de tijd
Veel plezierquote:Op donderdag 5 december 2019 08:55 schreef just me het volgende:
[..]
Fijn om te horen
Ik ga zo bijtijds op weg naar Hilversum, we vieren daar Sinterklaas, oudste kabouter is vanmiddag vrij en ik ga haar van school halen.
En bij de hand.quote:Op donderdag 5 december 2019 08:52 schreef spijkerbroek het volgende:
Goedemorgen, deze donderdag om 08:52.
Ja, ik ben weer bij de tijd
Klinkt wel goed! Niet de herrie maar de opbrengst aan water!quote:Op donderdag 5 december 2019 09:45 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben gisteren een electrische ontvochtiger aangeschaft voor de hal, hij werkt nu al beter dan die bakjes met vochtvreters, er zat na een dag al meer water in dan na een week in zo’n vochtvreterbakje. Hij moet alleen wel ‘s nachts uit, want hij maakt herrie
Dat water in een pannetje koken en je hebt je eigen spaquote:Op donderdag 5 december 2019 12:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Een droge kruipruimte is helaas niet mogelijk hier in deze buurt, dus dan maar zo een beetje de boel fixen. Misschien ooit nog een betere oplossing, Tonzon met een vochtscherm.
Ik heb veel meer ads nu..quote:Op donderdag 5 december 2019 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie opeens ook geen ads meer?
Geen sids hier, was iemand besmet?quote:Op donderdag 5 december 2019 12:48 schreef Doedezemaar het volgende:
Hebben jullie opeens ook geen ads meer?
Niet helemaal, maar vanaf nu ben ik tot 30 december vrij.quote:Op donderdag 5 december 2019 07:22 schreef livelink het volgende:
[..]
En hoe voelt dat nu? Ben je nu helemaal uitgerust?
Sinterklaas heeft zich vorig jaar al afgemeld voor huize MM, maar eventueel kan ik wel wat anders doen als Sinterklaas zich nergens meldt...quote:Op donderdag 5 december 2019 14:28 schreef Doedezemaar het volgende:
Gebeurt er nog iets Sinterklazigs vanavond op radio49?
Wow. Bijna een maand vrijquote:Op donderdag 5 december 2019 16:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar vanaf nu ben ik tot 30 december vrij.
Ik red me wel...
Oeh dan zie ik jou en livelink ook eens. wel drukke tijd dan. 20-23-weekendje weg, dan 24e meet, kerst, 28e verjaardag (niet die van mij) en nog oud en nieuw ook.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Weet je wat? Dan doen we dan de radio49-meet. Livelink is dan vrij, dus die komt gegarandeerd
Het was een grapje.quote:Op donderdag 5 december 2019 17:22 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh dan zie ik jou en livelink ook eens. wel drukke tijd dan. 20-23-weekendje weg, dan 24e meet, kerst, 28e verjaardag (niet die van mij) en nog oud en nieuw ook.
En de anderen kunnen de tering krijgen vanavond? Tssk...quote:Op donderdag 5 december 2019 17:49 schreef peaceman het volgende:
Voor de Sinterklaas vierders: fijne sinterklaasavond!
Hapquote:Op donderdag 5 december 2019 18:22 schreef MadMaster het volgende:
Het heerlijk avondje is gekomen...
[ afbeelding ]
"Ik zit hier heel alleen Sinterklaas te vieren" *zing*quote:Op donderdag 5 december 2019 18:25 schreef ToT het volgende:
Hier is het al een paar dagen kerst.Valt moeilijk langer tegen te houden met een Filipijnse wederhelft.
Daar is het namelijk altijd per 1 september al kerst!
(True story!
)
quote:Op donderdag 5 december 2019 18:47 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"Ik zit hier heel alleen Sinterklaas te vieren" *zing*
(vrij naar André Hazes)
Ik doe niet aan discriminatie...quote:Op donderdag 5 december 2019 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
Een Zwarte Piet en een Zwarte Klaas? Nu snap ik er helemaal niks meer van!
"Ik doe niet aan discriminatie; ik doe aan chocola". Die ga ik onthouden.quote:Op donderdag 5 december 2019 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik doe niet aan discriminatie...
"Klinkt" goed.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Niemand die gaat draaien vanavond?
Zo niet, is er eventueel interesse in een potje nostalgie van inmiddels zo'n 32 jaar geleden?
En wat was er zo'n 32 jaar geleden?quote:Op donderdag 5 december 2019 19:10 schreef MadMaster het volgende:
Niemand die gaat draaien vanavond?
Zo niet, is er eventueel interesse in een potje nostalgie van inmiddels zo'n 32 jaar geleden?
quote:De laatste uitzending van Curry & Van Inkel (Radio Veronica, 16 oktober 1987)
Zie hierboven...quote:Op donderdag 5 december 2019 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wat was er zo'n 32 jaar geleden?
Toen werd er geknutseld aan een of andere babyquote:Op donderdag 5 december 2019 19:14 schreef CindieY het volgende:
[..]
En wat was er zo'n 32 jaar geleden?
Je draait dus een al gemaakte radiouitzending van zo'n 32 jaar oud? Of begrijp ik het dan verkeerd?quote:
Helemaal correct...quote:Op donderdag 5 december 2019 19:18 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je draait dus een al gemaakte radiouitzending van zo'n 32 jaar oud? Of begrijp ik het dan verkeerd?
Het is actueler dan het klinkt.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zal eens horen hoe lang ik dat leuk vind.
Ik zat in oktober 87 nog een paar maandjes in de buik van mijn moederquote:Op donderdag 5 december 2019 19:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is actueler dan het klinkt.
Is dit van voor jouw tijd? Volgens mij wel...
Ow, dat is dan qua tijdbeeld wel apart.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik zat in oktober 87 nog een paar maandjes in de buik van mijn moeder
Nouja, ik bleef tot januari 88 zittenquote:Op donderdag 5 december 2019 19:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ow, dat is dan qua tijdbeeld wel apart.
Een soort van wat Melting draait met 'Muziek uit je geboortejaar', maar dan een radiouitzending uit die tijd...
Sorry, toen waren de heren Curry & Van Inkel dus net gestopt met hun historische radio shows.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:37 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nouja, ik bleef tot januari 88 zittenDus niet helemaal.
Raar verhaal wel van die kangoeroe.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
Ik hoop dat deze 'oude' uitzending bevalt...
Het was niet allemaal serieus.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:50 schreef Melting het volgende:
[..]
Raar verhaal wel van die kangoeroe.
Ik kan me ook een tijd herinneren voor Spotify en MP3spelersquote:Op donderdag 5 december 2019 19:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, toen waren de heren Curry & Van Inkel dus net gestopt met hun historische radio shows.
Ik nam deze shows vroeger op op cassettebandjes en als we dan op wintersport gingen, draaiden we ze allemaal achter elkaar af.
Spotify, MP3 spelers en CD's hadden we toen nog niet...
Dat laatste zal niet heel lang geduurd hebben, denk ik.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:53 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik kan me ook een tijd herinneren voor Spotify en MP3spelersCd's hadden we in mijn jeugd, maar cassettebandjes ook. Ik nam ook wel eens dingen op met een cassettebandje
Stapels cassettes bedoel je?quote:Op donderdag 5 december 2019 19:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste zal niet heel lang geduurd hebben, denk ik.
In 1987 ging ik samenwonen met mw. MM en kreeg ik van haar mijn eerste CD speler.
Zat je dan met je stapels CD's en single'tjes...
Inmiddels is dat ook redelijk achterhaald..... gaat hard.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
![]()
Ken je nagaan hoe normaal een CD inmiddels is...
Ach ja, ik heb er geen spijt van dat ik Curry & Van Inkel nog heb meegemaakt.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hi golden oldie, welcome to the show...
Ik heb denk ik al 2 jaar geen CD meer afgespeeld.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Inmiddels is dat ook redelijk achterhaald..... gaat hard.
Ik zou zeggen: Wees blij dat je het wel meegemaakt hebt...quote:Op donderdag 5 december 2019 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb er geen spijt van dat ik Curry & Van Inkel nog heb meegemaakt.
Ik heb dit jaar nog een cd gekocht zelfs. Voor het eerst sinds jaren.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al 2 jaar geen CD meer afgespeeld.
In onze laatste 2 auto's is nog geen CD afgespeeld, dat is inmiddels al weer 6 jaar...
Ja, was ik ook. Ik kon me echt verheugen op de vrijdag.quote:Op donderdag 5 december 2019 19:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen: Wees blij dat je het wel meegemaakt hebt...
Ik heb kasten vol LP's, CD's en singles en elke keer wil ik ze opruimen/weg doen.quote:Op donderdag 5 december 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog een cd gekocht zelfs. Voor het eerst sinds jaren.
Welke cd heb je gekocht?quote:Op donderdag 5 december 2019 20:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar nog een cd gekocht zelfs. Voor het eerst sinds jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |