Niet te hopen dat ze uit het oosten komen, tis hier hartstikke mistig, blij dat ik net goed thuis ben gekomen, ik haat winterweerquote:Op woensdag 4 december 2019 18:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het ligt eraan wat het kost en de afstand......er zijn zat mensen die in hun vereningsgebouw één keer in de week gaan eten.
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:36 schreef 5thencounter het volgende:
Hoi hoi mensehh hoegaattiee??
Geen reactie… oprotte Jessie.. Team Schapen heeft je door, ze motte je niet
[ afbeelding ]
Tja, het stelt idd niet zoveel voor. Wat betalen ze voor dit gerecht?quote:
Geniaal die postings van je...quote:Op woensdag 4 december 2019 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Wiejat een goed gesprek
over Teteh operatie
Maris; ligt dr aan he
allles weghalen of een gedeelte
Wiejat had ook gevraagd
op Hem op zn Zy ken slapen
.. Teteh talking
njet over ziete tetteh
gewoon Teteh
weg .. klats tot nooit
vel . allles weg
melkFabriek gesloten
ende
over
........... en die voeten zijn ook nog schuiten.quote:Op woensdag 4 december 2019 14:45 schreef shiitake het volgende:
Tja aan een groot hoofd en lange vingers kan Merel zelf weinig doen, dus vind dat niet zo fair om haar dat voor de voeten te gooien. Een oranje hoofd en achterbaks zijn is een ander verhaal.
stinkende schuiten zelfsquote:Op woensdag 4 december 2019 18:41 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
........... en die voeten zijn ook nog schuiten.
quote:
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Wiejat een goed gesprek
over Teteh operatie
Maris; ligt dr aan he
allles weghalen of een gedeelte
Wiejat had ook gevraagd
op Hem op zn Zy ken slapen
.. Teteh talking
njet over zieke tetteh
gewoon Teteh
weg .. klats tot nooit
vel . allles weg
melkFabriek gesloten
ende
over
Ik denk dat ze zelfs geld toe krijgen....programma vulling. HEt zijn steeds dezelfde mensenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Tja, het stelt idd niet zoveel voor. Wat betalen ze voor dit gerecht?
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:45 schreef zodeju het volgende:
Nagelstudio?? voor Merel. Je zou ook zelf je nagels moeten lakken.![]()
Jup, het is nog steeds een wijf.. zondequote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gatver, die Wyatt praat over niks anders dan over zichzelf
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Gatver, die Wyatt praat over niks anders dan over zichzelf
Nou ik zat mij ook van de week erover te verbazen, ik las dat hij al bijna een jaar die spuiten zet maar ik zie niet veel verschil met hoe zij was en hoe hij nu is? Ook qua stem niet echt verschil?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jup, het is nog steeds een wijf.. zonde
Heeft hij/zij al een piemel of was het nou een vagina.?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:50 schreef DaniqueV het volgende:
[..]Die is vol van zichzelf hoor, hij gaat ook elke keer online op zijn fb met hele verhalen. Die is ook aandachtsgeil
Klopt, het is nog steeds een ouwe kwebbelkut , maar nu met zonder tieten.. het nut ontgaat me volledigquote:Op woensdag 4 december 2019 18:51 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Nou ik zat mij ook van de week erover te verbazen, ik las dat hij al bijna een jaar die spuiten zet maar ik zie niet veel verschil met hoe zij was en hoe hij nu is? Ook qua stem niet echt verschil?
En dat wilde ik ook nog vragenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft hij/zij al een piemel of was het nou een vagina.?
Nee alleen borsten gedaan maar zo grote borsten had hij ook niet, misschien dat het dan scheelt met pijn en zo? ik heb geen idee eigenlijk. Maar hij heeft l blote bovenstuk foto's erop staanquote:Op woensdag 4 december 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
Ja......quote:Op woensdag 4 december 2019 18:52 schreef puzziepie het volgende:
Wyatt is niet zo lang geleden geopereerd ... heeft moeite met rekken en strekken als hij wat aan moet trekken . oplosbare hechtingen bla bla
Zijn zijn borsten verwijderd?
Ja mannelijk qua uiterlijk wordenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, het is nog steeds een ouwe kwebbelkut , maar nu met zonder tieten.. het nut ontgaat me volledig
Gerrit zal wel op zijn p.k getrapt zijn hij was vanmiddag zo aan het inpraten opquote:Op woensdag 4 december 2019 18:49 schreef DaniqueV het volgende:
Gerrit in bed, boek aan het lezen, en ja hoor daar stond Franny weer voor het raam, in haar badjas, Gerrit zei, dat hij boekje aan het lezen was, oké zei ze truste en liep weer weg
Dat zijn een hoop vrouwen al zonder GenderChangeShow op Talpa .. ze had de moeite kunnen besparenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:57 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja mannelijk qua uiterlijk worden
Ja geen idee tijd zal het leren of ze elkaar na Utopia nog wel gaan zienquote:Op woensdag 4 december 2019 18:57 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Gerrit zal wel op zijn p.k getrapt zijn hij was vanmiddag zo aan het inpraten op
Franny om op of Merel of Jessie te stemmen en dat ze hun niet moest geloven.
Ze zei dat ze gewoon haar ding ging doen haar stemmen verdelen. Heb toch sterk
de indruk dat hij daarom zo close is met Franny om haar los te weken van die 2 zodat hij Jessie of Merel er uit kan werken.
Ja heb ook geen idee weast er in zijn hoofd rondgaat, ik vond het altijd al een mannelijke vrouwquote:Op woensdag 4 december 2019 18:58 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat zijn een hoop vrouwen al zonder GenderChangeShow op Talpa .. ze had de moeite kunnen besparen
Denk ook niet dat het binnen een jaar kan......en maar goed ook.....dan is het tenminste goed doordacht wat je wil voordat je aan zoiets ingrijpends begint.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, het is nog steeds een ouwe kwebbelkut , maar nu met zonder tieten.. het nut ontgaat me volledig
Volgens mij nog een vagina...quote:Op woensdag 4 december 2019 18:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Je eigen ik laten wegsnijen..en hopen dat je een betere ik wordt na afloop.. een vage gok sorryquote:Op woensdag 4 december 2019 19:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk ook niet dat het binnen een jaar kan......en maar goed ook.....dan is het tenminste goed doordacht wat je wil voordat je aan zoiets ingrijpends begint.
Wie wil er op dan?quote:
Dat is juist het punt, het was haar eigen ik niet......quote:Op woensdag 4 december 2019 19:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je eigen ik laten wegsnijen..en hopen dat je een betere ik wordt na afloop.. een vage gok sorry
Ja en zie maar iemand dan te vinden die met hem gaat samenwerken, klinkt voor geen meter en het ziet er niet uit, hij heeft 0,0 % uitstraling en wat er uit zijn mond komt klinkt ook nergens naarquote:Op woensdag 4 december 2019 19:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, nu kan alles nog voor niks, als hij buiten is kost het geld.
Ik vind de posts van Struisz ook altijd zo leuk. Moet er zó om lachenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geniaal die postings van je...Maf wijf
precies.....quote:Op woensdag 4 december 2019 19:07 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja en zie maar iemand dan te vinden die met hem gaat samenwerken, klinkt voor geen meter en het ziet er niet uit, hij heeft 0,0 % uitstraling en wat er uit zijn mond komt klinkt ook nergens naar
En daarna ook niet, hoeveel snij en naaiwerk het ook gaat kostenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is juist het punt, het was haar eigen ik niet......
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind de posts van Struisz ook altijd zo leuk. Moet er zó om lachen
Ben ook net thuis. Sommige stukken best eng.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:29 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Niet te hopen dat ze uit het oosten komen, tis hier hartstikke mistig, blij dat ik net goed thuis ben gekomen, ik haat winterweer![]()
En zij zijn gek om daar elke week te gaan eten
Hij gaat echt weg zoals hij Utopia 1 inkwamquote:
Ja zei zei net ook, als ik die 2 koppen zie dan ontplof ik zo, over wie ze het had, geen ideequote:Op woensdag 4 december 2019 19:09 schreef Flow3r het volgende:
Jessie tegen merel : doe maar rustig aan we gaan zo lekker naar bed
Tis 7 uur
Hij ziet er uit als een sloeberquote:Op woensdag 4 december 2019 19:10 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij gaat echt weg zoals hij Utopia 1 inkwam
Een instagram vol met selfies is ook niet echt mannelijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk als je in een verkeerd velletje zit je je wel degelijk beter voelt.....quote:Op woensdag 4 december 2019 19:08 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En daarna ook niet, hoeveel snij en naaiwerk het ook gaat kosten
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ook net thuis. Sommige stukken best eng.
Weer geen stemming of nieuws uit Utopia.
Wat is er stuk dan? de muziekinstallatie of zo?quote:Op woensdag 4 december 2019 19:11 schreef 5thencounter het volgende:
Ahh de rotzooi van de Fa. Stierenek is beschadigd.. en Tsja met nu ruim ¤54.000 in kas wil "een likkie verf" niet meer.. Remco moest maar es beginnen met factureren de lul
Ja zou hem een mooie grote doos geven als je hem zo ziet,quote:Op woensdag 4 december 2019 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ziet er uit als een sloeber
Als de omgeving maar voldoende gezien gezien heeft hoeveel knip&plakwerk je hebt laten doen lijkt belangrijker.. Hij/Zij blijft een omgebouwde en tussen de oren zit altijd "Het Origineel" hoeveel BS je ook blijft uitkramenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk als je in een verkeerd velletje zit je je wel degelijk beter voelt.....
Hij hoeft toch ook niet knapper te worden.
Een stukje.. Regie was zo vriendelijk het oeverloos in beeld te brengen ...quote:Op woensdag 4 december 2019 19:14 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Wat is er stuk dan? de muziekinstallatie of zo?
Doos van 'n 54" flatscreenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zou hem een mooie grote doos geven als je hem zo ziet,
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:15 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja zou hem een mooie grote doos geven als je hem zo ziet,
Ahaaaa , gemeen van de feboquote:Op woensdag 4 december 2019 19:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een stukje.. Regie was zo vriendelijk het oeverloos in beeld te brengen ...
[ afbeelding ]
Ik snap sowieso niks van zijn verhaalquote:Op woensdag 4 december 2019 19:22 schreef Sambalbaai het volgende:
Gaat het alleen om schilderwerk? Jessie: ik kan Wim vragen. Hij is van totaalbouw.
Raar verhaal.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niks van zijn verhaal
Die DJ boot is compleet naar de tyfus , Jessie wil hem laten maken door een timmerman en dat is heul duur ..
Ah, daar ben ik het wel mee eens......aandacht trekken hoeft voor mij ook niet als het je daar om te doen is.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:16 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als de omgeving maar voldoende gezien gezien heeft hoeveel knip&plakwerk je hebt laten doen lijkt belangrijker.. Hij/Zij blijft een omgebouwde en tussen de oren zit altijd "Het Origineel" hoeveel BS je ook blijft uitkramen
Oh meneer is veuls te drukquote:Op woensdag 4 december 2019 19:26 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Raar verhaal.
Jessie belt weer. Vrouw: ik versta je niet hoor.![]()
Jessie: het programma gaat stoppen en.....Vrouw: voor je het hele verhaal gaat afsteken, moet je mijn man hebben.
Niet zo gek in deze drukke maand.....het moet nog snel ook natuurlijk.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:27 schreef 5thencounter het volgende:
Meneer Timmerman nr 2 heeft ook geen tijd
Hij gaat foto's maken en dan rondmailen naar mensen zegt die net. He jammer vond wel grappig steeds nee te horenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
![]()
![]()
we moeten door
volgende bellert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |