Was pas een stukje kapot en heb gewoon een vervangend onderdeel besteld vanuit China. Ben ineens wel allergisch voor varkensvlees.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:08 schreef Fer_de_Lance het volgende:
Gewoon een 1 ding stuk alles stuk gedrocht, zoals jij
Klote voor je wijfquote:Op woensdag 4 december 2019 18:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Was pas een stukje kapot en heb gewoon een vervangend onderdeel besteld vanuit China. Ben ineens wel allergisch voor varkensvlees.
ik vind Zeer ook aangenaamquote:Op woensdag 4 december 2019 17:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Lijkt me in die context wat sterk, zo gemakkelijk ben ik niet te foppen vriend.
[..]
En wat als ik dat nou zeer aangenaam vind?
Horizontaal?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Laten we even op onze taal letten.
De horizontale tango met je moeder.quote:
Ik wil je wel zeer doen hahahhahahahahaquote:Op woensdag 4 december 2019 18:19 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
ik vind Zeer ook aangenaam
Denk niet dat dat echt lukt met dat kleuterlichaampje van jequote:Op woensdag 4 december 2019 18:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik wil je wel zeer doen hahahhahahahaha
Moet jij eens opletten tijger.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt lukt met dat kleuterlichaampje van je
Dat heb je ook wel nodig in Monaco. Die baan kent meer bochten en obstakels dan de persoonlijkheid van Noelquote:Op woensdag 4 december 2019 17:58 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Mijn complimenten voor je zeer adequate en correcte handelen.
Ik wil je ook wel zeer doenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:32 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Denk niet dat dat echt lukt met dat kleuterlichaampje van je
Dat is ze zeker.quote:
RUSTAAAAAAAGquote:Op woensdag 4 december 2019 18:29 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
De horizontale tango met je moeder.
De wat?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:40 schreef Kiid het volgende:
[..]
Het is moeilijk rustig te blijven wetende dat volgende week de nieuwe HS uitbreiding komt
Nee man.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:44 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens hou het lekker bij F1 en Assetto Corsa
Misschien ga ik ook wel andere spellen proberen als mijn VR genot straks binnen is.quote:
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komenquote:
Nooit gespeeld, wel veel gebruikt in WoWquote:
Leuk!!!!!quote:Op woensdag 4 december 2019 18:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Misschien ga ik ook wel andere spellen proberen als mijn VR genot straks binnen is.
Bijvoorbeeld Pussyslayer deel 13 of zo hahahaquote:
Haha jij stouterd.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:05 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld Pussyslayer deel 13 of zo hahaha
Klootzak he die Drugquote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
[..]
Wel verleidelijk maar heb met mezelf afgesproken dat ik geen fokkers meer dichtbij laat komen
Mag eigenlijk niet van m'n moeder maar ik doe het lekker tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |