Denk het ook niet. Er komen natuurlijk wel exits maar op een andere manier. Kaarten worden opnieuw geschud.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat doet ze juist niet, ze gaat haar eigen weg.....Denk niet dat ze vol op Jessie zou gaan...Ik zeg zou, want ik krijg de indruk dat er helemaal geen nominaties meer komen...
Dat denk ik dus ook..quote:Op woensdag 4 december 2019 13:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Denk het ook niet. Er komen natuurlijk wel exits maar op een andere manier. Kaarten worden opnieuw geschud.
achterlijk mensquote:Op woensdag 4 december 2019 13:26 schreef puzziepie het volgende:
Ondanks alles een goede band met Merel en Jessie
Ongelofelijk wat een manipulatief wijf
quote:Op woensdag 4 december 2019 13:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was wel post 47 omtrent AKA dus klopt het weer
Wel fijn dat iemand 100 posts later nog even de verkeerde uitleg geeft.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:26 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Was wel post 47 omtrent AKA dus klopt het weer
denk ik ookquote:Op woensdag 4 december 2019 13:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat doet ze juist niet, ze gaat haar eigen weg.....Denk niet dat ze vol op Jessie zou gaan...Ik zeg zou, want ik krijg de indruk dat er helemaal geen nominaties meer komen...
Maar hoe dan?quote:
Ze heeft Merel een belofte gedaanquote:Op woensdag 4 december 2019 13:28 schreef Setje72 het volgende:
Frannie is gewoon bang voor Jessie en die dikke
Hoe dat zal gaan zou ik niet weten, maar er zijn manieren genoeg...quote:Op woensdag 4 december 2019 13:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Maar hoe dan?
Voor mij is het duidelijk dat snotkoker de hand boven het hoofd wordt gehouden want de reacties van het publiek op de 3 stemmen van LexC sprak wel boekdelen.
Actie van deurtrappende wortel heeft der ook geen goed gedaan.
Maar hoe nu verder en waneer gaan de streams op zwart?
Familie en oud inwoners gaan mee stemmen. Er komt nog een oud inwoner terug die mee gaat strijden, dan zijn al gauw de kaarten opnieuw geschud. Genoeg mogelijkheden.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:28 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Maar hoe dan?
Voor mij is het duidelijk dat snotkoker de hand boven het hoofd wordt gehouden want de reacties van het publiek op de 3 stemmen van LexC sprak wel boekdelen.
Actie van deurtrappende wortel heeft der ook geen goed gedaan.
Maar hoe nu verder en waneer gaan de streams op zwart?
Je hebt twee vreemde stellen in Utopia...quote:
Vind ik ook hoor. Dreigen is een groot woord, maar hij laat wel doorschemeren dat er consequenties zijn.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit is Franny toch redelijk aan het manipuleren....
Heeft hij bij al die meiden nog gedaan!quote:Op woensdag 4 december 2019 13:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Gerrit is Franny toch redelijk aan het manipuleren....
Dat hoor ik toch niet eerlijk gezegd. Hij zegt dat hij het niet chill zou vinden als Franny een positieve stem aan Jessie geeft. Ik hoor hem niet zeggen dat er consequenties zijn.quote:Op woensdag 4 december 2019 13:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor. Dreigen is een groot woord, maar hij laat wel doorschemeren dat er consequenties zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |