Juist de 3 die daar echt lopen te acteren, vertrouw het voor geen meter.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef juul. het volgende:
Gerrit is nu al de hele ochtend Merel en Jessie aan het zwart praten en zichzelf goed op de kaart te zetten
Wat een kneus blijft het toch.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef juul. het volgende:
Gerrit is nu al de hele ochtend Merel en Jessie aan het zwart praten en zichzelf goed op de kaart te zetten
nee dat zie je verkeerd, denk ik.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:45 schreef juul. het volgende:
Die is echt niet goed wijs. Praatjesmaker.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef juul. het volgende:
Hij vertelde vanochtend tegen Franny dat hij wel duizende euro's heeft omgezet met zijn mokken en bakkerij
Maar daar liep GG niet mee te koop.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef juul. het volgende:
Hij vertelde vanochtend tegen Franny dat hij wel duizende euro's heeft omgezet met zijn mokken en bakkerij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Duhh !
Dat komt Gerrit allemaal wel heel goed uitquote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeerd, denk ik.
hij kan er gewoon niet bij hoe ze reageren.
en jessie en merel even niet nuquote:Op woensdag 4 december 2019 12:50 schreef juul. het volgende:
[..]
Dat komt Gerrit allemaal wel heel goed uit
Bakkerij was de grootste lachertje,en slechtste verhaallijn ooit.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:47 schreef juul. het volgende:
Hij vertelde vanochtend tegen Franny dat hij wel duizenden euro's heeft omgezet met zijn mokken en bakkerij
Koffie branden was ook zo'n succes.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:52 schreef spapaars het volgende:
[..]
Bakkerij was de grootste lachertje,en slechtste verhaallijn ooit.
De kostprijs van het versturen van een brood was duurden dan wat ze voor zo'n brood kregen.
De minachting die ik voor Gerrit heb is net iets minder dan de minachting die ik voor Jessie en Merel heb.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Doordat iedereen Gerrit nu ineens de ''goodguy'' vindt, sinds 2 weken, zijn ze allemaal vergeten dat hij in zn hele Utopia-periode geen REET heeft utgevoerd.
I don't carequote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Doordat iedereen Gerrit nu ineens de ''goodguy'' vindt, sinds 2 weken, zijn ze allemaal vergeten dat hij in zn hele Utopia-periode geen REET heeft utgevoerd.
Alles was altijd zeer tijdelijk en dan moest het worden vervangen voor iets nieuws.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:54 schreef ANTPQ-36 het volgende:
[..]
Koffie branden was ook zo'n succes.
Diervoeder liep ook als een dolle.
Met lasser pealing en tatoo wegbranden kon die het werk ook niet aan.
Gerrit zit nu zelf te manipuleren als een mallequote:Op woensdag 4 december 2019 12:56 schreef EduardVonRattenstein het volgende:
Heeft flink in de gaten hoe de scheepsmaatjes de boel manipulerengeen toneelstukje voor de bühne
Ventilerenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:58 schreef mootie het volgende:
[..]
Gerrit zit nu zelf te manipuleren als een malle
Jessie heeft dat tijdens die ruzie tegen Gerrit gezegd en Gerrit gaf dat ook toe dat hij toen niks heeft gedaan. Hij kon ook niet anders.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:53 schreef jopiebaco het volgende:
Precies, juist hij bespeelt Franny het meest. Ik weet niet of ik Franny dom en/of naïef vind, kan niet kiezen. Vind het vooral erg triest allemaal voor haar familie allemaal.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:57 schreef mootie het volgende:
Gerrit lekker op dreef, zijn manipulatieklier maakt overuren.
Wie is aka?quote:Op woensdag 4 december 2019 12:35 schreef sjampoeh het volgende:
merel: je hebt m nog maar 1 dag niet geluisterd
aka neeee
en daar gaat ie weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |