Kleuter? Waarom dat?quote:Op woensdag 4 december 2019 15:41 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ik kan die Matijn totaal niet serieus nemen als nieuwslezer. Het is net een kleuter.
Zo komt hij op mij over. Vooral ook door vaak non nieuws te verkondigen (streeknieuws bij Rob, slecht nieuws bij Annemiek). Het is nog net geen schoolkrant wat hij voorleest.quote:
hij past zich gewoon aan bij het niveau van de DJ.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zo komt hij op mij over. Vooral ook door vaak non nieuws te verkondigen (streeknieuws bij Rob, slecht nieuws bij Annemiek). Het is nog net geen schoolkrant wat hij voorleest.
Vooral dat non-nieuws ja. Niet NOS-waardig nieuws.quote:Op woensdag 4 december 2019 15:48 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Zo komt hij op mij over. Vooral ook door vaak non nieuws te verkondigen (streeknieuws bij Rob, slecht nieuws bij Annemiek). Het is nog net geen schoolkrant wat hij voorleest.
nog altijd beter danquote:Op zaterdag 7 december 2019 17:45 schreef ddx het volgende:
Leuk nummer van Danny Vera, maar nr4 in de top2000 is wel erg overdreven...
quote:9. De Boer Dat Is De Keerl - Normaal (-)
ik begreep van mn moeder iets over dat er een actiegroepje was die hiermee bezig was geweest om te zorgen dat dit nummer in er kwam.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:00 schreef ddx het volgende:
Haha lol, dat hele nummer ken ik niet eens van Normaal
Ik blijf het storend vinden dat ze hun eigen principes snel achter zich laten, ook al met dat Pokemon nummer.quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:03 schreef Pino112 het volgende:
Radio 2 zit vuistdiep in de boerenlobby.
Pokemon?quote:Op zaterdag 7 december 2019 18:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik blijf het storend vinden dat ze hun eigen principes snel achter zich laten, ook al met dat Pokemon nummer.
Jammer dat Jeroen stopt, ik vind hem een erg fijne DJ/persoon, en Bureau KIDV is een heel leuk zondagmiddagprogrammaquote:Op zondag 8 december 2019 13:52 schreef Pino112 het volgende:
Jeroen KIDV stopt met Bureau KIDV na deze maand
Emmely de Wilt neemt het over
gotta catch them all geloof ik.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |