quote:Op woensdag 4 december 2019 14:56 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Wat een uitstekend voorbeeld van een uitermate geslaagde integratie.
Hij doet wel wat hij zegt en is niet onder de indruk. Na stoere taal ook nog even naar de wijk gaan en er rond lopenquote:Op woensdag 4 december 2019 12:05 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik vind die nieuwe burgemeester ook sneu bezig, zijn stijl heeft zeg maar niet geholpen bij het temperen van de emoties
Gewoon hek om heen en laten brandenquote:Op woensdag 4 december 2019 15:31 schreef Klepper272 het volgende:
Beter trekt de politie zich terug uit deze wijk, anders escaleert het volledig uit de hand
Rondlopen? Hij heeft 5 minuten aan de rand van Duindorp gestaan. Is de wijk niet ingeweest. Man zat vol stress een interview te houden gister voor nieuwsuurquote:Op woensdag 4 december 2019 15:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hij doet wel wat hij zegt en is niet onder de indruk. Na stoere taal ook nog even naar de wijk gaan en er rond lopendeden de vorige burgemeester niet hoor.
Ik denk alleen dat hij zich aardig vergist heeft. En dit niet verwacht had.
Hij zij wel bij aantreden, ik ben hier enkel om orde op zaken te stellen en niet om vrienden te maken met de stads bestuurders of de burgersnee dat is nu wel gebleken ja.
Woon zelf op Scheveningen en als je die ME gasten zie weet je 1 ding. Ze hebben alle grote breden agenten in Scheveningen en Duindorp gedropt. 1x waarschuwen en direct meppen. Niet zoals vaak 10x waarschuwen haha.
Alleen al in Scheveningen dorp wel veel brandjes gister avond. Ben benieuw hoe dit verder gaat.
Het wordt ouderwets kat en muis met de politie. Nu even rustig en als de ME weg is gat er regelmatig weer wat in de fik.quote:Op woensdag 4 december 2019 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Het Nida stelt voor om van Duindorp een vuurwerkvrije zone te maken op 31/12. Hardop gelachen!
Beetje jammer dat de meeste aangehouden mensen niet uit Duindorp (of Scheveningen) komen, maar uit andere wijken in Den Haag, om dan in Duindorp te gaan kloten. Dus al zet je heel Duindorp vast, dan nog zijn er ongeregeldheden.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me af of de politie niet harder kan optreden. Of dit soort tuig nu 9 of 90 is, waar haal je het lef vandaan je zo te gedragen omdat er geen vreugdevuur komt dit jaar?Beetje denken dat zij de wet bepalen. Zo'n wijk moet je leeg vegen.
hoe kom je aan die info?quote:Op woensdag 4 december 2019 17:44 schreef Messina het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de meeste aangehouden mensen niet uit Duindorp (of Scheveningen) komen, maar uit andere wijken in Den Haag
Ik snap niet dat er nog geen politicus is geweest die benoemd wat dit is. Een stel vaak volwassen mensen die zich gedragen als een stel kleuters die jengelend over de grond rollen omdat mama geen snoep voor ze koopt. Doe normaal en hou je kinderen 's avonds thuis.quote:Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me af of de politie niet harder kan optreden. Of dit soort tuig nu 9 of 90 is, waar haal je het lef vandaan je zo te gedragen omdat er geen vreugdevuur komt dit jaar?Beetje denken dat zij de wet bepalen. Zo'n wijk moet je leeg vegen.
avond eten 1800 vervolgens toetje, bakkie pleur daarna kunnen we wat vuurwerk verwachtenquote:Op woensdag 4 december 2019 18:19 schreef gniffie het volgende:
Hoe laat beginnen we vanavond?knus warm zitten bij een brandje
Klopt ja, is al een paar dagen bekend.quote:Op woensdag 4 december 2019 19:14 schreef ook_gek het volgende:
Gaat niks gebeuren. Duindorp heeft namens sinterklaas gevraagd te denken aan de kindertjes die vandaag en morgen sinterklaas vieren. En dat de kleine kindjes daar heel erg naar uit kijken.
het gaat hier specifiek om de jongens die gisterenavond zijn aangehouden zie ik,quote:Op woensdag 4 december 2019 19:30 schreef Messina het volgende:
[..]
https://www.omroepwest.nl(...)en-niet-uit-Duindorp
quote:De vier anderen - Hagenaars van 15, 16, 21 en 23 jaar oud - werden aangehouden omdat zij rond 23.00 uur samenschoolden op de Pluvierstraat. Ook zij wonen geen van allen in Duindorp. Deze vier mochten woensdag weer naar huis, met een boete op zak.
Eerste buitenbrand hier om de hoek alweer een feitquote:Op woensdag 4 december 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Klopt ja, is al een paar dagen bekend.
Dan kunnen we die josti's makkelijker volgen hierquote:Op woensdag 4 december 2019 19:57 schreef IriYe het volgende:
Waarom moet er altijd s'avonds gereld worden en vrijwel nooit overdag?
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dan kunnen we die josti's makkelijker volgen hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |