abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_190265337
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 14:56 schreef Klepper272 het volgende:

[..]

Wat een uitstekend voorbeeld van een uitermate geslaagde integratie. w/
:D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 december 2019 @ 15:27:25 #202
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_190265601
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:05 schreef Slayage het volgende:

[..]

ik vind die nieuwe burgemeester ook sneu bezig, zijn stijl heeft zeg maar niet geholpen bij het temperen van de emoties
Hij doet wel wat hij zegt en is niet onder de indruk. Na stoere taal ook nog even naar de wijk gaan en er rond lopen :D deden de vorige burgemeester niet hoor.

Ik denk alleen dat hij zich aardig vergist heeft. En dit niet verwacht had.

Hij zij wel bij aantreden, ik ben hier enkel om orde op zaken te stellen en niet om vrienden te maken met de stads bestuurders of de burgers :D nee dat is nu wel gebleken ja.

Woon zelf op Scheveningen en als je die ME gasten zie weet je 1 ding. Ze hebben alle grote breden agenten in Scheveningen en Duindorp gedropt. 1x waarschuwen en direct meppen. Niet zoals vaak 10x waarschuwen haha.

Alleen al in Scheveningen dorp wel veel brandjes gister avond. Ben benieuw hoe dit verder gaat.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_190265657
Beter trekt de politie zich terug uit deze wijk, anders escaleert het volledig uit de hand :)
pi_190265700
Remkes _O_
Ok, ik woon er niet, maar ik heb wel medelijden met die arme man.
Hij heeft trouwens geen keuze.
Dag jongens tot ziens, tot in betere tijden.
  woensdag 4 december 2019 @ 15:35:54 #205
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190265714
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:31 schreef Klepper272 het volgende:
Beter trekt de politie zich terug uit deze wijk, anders escaleert het volledig uit de hand :)
Gewoon hek om heen en laten branden
pi_190265734
quote:
1s.gif Op woensdag 4 december 2019 15:27 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Hij doet wel wat hij zegt en is niet onder de indruk. Na stoere taal ook nog even naar de wijk gaan en er rond lopen :D deden de vorige burgemeester niet hoor.

Ik denk alleen dat hij zich aardig vergist heeft. En dit niet verwacht had.

Hij zij wel bij aantreden, ik ben hier enkel om orde op zaken te stellen en niet om vrienden te maken met de stads bestuurders of de burgers :D nee dat is nu wel gebleken ja.

Woon zelf op Scheveningen en als je die ME gasten zie weet je 1 ding. Ze hebben alle grote breden agenten in Scheveningen en Duindorp gedropt. 1x waarschuwen en direct meppen. Niet zoals vaak 10x waarschuwen haha.

Alleen al in Scheveningen dorp wel veel brandjes gister avond. Ben benieuw hoe dit verder gaat.
Rondlopen? Hij heeft 5 minuten aan de rand van Duindorp gestaan. Is de wijk niet ingeweest. Man zat vol stress een interview te houden gister voor nieuwsuur :D
Zonder wrijving geen glans
pi_190265795
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 12:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Het Nida stelt voor om van Duindorp een vuurwerkvrije zone te maken op 31/12. Hardop gelachen!
Het wordt ouderwets kat en muis met de politie. Nu even rustig en als de ME weg is gat er regelmatig weer wat in de fik.

En met oudjaar en vlak daarvoor is het overal onrustig, dus dan gaat het toch wel los. Als ze allemaal in duindorp zitten gaat het fout in Laak, achilderswijk en rondom het Zuiderpark. Of dacht je dat ze het niet weten als ze los kunnen op het jonckbloetplein.

Ben benieuwd. Maar het zal nog wel even onrustig zijn in Den Haag.
Whatever...
pi_190267619
Ik vraag me af of de politie niet harder kan optreden. Of dit soort tuig nu 9 of 90 is, waar haal je het lef vandaan je zo te gedragen omdat er geen vreugdevuur komt dit jaar? :') Beetje denken dat zij de wet bepalen. Zo'n wijk moet je leeg vegen.
pi_190268037
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Dejannn het volgende:
Ik vraag me af of de politie niet harder kan optreden. Of dit soort tuig nu 9 of 90 is, waar haal je het lef vandaan je zo te gedragen omdat er geen vreugdevuur komt dit jaar? :') Beetje denken dat zij de wet bepalen. Zo'n wijk moet je leeg vegen.
Beetje jammer dat de meeste aangehouden mensen niet uit Duindorp (of Scheveningen) komen, maar uit andere wijken in Den Haag, om dan in Duindorp te gaan kloten. Dus al zet je heel Duindorp vast, dan nog zijn er ongeregeldheden. :P
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190268436
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:44 schreef Messina het volgende:

[..]

Beetje jammer dat de meeste aangehouden mensen niet uit Duindorp (of Scheveningen) komen, maar uit andere wijken in Den Haag
hoe kom je aan die info?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_190268503
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 17:21 schreef Dejannn het volgende:
Ik snap niet dat er nog geen politicus is geweest die benoemd wat dit is. Een stel vaak volwassen mensen die zich gedragen als een stel kleuters die jengelend over de grond rollen omdat mama geen snoep voor ze koopt. Doe normaal en hou je kinderen 's avonds thuis.

In plaats daarvan: ja ik snap de frustratie wel... Nee tieft op.
  woensdag 4 december 2019 @ 18:19:31 #212
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_190268557
Hoe laat beginnen we vanavond? *; knus warm zitten bij een brandje
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_190268618
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 18:19 schreef gniffie het volgende:
Hoe laat beginnen we vanavond? *; knus warm zitten bij een brandje
avond eten 1800 vervolgens toetje, bakkie pleur daarna kunnen we wat vuurwerk verwachten
-Rabia Al-Basri
pi_190269653
Ik ben bang dat ja sorry vanavond weer uit de hand gaat lopen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  woensdag 4 december 2019 @ 19:14:55 #215
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_190269882
Gaat niks gebeuren. Duindorp heeft namens sinterklaas gevraagd te denken aan de kindertjes die vandaag en morgen sinterklaas vieren. En dat de kleine kindjes daar heel erg naar uit kijken.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_190269918
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:14 schreef ook_gek het volgende:
Gaat niks gebeuren. Duindorp heeft namens sinterklaas gevraagd te denken aan de kindertjes die vandaag en morgen sinterklaas vieren. En dat de kleine kindjes daar heel erg naar uit kijken.
Klopt ja, is al een paar dagen bekend.
Zonder wrijving geen glans
pi_190270324
quote:
10s.gif Op woensdag 4 december 2019 18:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

hoe kom je aan die info?
https://www.omroepwest.nl(...)en-niet-uit-Duindorp
pi_190270389
quote:
het gaat hier specifiek om de jongens die gisterenavond zijn aangehouden zie ik,

quote:
De vier anderen - Hagenaars van 15, 16, 21 en 23 jaar oud - werden aangehouden omdat zij rond 23.00 uur samenschoolden op de Pluvierstraat. Ook zij wonen geen van allen in Duindorp. Deze vier mochten woensdag weer naar huis, met een boete op zak.
-Rabia Al-Basri
  woensdag 4 december 2019 @ 19:34:09 #219
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_190270401
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Klopt ja, is al een paar dagen bekend.
Eerste buitenbrand hier om de hoek alweer een feit
pi_190270518
  woensdag 4 december 2019 @ 19:48:02 #221
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_190270702
quote:
17s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:38 schreef Messina het volgende:
[ ]
dank je, daar gaat mijn koffie
Tot nooit .......
pi_190270854
quote:
:')
pi_190270886
Waarom moet er altijd s'avonds gereld worden en vrijwel nooit overdag?
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 4 december 2019 @ 19:57:53 #224
284411 crew  heywoodu
pi_190270888
quote:
5s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:57 schreef IriYe het volgende:
Waarom moet er altijd s'avonds gereld worden en vrijwel nooit overdag?
Dan kunnen we die josti's makkelijker volgen hier :Y
  woensdag 4 december 2019 @ 19:59:34 #225
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_190270917
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2019 19:57 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Dan kunnen we die josti's makkelijker volgen hier :Y
*O*
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')