Blue Boy - Remember Mequote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef PietPossum het volgende:
Okay guys, dit is een lastige. Dit is echt zo’n jeugd dingetje wat in mn hoofd zit. Aangezien het ergens uit mijn jeugd is, zal het begin jaren 90 zijn.
Denk even Jive Bunny and the Mastermixers, The Firm met Star Trekking en de CD Cartoons Techno Dance Melodies. Dat niveau. Meer is het echt niet.
Ergens in een liedje zit dan het volgende.
Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee
Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tang Jing-tangjingediejeee- jingediejeee
(wat gemompel tussendoor) Jingediejee..
Jing-tang.?!
Pffieeeieeeuww (geluid van vallen)
Iemand een idee?
Bedankt, maar dat is m niet. Overigens dacht ik altijd dat die plaat van Moby was.quote:
een beetje laat, maar ik dacht meteen aan deze:quote:Op woensdag 4 december 2019 22:08 schreef delano.888 het volgende:
Shit, ik ben mijn bass-test liedje kwijt.
Is een nummer van een artiest als Kanye West, Drake, oid, qua stem dan. Maar die 2 volgens mij niet want heb uiteraard al zitten speuren.
Nummer begint gelijk vanaf seconde 1 met zware bass, in de melodie kort kort kort lang - kort kort kort lang. Dit gaat volgens mij het hele nummer op de achtergrond door.
Tekst weet ik nog weinig van, maar kan me vaag herinneren: it is over now.
Ben benieuwd speurders!
een beetje laat, maar ik dacht meteen aan deze:quote:Op woensdag 4 december 2019 22:08 schreef delano.888 het volgende:
Shit, ik ben mijn bass-test liedje kwijt.
Is een nummer van een artiest als Kanye West, Drake, oid, qua stem dan. Maar die 2 volgens mij niet want heb uiteraard al zitten speuren.
Nummer begint gelijk vanaf seconde 1 met zware bass, in de melodie kort kort kort lang - kort kort kort lang. Dit gaat volgens mij het hele nummer op de achtergrond door.
Tekst weet ik nog weinig van, maar kan me vaag herinneren: it is over now.
Ben benieuwd speurders!
Helaas ook deze is het niet, ik denk ik dat gedoemd ben om hem nooit meer te vindenquote:Op dinsdag 7 januari 2020 16:31 schreef PietPossum het volgende:
[..]
een beetje laat, maar ik dacht meteen aan deze:
quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef PietPossum het volgende:
Okay guys, dit is een lastige. Dit is echt zo’n jeugd dingetje wat in mn hoofd zit. Aangezien het ergens uit mijn jeugd is, zal het begin jaren 90 zijn.
Denk even Jive Bunny and the Mastermixers, The Firm met Star Trekking en de CD Cartoons Techno Dance Melodies. Dat niveau. Meer is het echt niet.
Jing-tang.?!
Iemand een idee?
Deze denk ikquote:Op woensdag 8 januari 2020 17:49 schreef Exterminator het volgende:
In dit nr op 1.28min begint een vocals/'mix', die me laat denken aan een jaren 90nr. Iemand enig idee wat ik kan bedoelen?
Is er toen niet een of andere remix van Peppie en Kokkie geweest?quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef PietPossum het volgende:
Jing-tang.?!
Iemand een idee?
Mij doet het hier aan denken:quote:Op woensdag 8 januari 2020 17:49 schreef Exterminator het volgende:
In dit nr op 1.28min begint een vocals/'mix', die me laat denken aan een jaren 90nr. Iemand enig idee wat ik kan bedoelen?
Voorbeeld 1 is Split Enz - Message to my girlquote:Op dinsdag 10 september 2019 17:21 schreef vdsf1 het volgende:
Hoe heet dit nummer?
Voorbeeld 1:
https://soundcloud.com/vdsf1/hoe-heet-dit-nummer2
Voorbeeld 2:
https://soundcloud.com/vdsf1/hoe-heet-dit-nummer
een sample uit deze?quote:Op donderdag 23 januari 2020 22:18 schreef ook_gek het volgende:
https://www.538.nl/die-ve(...)n-met-bijzondere-set
Welke mix van ed sheeran - shape of you draaien ze nou op 8:06?
Iemand een idee. Kan hem nergens vinden
Helaas niet, lijkt er wel op inderdaad.quote:
Misschien helpt het als je het inzingt of de melodie in neuried op bijv:quote:Op dinsdag 7 januari 2020 07:55 schreef PietPossum het volgende:
Jing-tang.?!
Iemand een idee?
quote:Op zaterdag 25 januari 2020 18:27 schreef KolonelBroodje het volgende:
Dag allen!
Ik zoek het nummer uit deze mix dat begint op 1 uur 29 minuten en 28 seconden
https://www.mixcloud.com/(...)20-marathon-mix-pt2/
quote:Op maandag 27 januari 2020 14:26 schreef Da_Sandman het volgende:
... een popliedje uit ik schat zo rond 2010, met de lyrics I hate to say I told you so, but I told you so. Herinner me verder nog dat er een heel apart synth riedeltje in zat.
Had er wel even bij mogen vermelden dat die het in ieder geval niet isquote:
quote:Op maandag 27 januari 2020 14:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Had er wel even bij mogen vermelden dat die het in ieder geval niet is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |