SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Die is iets minder stevig en daar moet ik dan nog even wat in schrappen want daar staat voor 4 uur muziek in. Dat vind iets te lang voor door de week.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet in de stemming voor harde gitaren. Een avondje dierentuin klinkt als een verrassing. Denk jij dat ik daar voor in de stemming ben?
Ik ben vanavond op pad, dus ik ben niet van de partij...quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:21 schreef brother52 het volgende:
Top2000 lijstje moet ik ook nog maken. Gaat vast weer niks van mijn lijst uitgezonden worden.
Is er nog behoefte aan muziek vanavond?
Er is keuze tussen vrij harde gitaren (punkrock/metal) of een avondje dierentuin.
Ben alleen uitgegaan van titels, niet van bandnamen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:46 schreef Rafeiro het volgende:
Persoonlijk vind ik dierentuin leuker.
Kan wel echt alle kanten op. Heb op loopafstand gewoond van de Apenheul, dus Gorrillaz, Arctic monkeys, en Bloodhound gang springen denk snel in gedachten![]()
En dan zijn er natuurlijk nog veeeeel meer dieren
quote:19:00 - 22:00 Met brother52 naar de dierentuin
Zo, drie uur is ook nog vrij langquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben alleen uitgegaan van titels, niet van bandnamen.
Dierentuin it is...
[..]
Oh kak dan moet ik zo even snel naar de winkelquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben alleen uitgegaan van titels, niet van bandnamen.
Dierentuin it is...
[..]
Voor kerst zit ik rond de 5 uur. Had eerst iets van 4 uur klaar staan voor die show en de bedoeling was om te gaan schrappen maar daar is iets een beetje verkeerd gegaanquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, drie uur is ook nog vrij lang![]()
Ik ga in ieder geval om 19.00 meeluisteren. Of ik het red tot 22.00 weet ik niet. Ik ben vrij moe.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor kerst zit ik rond de 5 uur. Had eerst iets van 4 uur klaar staan voor die show en de bedoeling was om te gaan schrappen maar daar is iets een beetje verkeerd gegaan
Als je nou een schroevendraaier hebt kun je meteen je laatje repareren.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
De batterijen zijn gevonden, whehe.
Nu de schroevendraaier nog![]()
Ik heb geen gereedschapskist maar een laatje waar al het gereedschap door elkaar ligt.
Alleen kan dat laatje niet zo ver open
Nee laatje is an sich in orde, maar gewoon niet handig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nou een schroevendraaier hebt kun je meteen je laatje repareren.
Check, dan staat de stream open en heb je 4 vogels luisteren. Ga ik nog even snel naar de winkel en dan luister ik ook weer mee.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef brother52 het volgende:
Devin Townsend Project - Ih-Ah!
Valt zelfs nog een beetje binnen het thema ook qua titel
Van het album Addicted!
Valt prima in het thema. Ik denk bij Ih - Ah direct aan een ezel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef brother52 het volgende:
Devin Townsend Project - Ih-Ah!
Valt zelfs nog een beetje binnen het thema ook qua titel
Van het album Addicted!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |