SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.
Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Die is iets minder stevig en daar moet ik dan nog even wat in schrappen want daar staat voor 4 uur muziek in. Dat vind iets te lang voor door de week.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, ik ben niet in de stemming voor harde gitaren. Een avondje dierentuin klinkt als een verrassing. Denk jij dat ik daar voor in de stemming ben?
Ik ben vanavond op pad, dus ik ben niet van de partij...quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:21 schreef brother52 het volgende:
Top2000 lijstje moet ik ook nog maken. Gaat vast weer niks van mijn lijst uitgezonden worden.
Is er nog behoefte aan muziek vanavond?
Er is keuze tussen vrij harde gitaren (punkrock/metal) of een avondje dierentuin.
Ben alleen uitgegaan van titels, niet van bandnamen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:46 schreef Rafeiro het volgende:
Persoonlijk vind ik dierentuin leuker.
Kan wel echt alle kanten op. Heb op loopafstand gewoond van de Apenheul, dus Gorrillaz, Arctic monkeys, en Bloodhound gang springen denk snel in gedachten![]()
En dan zijn er natuurlijk nog veeeeel meer dieren
quote:19:00 - 22:00 Met brother52 naar de dierentuin
Zo, drie uur is ook nog vrij langquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben alleen uitgegaan van titels, niet van bandnamen.
Dierentuin it is...
[..]
Oh kak dan moet ik zo even snel naar de winkelquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:50 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ben alleen uitgegaan van titels, niet van bandnamen.
Dierentuin it is...
[..]
Voor kerst zit ik rond de 5 uur. Had eerst iets van 4 uur klaar staan voor die show en de bedoeling was om te gaan schrappen maar daar is iets een beetje verkeerd gegaanquote:Op dinsdag 3 december 2019 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Zo, drie uur is ook nog vrij lang![]()
Ik ga in ieder geval om 19.00 meeluisteren. Of ik het red tot 22.00 weet ik niet. Ik ben vrij moe.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 18:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Voor kerst zit ik rond de 5 uur. Had eerst iets van 4 uur klaar staan voor die show en de bedoeling was om te gaan schrappen maar daar is iets een beetje verkeerd gegaan
Als je nou een schroevendraaier hebt kun je meteen je laatje repareren.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:00 schreef Rafeiro het volgende:
De batterijen zijn gevonden, whehe.
Nu de schroevendraaier nog![]()
Ik heb geen gereedschapskist maar een laatje waar al het gereedschap door elkaar ligt.
Alleen kan dat laatje niet zo ver open
Nee laatje is an sich in orde, maar gewoon niet handig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Als je nou een schroevendraaier hebt kun je meteen je laatje repareren.
Check, dan staat de stream open en heb je 4 vogels luisteren. Ga ik nog even snel naar de winkel en dan luister ik ook weer mee.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef brother52 het volgende:
Devin Townsend Project - Ih-Ah!
Valt zelfs nog een beetje binnen het thema ook qua titel
Van het album Addicted!
Valt prima in het thema. Ik denk bij Ih - Ah direct aan een ezel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:02 schreef brother52 het volgende:
Devin Townsend Project - Ih-Ah!
Valt zelfs nog een beetje binnen het thema ook qua titel
Van het album Addicted!
Iedere keer als ik iets nieuws van Tori Amos hoor is het mooi. Zo'n fijne stemquote:
quote:
Goede avond.quote:
laat ik het zo zeggen, het is wel eens beter gegaanquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond.
Lekker gemept vandaag?
Ja, gelukkig wel. Ik vind het echt serieus jammer dat ik gisteren zo weing bewust de show van DJ11 heb meegekregen.quote:
ik was ondertussen ook met andere dingen bezigquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Ik vind het echt serieus jammer dat ik gisteren zo weing bewust de show van DJ11 heb meegekregen.
En ik ben heel blij tot nog toe met dit dierentuinthema.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, het is wel eens beter gegaan
Heb de zwaardere metal er wel tussenuit gehaald.quote:
Dat kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb de zwaardere metal er wel tussenuit gehaald.
Je had ook wel een hele drukke week achter de rug volgens mij.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:13 schreef just me het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen, het is wel eens beter gegaan
totdat er gebeld gaat worden, vanavond opdracht voor de advokaat tekenen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]Dat is wat minder.
Maar nu met de beentjes omhoog.
vooral druk in mijn hoofdquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Je had ook wel een hele drukke week achter de rug volgens mij.
jij bent wel heel snelquote:
Begrijpelijk. Hopelijk kan je het na vanavond even los laten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:17 schreef just me het volgende:
[..]
totdat er gebeld gaat worden, vanavond opdracht voor de advokaat tekenen.
[..]
vooral druk in mijn hoofd
Eigen gedraaide liedjes raden is ook wel heel erg gemakkelijkquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:23 schreef brother52 het volgende:
[..]
Eigen gedraaide liedjes raden is ook wel heel erg gemakkelijk
Ik ga mijn best doenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Hopelijk kan je het na vanavond even los laten.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:33 schreef just me het volgende:
dan ben ik wel benieuwd naar de flamingo
Daar heb ik geen liedje over helaas....quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:33 schreef just me het volgende:
Jij leest Elephants en denkt meteen aan Pink?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:33 schreef just me het volgende:
De uil zat in de olmenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen liedje over helaas....
Is een koekoek ook goed?
Jaquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:33 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar heb ik geen liedje over helaas....
Is een koekoek ook goed?
Psssst.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij leest Elephants en denkt meteen aan Pink?
Dat zongen we vroeger wel in de bus... in canon uiteraardquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
De uil zat in de olmen
Bij 't vallen van de nacht
En achter gindse heuvels
Daar riep de koekoek zacht:
Koekoek koekoek
koekoek, koekoek, koekoek
Koekoek koekoek
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij leest Elephants en denkt meteen aan Pink?
Ik zing altijdquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
De uil zat in de olmen
Bij 't vallen van de nacht
En achter gindse heuvels
Daar riep de koekoek zacht:
Koekoek koekoek
Koekoek koekoek
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:36 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zing altijd
'De uil zat in de olmen'
'in de olmen zat de uil'
en verder kom ik dan niet meer.
Ik zal die twee inderdaad wel door elkaar hebben gehaaldquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:36 schreef just me het volgende:
Den Uyl was in de olie, in de olie was Den Uyl
![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zal die twee inderdaad wel door elkaar hebben gehaald
Zo eerst de herten en zo, aquarium en insecten voordat we bij de vogels komenquote:
Een kariboe. Een soort hert.quote:
Een rendierquote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Een kariboe. Een soort hert.
Of eigenlijk gewoon een rendier.
Een soort hert.quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een soort hert.
Iets met een gewei in elk geval
Hert zal welquote:
die ouwe trut zat misschien om 'n praatje verlegenquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:48 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Hert zal wel
Denk je dat het wel rustig zal zijn bij de apotheek, zit je nog dik een kwartier te wachten.
Zo'n ouwe trut die de baliemedewerkster maar bezig bleef houden me vragen over f*cking pleisters.
Tip:quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een soort hert.
Iets met een gewei in elk geval
Ter kennisgeving aangenomenquote:
Ja bij deze zijn ze 6cm breed en een meter lang dat is wel redelijk standaard. Oh en die dan?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:49 schreef just me het volgende:
[..]
die ouwe trut zat misschien om 'n praatje verlegen
Die ouwe trut had nog niemand gesproken vandaagquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:51 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja bij deze zijn ze 6cm breed en een meter lang dat is wel redelijk standaard. Oh en die dan?![]()
Echt leuk praatje dan.
Was jij het?quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:54 schreef just me het volgende:
[..]
Die ouwe trut had nog niemand gesproken vandaag
blij dat het geen baby shark isquote:Op dinsdag 3 december 2019 19:54 schreef brother52 het volgende:
Inmiddels zijn we bij het aquarium
Tracy Bonham - Sharks Can't Sleep
Gewoon klikken. Ik zal het tegen niemand zeggen.quote:
Ik was heel sociaal aan het golfenquote:
Ik denk dat ik blind voor Tracy Bonham kies. Maar ik beloof je dat ik klik als Rammstein vanavond voorbij komt.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:55 schreef Dj_Vout het volgende:
[..]
Gewoon klikken. Ik zal het tegen niemand zeggen.
Rammstein zal ik niet zo snel draaien.quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blind voor Tracy Bonham kies. Maar ik beloof je dat ik klik als Rammstein vanavond voorbij komt.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik denk dat ik blind voor Tracy Bonham kies. Maar ik beloof je dat ik klik als Rammstein vanavond voorbij komt.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:56 schreef brother52 het volgende:
[..]
Rammstein zal ik niet zo snel draaien.
Och arme....quote:Op dinsdag 3 december 2019 19:58 schreef brother52 het volgende:
The Presidents of the USA - Poor Turtle
En dat ze er dan toch nog zo'n vrolijk liedje over maken.quote:
De olifanten hebben we al gehad en over walvissen heb ik al een andere.quote:
quote:
Ik zag dit weekend een docu over de natuur rondom IJsland, zaten indrukwekkende kwallen bij. Was echt een gave docuquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Supersnel blijft relatief bij kwallen
[ afbeelding ]
Het een sluit het ander niet uitquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:17 schreef brother52 het volgende:
Of had deze in een show over graafmachines gemoeten?
Dan doe je hem gewoon nog een keer.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:17 schreef brother52 het volgende:
Of had deze in een show over graafmachines gemoeten?
Is niet erg dat het onbekend spul is hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
Er komt ook nog wel wat bekends voorbij
Ik klaag nietquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:18 schreef brother52 het volgende:
Er komt ook nog wel wat bekends voorbij
Ja, ik heb haar laatst weer herontdekt. Haar werk doet me heel erg aan Tori Amos denken.quote:
Dat inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:29 schreef just me het volgende:
wat een uitzoekwerk moet dit geweest zijn
![]()
Valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:29 schreef just me het volgende:
wat een uitzoekwerk moet dit geweest zijn
![]()
Ze zitten veilig achter glasquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu jaag je Symph weg, die is bang voor spinnen
Don't be scared, it's just your own reflection.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Nu jaag je Symph weg, die is bang voor spinnen
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Don't be scared, it's just your own reflection.
Als iemand dat tegen me zegt, ga ik slaan!
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan moet ik aan hommels denkenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:37 schreef brother52 het volgende:
Death Cab For Cutie - Little Fury Bugs
* Melting maakt even notitie, wat ie zeker niet moet zeggen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Die zitten bij de krokodillen in het hokquote:
Arme krokodillenquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die zitten bij de krokodillen in het hok
Dit nummer bracht me op het idee voor deze show.quote:
Er zijn slechtere inspiratiebronnen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:46 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dit nummer bracht me op het idee voor deze show.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:53 schreef Doedezemaar het volgende:
EltonHeb dit ooit geplaybacked. Ik playbackte de toetsen, niet onverdienstelijk, op een omgekeerde afwasteil
Tijgers hebben we al gehadquote:
Ik ben voorquote:Op dinsdag 3 december 2019 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De barg heeft een krul in de steert?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De barg heeft een krul in de steert?
Ik heb al een andere over varkens klaar staan.quote:
Wees maar niet bangquote:
Kst.... ik mocht raden.quote:Op dinsdag 3 december 2019 20:59 schreef Dj_Vout het volgende:
Riny van der Lee - Varkens, geiten, boerenkool?
quote:
quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:01 schreef Symphonic het volgende:
Normaal - dr leupen varkus euver de weg?
En zo grootquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens van dichtbij gezien. Bizarre insecten zijn dat
Het eerste dier dat ik niet ken. Een pissebed misschien?quote:
Vogelbekdierquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Het eerste dier dat ik niet ken. Een pissebed misschien?
Omdat ze niet logisch zijn.quote:
https://www.dierenfun.com(...)eemde-dier-op-aarde/quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Omdat ze niet logisch zijn.
En ze zijn giftig geloof ik maar ook weer schattig
quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
De meest vreemde dieren komen voorbij.
Had ik het toch goed onthouden. Jaren geleden eens in de Kijk gelezen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.dierenfun.com(...)eemde-dier-op-aarde/
Het lijken de bezoekers van R49 welquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:08 schreef Melting het volgende:
De meest vreemde dieren komen voorbij.
Dat was een fantastisch bladquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:12 schreef brother52 het volgende:
[..]
Had ik het toch goed onthouden. Jaren geleden eens in de Kijk gelezen.
Sleep wellquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:13 schreef Melting het volgende:
Brother; dank voor de muziekjes,maar ik ga douchen en slapen.
Volgende keer gewoon 2 shows van maken, van 2 uur, brother.
Fijne avond allemaal.
Welterusten.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:13 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
Dank. Interessant dier inderdaad.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
https://www.dierenfun.com(...)eemde-dier-op-aarde/
Zeker wel.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:14 schreef brother52 het volgende:
[..]
Welterusten.
Goed dus dat ik Maiden nog even wat naar voren had gehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Welterusten Meltingquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:13 schreef Melting het volgende:
Fijne avond allemaal.
quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:15 schreef Symphonic het volgende:
Er is ook een liedje over een wandelende takSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:
Ik had hem beloofdquote:
gewoon proberenquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier naast me hoor ik dat steeds, hij staat op repeat denk ik. Zou een klap helpen?
quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:41 schreef brother52 het volgende:
Ween - Mister, Would You Please Help My Pony
Just me weet wel raad met die ponyquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
Ik bedoel natuurlijk dat het hardstikke zielig is voor die Pony![]()
quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:42 schreef livelink het volgende:
Ik bedoel natuurlijk dat het hardstikke zielig is voor die Pony![]()
Scheren, verven en hoorns erop plakken?quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe je dat doet
Oren en staart wat aanpassen en je bent al een heel eindquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af hoe je dat doet
Ik vind het gitaarloopje in het begin echt geweldig.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:46 schreef Doedezemaar het volgende:
In dit nummer mekkeren ze echt. Andere nummer wat je pas van ze draaide vond ik wel fijn
quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Just me weet wel raad met die pony
Geen dierentuin maar stierentuinquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:52 schreef brother52 het volgende:
Mike Patton, Jean-Claude Vannier - Yard Bull
Ja, bizar ook wat hij met zijn stem kan.quote:Op dinsdag 3 december 2019 21:53 schreef Doedezemaar het volgende:
Mike, wat een bijzonder kereltje is dat toch ook
Ik ben groot fan van Faith no more, de rest van wat hij allemaal heeft gedaan krijg ik alleen een beetje zijdelings meequote:Op dinsdag 3 december 2019 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, bizar ook wat hij met zijn stem kan.
quote:
en met wat voor dier vergelijk jij jezelf Oscar?quote:
meeeh, welterustenquote:
Goede timing. Bijna het laatste liedjequote:
Dank voor deze zeer onderhoudende showquote:Op dinsdag 3 december 2019 21:58 schreef brother52 het volgende:
[..]
Goede timing. Bijna het laatste liedje
Welterusten
Ik had er eerst nog een uur bij maar mocht geen metal draaien van Livelinkquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dank voor deze zeer onderhoudende show![]()
Het thema echt heel gaaf ingevuld.
Doe maar een metal-uurtje als ik er niet ben.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik had er eerst nog een uur bij maar mocht geen metal draaien van Livelink
Ik prop er gewoon zo nu en dan wat tussenquote:Op dinsdag 3 december 2019 22:02 schreef livelink het volgende:
[..]
Doe maar een metal-uurtje als ik er niet ben.
quote:01. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part I
02. Devin Townsend Project - Ih-Ah!
03. Tori Amos - Mr. Zebra
04. Stone Temple Pilots - Seven Caged Tigers
05. Guillemots - Little Bear
06. Millencolin - Penguins & polarbears
07. Biffy Clyro - Wolves of Winter
08. Sweet - Fox On The Run
09. Keith Caputo - Monkey
10. Them Crooked Vultures - Elephants
11. Caspar Babypants - Kangaroo
12. The Pixies - Caribou
13. The Breeders - Doe
14. The Trews - People of the Deer
15. Mew - The Zookeeper's Boy
16. Tracy Bonham - Sharks Can't Sleep
17. The Presidents of the USA - poor turtle
18. Radiohead - Weird Fishes/Arpeggi
19. Fred Neil - (the) Dolphins
20. Gorillaz - Superfast Jellyfish
21. The Good, The Bad & The Queen - Northern Whale
22. Tim Christensen - Caterpillar
23. Aimee Mann - The Moth
24. Editors - Spiders
25. PUP - Scorpion Hill
26. Death Cab For Cutie - Little Fury Bugs
27. Marillion - She Chameleon
28. The Posies - Squirrel vs Snake
29. Elton John - Crocodile Rock
30. Procol Harum - A Salty Dog
31. Iron Maiden - Nodding Donkey Blues
32. Green Day - Platypus (I Hate You)
33. Ramones - Wart Hog
34. Wolfmother - Where Eagles Have Been
35. Jonathan Wilson - Desert Raven
36. By The Rivers - Vulture
37. Belle & Sebastian - I'm a Cuckoo
38. Jefferson Airplane - White Rabbit
39. Mucky Pup - Three dead Gophers
40. Canndlebox - 10000 Horses
41. Ween - Mister, Would You Please Help My Pony
42. Rishloo - Turning Sheep Into Goats
43. Suede - We Are The Pigs
44. Mike Patton, Jean-Claude Vannier - Yard Bull
45. Foo Fighters - For All the Cows
46. The Posies - Squirrel vs Snake (herkansing)
47. The Presidents Of The United States Of America - Ladies And Gentlemen Part II
Toch fijn dat ik het een uurtje voor je heb ingekort.quote:
Je kunt tevreden zijnquote:
Ja, gelukkig wel. Anders hadden jullie me wakker kunnen bellen.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik het een uurtje voor je heb ingekort.
Gewoon de oude regel van stal halen: Max. 2 uur voor een show, met eventueel wat uitloop...quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, gelukkig wel. Anders hadden jullie me wakker kunnen bellen.
Zie nu al op tegen de kerstshow
Denk dat ik hem in tweeën ga knippen. 5 uur kerstliedjes is voor niemand goed.quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon de oude regel van stal halen: Max. 2 uur voor een show, met eventueel wat uitloop...
Nee, was inderdaad wel een optie geweest. Had met Pigs iets te veel keuze.quote:Enne, geen NIN met March Of The Pigs, zie ik...
quote:
quote:
Goedemorgen dames en heer.quote:
Mis je de ene show, kan je de andere eventueel nog meepikken...quote:Op dinsdag 3 december 2019 22:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Denk dat ik hem in tweeën ga knippen. 5 uur kerstliedjes is voor niemand goed.
Live vond ik dat altijd wel een fijne song...quote:Nee, was inderdaad wel een optie geweest. Had met Pigs iets te veel keuze.
quote:Op woensdag 4 december 2019 18:44 schreef Doedezemaar het volgende:
Vanaf half 8 ongeveer zijn we er bij
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik heb het gevoel dat het al 10 uur is ofzo. Echt maf.
Geen idee. Ben ook niet moe ofzo. Gewoon een warped sense of time, denk ik.quote:
Klinkt goed. Ik moet eigenlijk nog wel wat in/aan het huis doen vanavond. Dus dan luister ik met een half oor en ben wat minder aanwezig in het topic.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:36 schreef Melting het volgende:
Vanavond nog maar wat muziek draaien?
Ik draai gewoon van 19.00 - 21.00.
Rustig aan, livelink. Vooral niet haasten.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:51 schreef livelink het volgende:
[..]
Klinkt goed. Ik moet eigenlijk nog wel wat in/aan het huis doen vanavond. Dus dan luister ik met een half oor en ben wat minder aanwezig in het topic.
#loopdeheleweekachterdefeitenaan
Oh, toch wel?quote:Op woensdag 4 december 2019 18:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Geen idee. Ben ook niet moe ofzo. Gewoon een warped sense of time, denk ik.
Ik ben wel de hele dag met allerlei dingen bezig geweest, maar dat gebeurt wel vaker.
Nou ja, als ze zich haast, haalt ze de feiten wel in en loopt ze er misschien wel op vooruit.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Rustig aan, livelink. Vooral niet haasten.
Ik heb nú al geen besef van tijd meer, laat staan als er ook nog liedjes uit 19xx bij komenquote:
Geen gouwe ouwe vandaag.quote:Op woensdag 4 december 2019 18:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb nú al geen besef van tijd meer, laat staan als er ook nog liedjes uit 19xx bij komen
Ik ben er bij!quote:Op woensdag 4 december 2019 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen gouwe ouwe vandaag.
Beetje rock, beetje metal.
Nou, vooruit dan maarquote:Op woensdag 4 december 2019 18:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen gouwe ouwe vandaag.
Beetje rock, beetje metal.
Ja, maar ik combineer dat heel goed met elkaar. Want vanmiddag wenste ik mijn collega's bij het weggaan prettig weekend. Dacht echt dat het al vrijdag wasquote:Op woensdag 4 december 2019 18:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Nou ja, als ze zich haast, haalt ze de feiten wel in en loopt ze er misschien wel op vooruit.
quote:Op woensdag 4 december 2019 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik combineer dat heel goed met elkaar. Want vanmiddag wenste ik mijn collega's bij het weggaan prettig weekend. Dacht echt dat het al vrijdag was
Jij en ik leven gewoon in een andere tijd dan het gepeupel om ons heenquote:Op woensdag 4 december 2019 19:00 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar ik combineer dat heel goed met elkaar. Want vanmiddag wenste ik mijn collega's bij het weggaan prettig weekend. Dacht echt dat het al vrijdag was
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |