abonnement Unibet Coolblue
pi_190288599
Wij hadden een hele leuke surprise ochtend in de klas.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190288816
Geweldige surprise!
Wij hadden pakjesavond met een heerlijk enthousiaste en tevreden kleuter. Gelukkig morgen vrij, even bijkomen en lekker spelen.
En de kleding van sint en pieten die op mijn zolder gestald is wegbrengen voordat kleuter ze ontdekt.
  donderdag 5 december 2019 @ 21:22:57 #103
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_190288861
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:09 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden een hele leuke surprise ochtend in de klas.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me zo voorstellen dat de gever er misschien ook niet helemaal blij mee was.
  donderdag 5 december 2019 @ 21:27:06 #104
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190288937
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:09 schreef amaranta het volgende:
Wij hadden een hele leuke surprise ochtend in de klas.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei... pijnlijk... :{ Je vraagt je wel af naar de reden hierachter. Armoede is iets dat in me op komt, zou dat het geweest kunnen zijn?
***
  donderdag 5 december 2019 @ 21:29:42 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_190288979
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:53 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]

Ja, volgende week beginnen met nieuwe baan en dan vast in t weekend geen puf om door een ramvolle Intratuin te sjouwen :P dus lekker efficiënt
Wat voor nieuwe baan heb je? :o

Ik zat even door de AT te neuzen en lurkte zodoende even hier :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_190289193
Ja, zit zeker een verklarend verhaal achter. En ik begrijp ook waar het “mis” is gegaan. En ik als juf/volwassene kan dat prima plaatsen. Maar neemt niet weg dat er wel een kindje teleurgesteld had kunnen zijn. Al had ik waarschijnlijk wel kunnen uitleggen hoe het zat?

In de andere groep was trouwens ook iemand die enkel een gargamel poppetje (zo een die je bij de Mac krijgt) in de surprise had gedaan.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_190289445
Briljante surprise be
pi_190289471
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat voor nieuwe baan heb je? :o

Ik zat even door de AT te neuzen en lurkte zodoende even hier :9
Je hebt een dm'etje :*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_190292669
Wat een gave surprise, Be!
Wat een 'geluk' dat die leerling jou had getrokken amaranta.

Hier op school waren gelukkig de surprises die ze hadden gemaakt goed ontvangen. Daar zijn ze dan wat onzeker over. En ook de surprises die ze terug kregen waren erg leuk en met zorg gemaakt.
Een grote kampioensbeker met het hockeyclub logo erop en een zwarte doos :D met allemaal Billie Eilish tekeningetjes erop. Foto's plaatsen op Fok! vind ik zo'n gedoe met dat uploaden dus dat wordt hem niet.
Ze krijgen hier trouwens 7 euro van school en daar moet je het cadeau voor kopen. Veel verschil tussen arm en rijk hier dus omdat te voorkomen denk ik dat ze het zo doen. ^O^

En nu op naar KERST! ~:) Kijken wie er wint met de jaarlijkse 'hoe groot wordt ie' wedstrijd. ;) Size doesnt matter toch?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  vrijdag 6 december 2019 @ 07:17:49 #110
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_190293189
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:41 schreef amaranta het volgende:
Ja, zit zeker een verklarend verhaal achter. En ik begrijp ook waar het “mis” is gegaan. En ik als juf/volwassene kan dat prima plaatsen. Maar neemt niet weg dat er wel een kindje teleurgesteld had kunnen zijn. Al had ik waarschijnlijk wel kunnen uitleggen hoe het zat?

In de andere groep was trouwens ook iemand die enkel een gargamel poppetje (zo een die je bij de Mac krijgt) in de surprise had gedaan.


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, verklaarbaar idd, en gelukkig dat ze jou had dus.
***
pi_190302045
Gave surprise be
Amaranta logische verklaring maar wel Eem geluk dat ze jou had.

Ean was zenuwachtig of haar surprise en cadeaus wel in de smaak vielen, dat was gelukkig het geval. Ik vond het nog best een opgave om voor 3,- iets te kopen maar goed geslaagd al zeg ik het zelf.
pi_190302212
De meiden hadden lijstjes waar niks op stond waar ik mee zou uitkomen met het budget.

Ik heb maar wat bijgelegd.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_190302398
Hier een lijstje met een tijgerbeeldje. Die zijn niet te vinden. Sowieso weinig dingen met tijgers. Wel leeuwen en panters.
pi_190302528
Even een herinnering dat er nog gestemd kan worden op de FOK!verkiezingen!

Zie de openingspost van het stemtopic: JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!.

Je hoeft niet alles in te vullen, alleen invullen wat je interessant vindt is ook goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-12-2019 20:46:33 ]
  zaterdag 7 december 2019 @ 08:03:40 #115
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_190308051
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 21:41 schreef amaranta het volgende:
Ja, zit zeker een verklarend verhaal achter. En ik begrijp ook waar het “mis” is gegaan. En ik als juf/volwassene kan dat prima plaatsen. Maar neemt niet weg dat er wel een kindje teleurgesteld had kunnen zijn. Al had ik waarschijnlijk wel kunnen uitleggen hoe het zat?
Ah dat is logisch ja. Het is ook wel heel ingewikkeld, al die ongeschreven regels. Je zou haast in het vervolg het toeval een beetje helpen, zodat zo’n nieuweling jou heeft.

Wij kregen er onverwacht een surprise bij. De poezen waren de afgelopen dagen erg behulpzaam: helpen inpakken, helpen koken, helpen surprise maken.... gisteravond helpen zak leegmaken, waarna ze ermee mochten spelen. Toen kregen ze ook een cadeautje, waar je heel goed mee ín de zak kon spelen. Was de jongste even een tijdje weg. Komt terug en legt vol trots een gecko op de zak. Cadeautje! Ik ben er nog steeds van onder de indruk dat ze kennelijk zo had uitgevogeld waar we mee bezig waren.
  zaterdag 7 december 2019 @ 10:16:44 #116
56471 pinquit
oh my lama!
pi_190309217
:D
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 7 december 2019 @ 10:35:10 #117
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_190309441
Hahahaha Gao geweldig :D :D
I`m not weird. I`m limited edition.
  Jubileum moderator zaterdag 7 december 2019 @ 10:51:39 #118
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_190309621
:o wat bizar :D :D :D
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zaterdag 7 december 2019 @ 10:58:44 #119
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_190309688
Grappig Gao!
pi_190310817
Wat grappig Gao!
Mama van 2 lieve meiden :)
  zaterdag 7 december 2019 @ 13:52:15 #121
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_190311519
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 december 2019 10:51 schreef Lois het volgende:
:o wat bizar :D :D :D
Sinds ze in de smiezen heeft dat er onvoorwaardelijk voor haar wordt gezorgd neemt ze haar deelname aan ons gezin erg serieus. Ze bewaakt iedereen, komt ons halen als de andere kat (die bovengenoemde gecko uiteindelijk in twee happen verorberde :r ) in de problemen zit en vindt niets leuker dan met mij 'dingen doen' (lees: de was verzamelen en uitzoeken of doen alsof ik iets dringends in de tuin te regelen heb :D ).
  zaterdag 7 december 2019 @ 14:17:51 #122
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_190311728
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 13:52 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Sinds ze in de smiezen heeft dat er onvoorwaardelijk voor haar wordt gezorgd neemt ze haar deelname aan ons gezin erg serieus. Ze bewaakt iedereen, komt ons halen als de andere kat (die bovengenoemde gecko uiteindelijk in twee happen verorberde :r ) in de problemen zit en vindt niets leuker dan met mij 'dingen doen' (lees: de was verzamelen en uitzoeken of doen alsof ik iets dringends in de tuin te regelen heb :D ).
O+
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_190313481
quote:
0s.gif Op zaterdag 7 december 2019 13:52 schreef Gaoxing het volgende:

[..]

Sinds ze in de smiezen heeft dat er onvoorwaardelijk voor haar wordt gezorgd neemt ze haar deelname aan ons gezin erg serieus. Ze bewaakt iedereen, komt ons halen als de andere kat (die bovengenoemde gecko uiteindelijk in twee happen verorberde :r ) in de problemen zit en vindt niets leuker dan met mij 'dingen doen' (lees: de was verzamelen en uitzoeken of doen alsof ik iets dringends in de tuin te regelen heb :D ).
Wat leuk zo'n betrokken kat O+
Mama van 2 lieve meiden :)
  zondag 8 december 2019 @ 14:17:31 #125
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_190327630
Mijn zoon heeft deze week een biologietoets. Staat er in zijn agenda: Let op! Voortplanting oefenen! :D
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')