Ja, kom je zomaar Peter R de Vries ook op het witte doek tegenquote:Op maandag 2 december 2019 20:29 schreef FranticDJ het volgende: Ik keek net even in de tv gids bij RTL 8. Volgens mij slaan we een beetje door.
Ik heb er nu 64:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 2 december 2019 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er nu 64:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Was je tripje leuk en ben je nu weer thuis eik? /Was ff in andere sferen.
quote:Op maandag 2 december 2019 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb er nu 64:Oh wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vogel was er toch ook eentje? Of hebben ze die er uit gehaald? Test
of was het vogels
Nee ik denk dat je hoofd op de loop gegaan is met nestquote:Op maandag 2 december 2019 20:43 schreef Aure het volgende:
[..]
Oh wauwvogel was er toch ook eentje? Of hebben ze die er uit gehaald? Test
of was het vogels
Landhoppen dusquote:Op maandag 2 december 2019 20:44 schreef FranticDJ het volgende:
Wanneer je net 8u in Zweden bent en je je nu pas realiseert dat je woensdag in Nederland moet happen voor retainers. Oeps.
Nieeeet, het linkte naar deze dingen:quote:Op maandag 2 december 2019 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee ik denk dat je hoofd op de loop gegaan is met nest
Vogel vogel Vogels vogels Vogel's vogel'squote:Op maandag 2 december 2019 21:05 schreef Aure het volgende:
[..]
Nieeeet, het linkte naar deze dingen:
https://www.coolblue.nl/zoeken?query=Vogels
Nou ja, suffie.quote:Op maandag 2 december 2019 21:06 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zit niks anders op want 12e moeten ze ingebouwd worden
Ik denk dat ze hem hebben verwijderd vanwege F&Fquote:Op maandag 2 december 2019 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vogel vogel Vogels vogels Vogel's vogel's
Nope![]()
Maar nest nietquote:Op maandag 2 december 2019 21:16 schreef Aure het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hem hebben verwijderd vanwege F&F![]()
Ze werkt weer inmiddelsquote:Op maandag 2 december 2019 21:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja, suffie.![]()
Hoest met E.? Hersteld en weer in staat tot werken?
Oh ja, wrom zouden jullie (willen) verhuizen in Zw?
Fijn dat ze weer zover is dat ze kan werken. En niet alles kunnen is natuurlijk logisch, het is me nogal niet een ingreep geweest.quote:Op maandag 2 december 2019 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ze werkt weer inmiddelsKan nog niet alles, en het is nog allemaal wel gevoelig enzo.
We willen verhuizen omdat we een beetje schijt krijgen aan het in een appartement wonen. Nu kan zij mogelijk een andere baan krijgen, dus gaan we ook naar een andere regio kijken. Maar zoals gezegd heeft dat nog een hoop haken en ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |