Waren we ook.quote:Op maandag 2 december 2019 19:09 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Scrummie en @:GGMM hebben het vandaag uitgemaakt op twitter. Ik dacht nog wel dat ze bff waren.
Reageer danquote:Op maandag 2 december 2019 19:10 schreef JanCees het volgende:
Beste Jan,
Je weet het: we zijn superblij met jou als klant. Maar daden zeggen meer dan woorden. Daarom hebben we een cadeautje voor je!
Jottem! Zoveel streamen als je wil
Op 3 december krijg je van ons 24 Uur Unlimited Data. Een hele dag gratis en voor niks onbeperkt internetten in heel Nederland. Zomaar, omdat jij het bent.
Meer weten?
We houden contact.
Tele2
wat kinderachtig mailtje zeg
Alle bedrijven proberen dat amicale waar Coolblue eerst mee kwam over te nemen.quote:Op maandag 2 december 2019 19:10 schreef JanCees het volgende:
Beste Jan,
Je weet het: we zijn superblij met jou als klant. Maar daden zeggen meer dan woorden. Daarom hebben we een cadeautje voor je!
Op 3 december krijg je van ons 24 Uur Unlimited Data. Een hele dag gratis en voor niks onbeperkt internetten in heel Nederland. Zomaar, omdat jij het bent.
Meer weten?
We houden contact.
Tele2
Geen 80gb data hebbenquote:Op maandag 2 december 2019 19:10 schreef JanCees het volgende:
Beste Jan,
Meer weten?
We houden contact.
Tele2
Ligt al een paar jaar onder de grond weg te rotten, succes.quote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik had 'de moeder van i volpompen'
Namen en rugnummers graagquote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef KingRoland het volgende:
er zijn users hier die ik wel een TIA gun
dan stribbelt ze iig niet tegenquote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef I het volgende:
[..]
Ligt al een paar jaar onder de grond weg te rotten, succes.
Geilquote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef I het volgende:
[..]
Ligt al een paar jaar onder de grond weg te rotten, succes.
quote:Op maandag 2 december 2019 19:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waren we ook.
Maar dan gaat hij stoppen met volgen als ik een grapje maakDat vind ik zo kinderachtig.
Nou, dan ik hem ook!!
Meer is beterquote:Op maandag 2 december 2019 19:12 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat heb ik daaraan
ik heb 7 gb en gaat nooit op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |