abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_7859911
Op zoek naar een nieuwe bestemming?

Trinidad & Tobago: land van limbo, calypso, steelband en....carnaval. Tobago is gekend voor zijn: regenwoud, koraalriffen, tropische vogels, witte stranden en helder blauw water ..... simpelweg een schitterende fauna en flora. Ook op sportief vlak komt men hier uitgebreid aan zijn trekken: duiken, snorkelen, zeilen, windsurfen, jetski, waterski, paardrijden, bergwandelingen, tennis, golf en ...... mountainbiken doorheen het tropisch paradijs. Dit alles in één prachtig, klein, onbedorven en zonovergoten eilandje!!!

Meer info hierover te vinden op:
www.caribbeanbikeadventure.com

pi_7859989
Ben je hiervan de eigenaar
pi_7860211
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:44 schreef whiskas het volgende:
pi_7860224
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:44 schreef whiskas het volgende:
Ik denk niet dat je me als eigenaar mag bestempelen. Ik probeer gewoon mensen bekend te maken met deze nog vrij onbekende Caraïbische eilandjes. Ik heb gewoon de leukste "items" verzameld en op een website gezet. Er is geen groot geld gewin aan verbonden, het is gewoon uit liefde voor dit land (mijn vrouw is van daar afkomstig).

Yah man, be cool man!

pi_7860300
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:58 schreef tropicana het volgende:

[..]

Ik denk niet dat je me als eigenaar mag bestempelen. Ik probeer gewoon mensen bekend te maken met deze nog vrij onbekende Caraïbische eilandjes. Ik heb gewoon de leukste "items" verzameld en op een website gezet. Er is geen groot geld gewin aan verbonden, het is gewoon uit liefde voor dit land (mijn vrouw is van daar afkomstig).

Yah man, be cool man!

Tja maar het blijft spem mijn vriend.
pi_7860356
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:03 schreef Poepoog het volgende:

Tja maar het blijft spem mijn vriend.

idd, vooral als je bedenkt dat al zijn posts spam zijn
Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
pi_7860524
Iedereen kan hier toch zijn reisverhaal kwijt en de link verwijst naar mijn reisverhaal en mijn kijk op deze vakantiebestemming.

Bekijk deze link eens (ze heeft niks met mijn website te maken):
http://www.islandevents.com/vacations/

Dan snap je waarom het zo leuk is om de mensen bekend te maken met dit eiland!

pi_7860711
Ik ben er geweest, maar ik vond het niet zo geweldig. Overal security en in het hotel werd gezegd dat je beter niet alleen buiten kon gaan hardlopen omdat er dan grote kans was om overvallen te worden.
pi_7860832
Kom maar op met die fantastische verhalen en foto's over Trinidad en Tobago!

Helaas pindakaas kreeg ik bij beide linkjes een dns error.... Dus nou weet ik nog niet waarom ik naar Trinidad en Tobago toe moet.

Als je trouwens niet met fantastische verhalen en foto's komt, dan gaat hier een slotje op! Want dan is het spam!

pi_7860938
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:21 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ben er geweest, maar ik vond het niet zo geweldig. Overal security en in het hotel werd gezegd dat je beter niet alleen buiten kon gaan hardlopen omdat er dan grote kans was om overvallen te worden.
Verdorie, nu begin ik me wel zorgen te maken....mijn vrouw is van daar afkomstig!
Oké, nu ernstig:
Op elke vakantiebestemming zijn er wel "pocket-dieven", maar dat je echt overvallen zou worden is niet waar. Maarja, iedereen mag zijn eigen meing kwijt hé!
  zondag 12 januari 2003 @ 20:37:30 #11
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_7860997
quote:
Op zondag 12 januari 2003 19:57 schreef RAMA1980 het volgende:

[..]

van heel trinidad en tobago ?
pi_7861005
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:28 schreef Liejannuh het volgende:
Kom maar op met die fantastische verhalen en foto's over Trinidad en Tobago!
Meer info en foto's , oké:
www.online-trip.com/carnival.html
www.trinidad-carnival.com

Have fun!

zondag 12 januari 2003 @ 20:42:07 #13
33470 FlyingFox
Zeer schier.
pi_7861093
pi_7861251
jah, maar dat bedoel ik niet!
Ik wil geen linkjes zien naar een andere site, ik wil hier verhalen zien.

De site doet het nu trouwens wel en volgens mij ben je gewoon aan het spammen! Dus als hier niet heel snel een interessant verhaal komt te staan ga ik iig de linkjes weghalen!

pi_7861371
Zo'n 2 jaar geleden nam ik deel aan de jaarlijkse internationale wielerwedstrijden. Deze trip veranderde vlug in een "romance" toen ik mijn beeldschone vrouw ontmoette. Zij was voor mij één van de juweeltjes van dit prachtige eiland.Het jaar nadien trouwden we in Tobago op het strand van het meest gerenomeerde hotel van Tobago. Tijdens ons verblijf op dit eiland besloot ik het verder te ontdekken met de fiets. Ik was geboeid door de talloze adembenemende landschappen, ongeschonden stranden en de hospitaliteit van de lokale bevolking. Het is zonder twijfel een geweldige avontuurlijke vakantiebestemming!!!
Een echte aanrader is het carnaval-evenement. Dit is na Brazilië het grootste ter wereld. Een ganse week word er in de straten gefeest!
pi_7862652
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:13 schreef tropicana het volgende:

Dan snap je waarom het zo leuk is om de mensen bekend te maken met dit eiland!

zo onbekend is het toch niet
pi_7920072
Ook dit is een deel van de Caraïben......

Rastafarians!

http://www.posterworx.co.nz/images/...an-Rastaman.JPG

[Dit bericht is gewijzigd door tropicana op 15-01-2003 22:45]

pi_7920373
quote:
http://www.posterworx.co.nz/images/...an-Rastaman.JPG
Sorry, link werkt niet meer!
  woensdag 27 augustus 2003 @ 12:30:49 #20
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_12753529
quote:
Op zondag 12 januari 2003 20:21 schreef ChRoNiC het volgende:
Trinidad?
Tobago?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 15:56:12 #21
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_12758888
Hmmm... lijkt me een prachtige bestemming! Ik zou er graag een keer naartoegaan als ik nog eens terugga van Venezuela. Er schijnt wel een vrij regelmatige veerdienst te zijn vanaf Venezuela naar Trinidad. Wel ben ik benieuwd naar de kosten. De Carïben zijn natuurlijk niet bepaald de geodkoopste bestemming. Wat ben je er zo'n beetje kwijt aan eten en logies? (Even aangenomen dat ik echt niet in zo'n posh resort wil zitten!)
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 16:56:03 #22
45206 Pietverdriet
pi_12760715
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 15:56 schreef Hik het volgende:
Hmmm... lijkt me een prachtige bestemming! Ik zou er graag een keer naartoegaan als ik nog eens terugga van Venezuela. Er schijnt wel een vrij regelmatige veerdienst te zijn vanaf Venezuela naar Trinidad. Wel ben ik benieuwd naar de kosten. De Carïben zijn natuurlijk niet bepaald de geodkoopste bestemming. Wat ben je er zo'n beetje kwijt aan eten en logies? (Even aangenomen dat ik echt niet in zo'n posh resort wil zitten!)
Kijk eens op internet zou ik zeggen
  woensdag 27 augustus 2003 @ 17:13:28 #23
407 Hik
La vida es un carnaval
pi_12761222
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk eens op internet zou ik zeggen

Geef jij eens nuttig commentaar of ga anders wieberen zou ik zeggen
Travel is fatal to prejudice,bigotry and narrow-mindedness and many of our people need it solely on these accounts. Broad, wholesome, charitable views of men and things cannot be acquired by vegetating in one corner of the earth all one's lifetime.
  woensdag 27 augustus 2003 @ 18:54:29 #24
8502 BAZZA
Was de dader een Marokkaan?
pi_12763499
Hoe veilig is het daar en hoe zit het qua prijsniveau?
"Arabs: apart from oil - which was discovered, is produced and is paid for by the West - what do they contribute?" "Can you think of anything? Anything really useful?... No, nor can I..."
  woensdag 27 augustus 2003 @ 18:57:17 #25
45206 Pietverdriet
pi_12763558
quote:
Op woensdag 27 augustus 2003 18:54 schreef BAZZA het volgende:
Hoe veilig is het daar en hoe zit het qua prijsniveau?
Waar?
Op trinidad of op Tobago?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')