Trinidad & Tobago: land van limbo, calypso, steelband en....carnaval. Tobago is gekend voor zijn: regenwoud, koraalriffen, tropische vogels, witte stranden en helder blauw water ..... simpelweg een schitterende fauna en flora. Ook op sportief vlak komt men hier uitgebreid aan zijn trekken: duiken, snorkelen, zeilen, windsurfen, jetski, waterski, paardrijden, bergwandelingen, tennis, golf en ...... mountainbiken doorheen het tropisch paradijs. Dit alles in één prachtig, klein, onbedorven en zonovergoten eilandje!!!
Meer info hierover te vinden op:
www.caribbeanbikeadventure.com
quote:Ik denk niet dat je me als eigenaar mag bestempelen. Ik probeer gewoon mensen bekend te maken met deze nog vrij onbekende Caraïbische eilandjes. Ik heb gewoon de leukste "items" verzameld en op een website gezet. Er is geen groot geld gewin aan verbonden, het is gewoon uit liefde voor dit land (mijn vrouw is van daar afkomstig).
Op zondag 12 januari 2003 19:44 schreef whiskas het volgende:
Ben je hiervan de eigenaar
Yah man, be cool man!
quote:Tja maar het blijft spem mijn vriend.
Op zondag 12 januari 2003 19:58 schreef tropicana het volgende:[..]
Ik denk niet dat je me als eigenaar mag bestempelen. Ik probeer gewoon mensen bekend te maken met deze nog vrij onbekende Caraïbische eilandjes. Ik heb gewoon de leukste "items" verzameld en op een website gezet. Er is geen groot geld gewin aan verbonden, het is gewoon uit liefde voor dit land (mijn vrouw is van daar afkomstig).
Yah man, be cool man!
quote:idd, vooral als je bedenkt dat al zijn posts spam zijn
Op zondag 12 januari 2003 20:03 schreef Poepoog het volgende:Tja maar het blijft spem mijn vriend.
Bekijk deze link eens (ze heeft niks met mijn website te maken):
http://www.islandevents.com/vacations/
Dan snap je waarom het zo leuk is om de mensen bekend te maken met dit eiland!
Helaas pindakaas kreeg ik bij beide linkjes een dns error.... Dus nou weet ik nog niet waarom ik naar Trinidad en Tobago toe moet.
Als je trouwens niet met fantastische verhalen en foto's komt, dan gaat hier een slotje op! Want dan is het spam!
quote:Verdorie, nu begin ik me wel zorgen te maken....mijn vrouw
Op zondag 12 januari 2003 20:21 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ben er geweest, maar ik vond het niet zo geweldig. Overal security en in het hotel werd gezegd dat je beter niet alleen buiten kon gaan hardlopen omdat er dan grote kans was om overvallen te worden.
quote:van heel trinidad en tobago ?
Op zondag 12 januari 2003 19:57 schreef RAMA1980 het volgende:[..]
quote:Meer info en foto's , oké:
Op zondag 12 januari 2003 20:28 schreef Liejannuh het volgende:
Kom maar op met die fantastische verhalen en foto's over Trinidad en Tobago!
Have fun!
De site doet het nu trouwens wel en volgens mij ben je gewoon aan het spammen! Dus als hier niet heel snel een interessant verhaal komt te staan ga ik iig de linkjes weghalen!
quote:zo onbekend is het toch niet
Op zondag 12 januari 2003 20:13 schreef tropicana het volgende:Dan snap je waarom het zo leuk is om de mensen bekend te maken met dit eiland!
Rastafarians!
http://www.posterworx.co.nz/images/...an-Rastaman.JPG
[Dit bericht is gewijzigd door tropicana op 15-01-2003 22:45]
quote:Trinidad?
Op zondag 12 januari 2003 20:21 schreef ChRoNiC het volgende:
Ik ben er geweest, maar ik vond het niet zo geweldig. Overal security en in het hotel werd gezegd dat je beter niet alleen buiten kon gaan hardlopen omdat er dan grote kans was om overvallen te worden.
quote:Kijk eens op internet zou ik zeggen
Op woensdag 27 augustus 2003 15:56 schreef Hik het volgende:
Hmmm... lijkt me een prachtige bestemming! Ik zou er graag een keer naartoegaan als ik nog eens terugga van Venezuela. Er schijnt wel een vrij regelmatige veerdienst te zijn vanaf Venezuela naar Trinidad. Wel ben ik benieuwd naar de kosten. De Carïben zijn natuurlijk niet bepaald de geodkoopste bestemming. Wat ben je er zo'n beetje kwijt aan eten en logies? (Even aangenomen dat ik echt niet in zo'n posh resort wil zitten!)
quote:Geef jij eens nuttig commentaar of ga anders wieberen zou ik zeggen
Op woensdag 27 augustus 2003 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Kijk eens op internet zou ik zeggen
quote:Waar?
Op woensdag 27 augustus 2003 18:54 schreef BAZZA het volgende:
Hoe veilig is het daar en hoe zit het qua prijsniveau?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |