Die hebben we hier geen. Zal m’n dochter erheen sturen.quote:Op maandag 2 december 2019 15:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik zag dat de primark nu al die funko's heeft van Frozen, GOT en Harry Potter.
Ik ook liever niet, maar zochten een foute kersttrui voor iemand.quote:Op maandag 2 december 2019 15:15 schreef gianni61 het volgende:
ik ben nog nooit in een primark geweest.
Is ookquote:Op maandag 2 december 2019 15:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Leek me ook wel een makkelijk en snel spel dat je ff tussendoor kan doen en waarvoor je niet gelijk een avond krijg bent.
ik wist helemaal niet dat ze die dingen ook als sleutelhanger maaktenquote:Op maandag 2 december 2019 15:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik heb deze besteld![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat er nog wel een paar mensen zijn in ons groepje die dit leuk vinden en anders wil ik hem zelf. Sowieso wil ik hem zelf eigenlijk
Voor t spel doen we minimaal drie cadeautjes elk, prijs maakt niet uit. Ik doe er 5 of 6.quote:Op maandag 2 december 2019 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet nog helemaal beginnen
Maar t budget is slechts 15,- en dara kun je echt alleen crap voor kopen.
En als ik ergens een hekel aan heb tegenwoordig, zijn t die "leuke" crap kadootjes.
Die belanden toch altijd linea recta inde prullenbak OF in de mand voor volgend jaar.
Maar ach, t spel zelf en de avond zelf zijn altijd wel leuk
Volgens mij wel, maar weet ik niet zeker.quote:Op maandag 2 december 2019 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat ze die dingen ook als sleutelhanger maakten
waar bestel je die?
hebben ze een deadpool?
Ze hebben een alles.quote:Op maandag 2 december 2019 15:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wist helemaal niet dat ze die dingen ook als sleutelhanger maakten
waar bestel je die?
hebben ze een deadpool?
Wel duur. Die van mij was nog geen tien euro. Kneiterwarm ook.quote:Op maandag 2 december 2019 15:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook liever niet, maar zochten een foute kersttrui voor iemand.
Niet gehaald daar. 35,- voor een stukje crap. NO thanks.
O dat is wel slim ja!quote:Op maandag 2 december 2019 15:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Is ookSpeelrondes kunnen binnen 10 minuten klaar zijn
![]()
Wel een tip voor het geval je papieren scoreblaadjes erbij hebt; kopieer alvast wat van die scoreblaadjes óf (nog beter) lamineer er een stuk of 4, waar je dan met uitwisbare stift op invult
Ja, voor de lol vind ik 10,- wel prima.quote:Op maandag 2 december 2019 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel duur. Die van mij was nog geen tien euro. Kneiterwarm ook.
O nee. Leeft hij überhaupt nog?quote:Op maandag 2 december 2019 15:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, voor de lol vind ik 10,- wel prima.
Nou heb ik de limited editionvan Eindhoven, ook 35,-
Maar die vind ik de moeite waard. Is met onze stadsprediker erop.
Amper!quote:Op maandag 2 december 2019 15:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O nee. Leeft hij überhaupt nog?
Die is echt wel heel fout jaquote:Op maandag 2 december 2019 15:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Amper!
https://www.keifoutekersttrui.nl
Dat kan behoorlijk oplopen ja qua prijsquote:Op maandag 2 december 2019 15:28 schreef Elvi het volgende:
Zo, voor m'n vader ben ik met 2 flessen drank alweer klaar voor kerst![]()
Best karig met maar 2 kadootjes dus ik ga wel over het budget heen denk ik
Present iets met trump z’n hoofd eropquote:Op maandag 2 december 2019 15:29 schreef Ang3l het volgende:
We hebben ook nog eeens een thema.
Eerste jaar was Sex, Drugs en Rock & Roll
Vorig jaar was Something old, new, borrowed, blue.
Dit jaar Ghost of Christmas Past, Present en Future.
Ghost of Christmas past worden gewoonde crap kado's van vorig jaar
Present en Future weet ik nog niet.
Tips zijn welkom!
quote:Op maandag 2 december 2019 15:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Present iets met trump z’n hoofd erop![]()
[ afbeelding ]
Ik vond ook Trump toiletpapier.quote:Op maandag 2 december 2019 16:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, maar dat bedoel ik dus. Voor dat budget worden t meestal van dit soort lollige kado's.
En die pleurt iedereen toch gewoon weer weg? Huizen zijn al veel te vol en Marie Kondo draait zich om in haar ... o nee, die leeft nog.
Ik heb games op m’n lijstje staan, boeken, een knieplank voor in de tuin, van die opgezette torren en vlinders (die ik toch niet ga krijgen)quote:Op maandag 2 december 2019 16:28 schreef Elvi het volgende:
Ik vind het sowieso moeilijk om te bedenken wat ik wil hebben. Behalve dan inderdaad 2 kookboekenof meer -ahum- maar goed daar heb ik ook al heel veel van.
Verder kan ik weinig bedenken. Ik heb alles al![]()
Ok ik zou wel een hond willen hebben.
Altijd leuk opgezette dieren.quote:Op maandag 2 december 2019 16:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb games op m’n lijstje staan, boeken, een knieplank voor in de tuin, van die opgezette torren en vlinders (die ik toch niet ga krijgen)
Tuinbeeldjes () thee, jellybeans, happy socks
Enz enz
Is ze fan van schaken? Want dan zou ik dit kopen voor de huiskamer: https://www.demuseumwinke(...)rd-schaakstuk-683945quote:Op maandag 2 december 2019 17:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Altijd leuk opgezette dieren.
Al is Loka er geen fan van. Zal binnenkort maar eens kijken of mijn opgezette kogelvis en marter weg kunnen.
De opgezette schorpioen is al gemold door de katMaar de vlinders staan gelukkig niet in de weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |