Je weet het nooit, dacht ik met van Dijk ookquote:Op zondag 26 januari 2020 23:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij het gaat maken bij Spurs.
Wat Derksen vervolgens gaat verdedigenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd wat voor lulverhaal Nijhuis bij VI gaat ophangen.
Als je de scheidsrechter kan steunen dan moet je dat doenquote:Op zondag 2 februari 2020 22:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
Benieuwd wat voor lulverhaal Nijhuis bij VI gaat ophangen.
Ja ik ben geen Arno-fan, maar er zijn nu zoveel van die verhalen over V Bommel/Raiola van verschillende bronnen dat ik wel durf aan te nemen dat daar smerige spelletjes worden gespeeldquote:Op zondag 2 februari 2020 22:53 schreef Evertjan het volgende:
Arno heeft hierin gewoon weer 100% gelijk
Studio Ajaxquote:Op zondag 2 februari 2020 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit was alles over Feyenoord, het geklap van Bozenik en de relatie van Berghuis met het publiek?
Ziedend.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Dit was alles over Feyenoord, het geklap van Bozenik en de relatie van Berghuis met het publiek?
Gelukkig maar.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Ze hebben het zelf ook door.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:00 schreef Slobeend het volgende:
Arno zijn schuld.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:08 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik bleef kijken door de teaser van Sjoerd.
quote:
typische alcoholistquote:Op zondag 9 februari 2020 22:24 schreef Evertjan het volgende:
die Theo begint steeds slechter eruit te zien dikke rode kop. Wallen onder de ogen.
Krijg je van veel drank en drugsquote:Op zondag 9 februari 2020 22:24 schreef Evertjan het volgende:
die Theo begint steeds slechter eruit te zien dikke rode kop. Wallen onder de ogen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |