abonnement Unibet Coolblue
  maandag 2 december 2019 @ 09:20:26 #1
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190227231


Expeditie Robinson is een televisieprogramma waarin deelnemers moeten overleven op een onbewoond eiland en tegen elkaar strijden voor de overwinning en de titel 'Robinson'.
De show is bedacht door een Brit en voor het eerst op tv gebracht in Zweden. De Nederlandstalige versie is vanaf het begin een coproductie geweest tussen een Nederlandse en een Vlaamse productiemaatschappij met deelnemers uit Nederland en Vlaanderen. Inmiddels zijn we met enkel Nederlanders verdergegaan. De serie ontleent zijn naam aan het 18de-eeuwse verhaal over de zeeman Robinson Crusoe die na een schipbreuk op een onbewoond eiland terecht komt, en daar probeert te overleven.














Expeditie Robinson is elke zondag om 20:00 uur te zien op RTL4 en wordt gepresenteerd door Nicolette Kluijver en Kaj Gorgels.



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door Luctor.et.Emergo op 02-12-2019 10:50:33 ]
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 2 december 2019 @ 09:25:47 #2
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190227287
Iemand had geen nieuw deel geopend. ;(
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190227306
quote:
13s.gif Op maandag 2 december 2019 09:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Iemand had geen nieuw deel geopend. ;(
Jawel, maar die was niet gereekst. Hier maar verder dan?

Ontopic:
Shary-Ann :r
The only way you can be original, is to be yourself.
  maandag 2 december 2019 @ 09:28:36 #4
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190227321
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:27 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:

[..]

Jawel, maar die was niet gereekst. Hier maar verder dan?

Ontopic:
Shary-Ann :r
Oh. -O- Vandaar dat ie niet in MyAT kwam te staan.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  maandag 2 december 2019 @ 09:32:52 #5
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190227363
Op de een of andere manier krijg ik Akwasi niet grijs.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190227572
quote:
15s.gif Op maandag 2 december 2019 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Op de een of andere manier krijg ik Akwasi niet grijs.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 2 december 2019 @ 10:08:47 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190227742
En weer is Mariana door :D
Die bamboo stok in de ring ("Mariana eerlijk spelen!"), de tasjesknoop "Mariana niet in t touw bijten!"). Geen enkel spel winnen en maar kontendraaien en stoken. En eerlijk is eerlijk........... ik vind t steeds fantastischer! Wat een TV! Ik zie haar 10x liever dan een Shary-Ann die door prive-spullen gaat rommelen en vindt dat ze helemaal de bom is. Mariana weet tenminste dat t uitzonderlijk is dat ze er nog in zit ;)

En verder: Hugo weer gewonnen!
Mensen die nog nog zeiken dat ie niets hoeft te doen en alleen proeven krijgt die in zijn straatje liggen (meten en eten) lullen echt uit hun nek inmiddels. (Mensen met de flauwe grapjes dat t nu een volledige vrouwen-finale is trouwens ook :O )
Deze jongen is fanatiek, wint proeven (weliswaar op winaars eiland en niet t echte eiland), speelt t spel mee, is ook nog eens aardig tegen medespelers, kan absoluut overleven op een eiland..... het enige waar ie niet goed in is, is stemmen :P Aangezien ie door Fien z'n stemmen af liet snoepen en daarna nooit echt meer een eilandraad heeft hoeven doen.

Ik ben voor Hugo als winnaar. Maar Eva C mag ook in de finale.
Mariana als leuke derde :D Voor de TV. Maar Eva K valt me ook steeds meer mee.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190227961
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 10:08 schreef Ang3l het volgende:
En weer is Mariana door :D
Die bamboo stok in de ring ("Mariana eerlijk spelen!"), de tasjesknoop "Mariana niet in t touw bijten!"). Geen enkel spel winnen en maar kontendraaien en stoken. En eerlijk is eerlijk........... ik vind t steeds fantastischer! Wat een TV! Ik zie haar 10x liever dan een Shary-Ann die door prive-spullen gaat rommelen en vindt dat ze helemaal de bom is. Mariana weet tenminste dat t uitzonderlijk is dat ze er nog in zit ;)
Mariana moet meedoen aan WIDM. Kan ze verder met nepmollen. Ik kijk ER niet voor dit nepmolgedrag en gestook. Hugo en Eva C zijn de enige twee die terecht in de finale horen. Maar juist daarom zullen Mariana en Shary An zich wel er door weten te slaan :')

Heb je straks Hugo die exit gaat terwijl een Mariana/Soundos type flierenfluitend de finale behaalt _O- /anti climax
mag het weten
pi_190227984
Ik kan me niet voorstellen dat Hugo niet de eindwinnaar wordt eigenlijk. Kilometers afstand met de rest in proeven.
Het is...kiezen of delen, spelen winnen verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  maandag 2 december 2019 @ 10:29:33 #10
111260 Charmian
a little joy
pi_190228001
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 10:08 schreef Ang3l het volgende:
En weer is Mariana door :D
Die bamboo stok in de ring ("Mariana eerlijk spelen!"), de tasjesknoop "Mariana niet in t touw bijten!"). Geen enkel spel winnen en maar kontendraaien en stoken. En eerlijk is eerlijk........... ik vind t steeds fantastischer! Wat een TV! Ik zie haar 10x liever dan een Shary-Ann die door prive-spullen gaat rommelen en vindt dat ze helemaal de bom is. Mariana weet tenminste dat t uitzonderlijk is dat ze er nog in zit ;)

En verder: Hugo weer gewonnen!
Mensen die nog nog zeiken dat ie niets hoeft te doen en alleen proeven krijgt die in zijn straatje liggen (meten en eten) lullen echt uit hun nek inmiddels. (Mensen met de flauwe grapjes dat t nu een volledige vrouwen-finale is trouwens ook :O )
Deze jongen is fanatiek, wint proeven (weliswaar op winaars eiland en niet t echte eiland), speelt t spel mee, is ook nog eens aardig tegen medespelers, kan absoluut overleven op een eiland..... het enige waar ie niet goed in is, is stemmen :P Aangezien ie door Fien z'n stemmen af liet snoepen en daarna nooit echt meer een eilandraad heeft hoeven doen.

Ik ben voor Hugo als winnaar. Maar Eva C mag ook in de finale.
Mariana als leuke derde :D Voor de TV. Maar Eva K valt me ook steeds meer mee.

ik ben van meet af aan pro-Hugo, wat je zegt hij is gewoon super-enthousiast. Ook Eva C als 2e in de finale zie ik wel zitten. De derde finalist? Geen idee, ik moet ze alledrie niet.
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
  maandag 2 december 2019 @ 10:50:47 #11
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190228255
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 09:56 schreef Charmian het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
thnx.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
pi_190228417
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 10:08 schreef Ang3l het volgende:
En weer is Mariana door :D
Die bamboo stok in de ring ("Mariana eerlijk spelen!"), de tasjesknoop "Mariana niet in t touw bijten!"). Geen enkel spel winnen en maar kontendraaien en stoken. En eerlijk is eerlijk........... ik vind t steeds fantastischer! Wat een TV! Ik zie haar 10x liever dan een Shary-Ann die door prive-spullen gaat rommelen en vindt dat ze helemaal de bom is. Mariana weet tenminste dat t uitzonderlijk is dat ze er nog in zit ;)
Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar: ben blij dat ze er nog in zit.
quote:
En verder: Hugo weer gewonnen!
Mensen die nog nog zeiken dat ie niets hoeft te doen en alleen proeven krijgt die in zijn straatje liggen (meten en eten) lullen echt uit hun nek inmiddels. (Mensen met de flauwe grapjes dat t nu een volledige vrouwen-finale is trouwens ook :O )
Same!
quote:
Ik ben voor Hugo als winnaar. Maar Eva C mag ook in de finale.
Mariana als leuke derde :D Voor de TV. Maar Eva K valt me ook steeds meer mee.

En weer same *O* Hoewel Eva K me niet boeit verder. Weet je zeker dat je niet @ato bent? Daar zit ik meestal mee op hetzelfde lijn :P
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
pi_190228461
Shary Ann is degene die ik echt het liefst weg wil. Dat gedoe van haar heeft niks met ER te maken. In ander mans spullen rommelen. Bah bah.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 2 december 2019 @ 11:14:04 #14
148813 Vader_Aardbei
Stem JA21 in maart!
pi_190228587
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:05 schreef Prisha het volgende:
Shary Ann is degene die ik echt het liefst weg wil. Dat gedoe van haar heeft niks met ER te maken. In ander mans spullen rommelen. Bah bah.
Ik heb ook een godsgruwelijke hekel aan dat kind gekregen. Ze kijkt ook zo raar uit haar ogen altijd. Alsof ze ieder moment een mes kan pakken en iemand neersteken.

Ben zo blij dat die prachtige Eva C. haar compleet vernederd heeft bij de puzzelproef. *O*
pi_190229054
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik heb ook een godsgruwelijke hekel aan dat kind gekregen. Ze kijkt ook zo raar uit haar ogen altijd. Alsof ze ieder moment een mes kan pakken en iemand neersteken.

Ben zo blij dat die prachtige Eva C. haar compleet vernederd heeft bij de puzzelproef. *O*
dat zou pas tv zijn _O-
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
  maandag 2 december 2019 @ 12:04:44 #16
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_190229497
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 10:08 schreef Ang3l het volgende:
En weer is Mariana door :D
Die bamboo stok in de ring ("Mariana eerlijk spelen!"), de tasjesknoop "Mariana niet in t touw bijten!"). Geen enkel spel winnen en maar kontendraaien en stoken. En eerlijk is eerlijk........... ik vind t steeds fantastischer! Wat een TV! Ik zie haar 10x liever dan een Shary-Ann die door prive-spullen gaat rommelen en vindt dat ze helemaal de bom is. Mariana weet tenminste dat t uitzonderlijk is dat ze er nog in zit ;)

En verder: Hugo weer gewonnen!
Mensen die nog nog zeiken dat ie niets hoeft te doen en alleen proeven krijgt die in zijn straatje liggen (meten en eten) lullen echt uit hun nek inmiddels. (Mensen met de flauwe grapjes dat t nu een volledige vrouwen-finale is trouwens ook :O )
Deze jongen is fanatiek, wint proeven (weliswaar op winaars eiland en niet t echte eiland), speelt t spel mee, is ook nog eens aardig tegen medespelers, kan absoluut overleven op een eiland..... het enige waar ie niet goed in is, is stemmen :P Aangezien ie door Fien z'n stemmen af liet snoepen en daarna nooit echt meer een eilandraad heeft hoeven doen.

Ik ben voor Hugo als winnaar. Maar Eva C mag ook in de finale.
Mariana als leuke derde :D Voor de TV. Maar Eva K valt me ook steeds meer mee.

Dittuh _O_ _O_
  maandag 2 december 2019 @ 12:08:45 #17
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190229568
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:14 schreef Vader_Aardbei het volgende:

[..]

Ik heb ook een godsgruwelijke hekel aan dat kind gekregen. Ze kijkt ook zo raar uit haar ogen altijd. Alsof ze ieder moment een mes kan pakken en iemand neersteken.

Ben zo blij dat die prachtige Eva C. haar compleet vernederd heeft bij de puzzelproef. *O*
Gelukkig is ze niet zo slim dat ze zelf iets kan maken waarmee ze iemand kan neersteken.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
  Moderator maandag 2 december 2019 @ 12:20:50 #18
18653 crew  D.
pi_190229751
Akwasi nu bij Gijs op NPO2
pi_190230021
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 10:26 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Mariana moet meedoen aan WIDM. Kan ze verder met nepmollen. Ik kijk ER niet voor dit nepmolgedrag en gestook. Hugo en Eva C zijn de enige twee die terecht in de finale horen. Maar juist daarom zullen Mariana en Shary An zich wel er door weten te slaan :')

Heb je straks Hugo die exit gaat terwijl een Mariana/Soundos type flierenfluitend de finale behaalt _O- /anti climax
Je kan zeggen wat je wil maar Mariana fluitend naar de finale? Ik vind het wel meevallen, kost een hoop energie omdat allemaal te bekokstoven.

Juist Hugo gaat fluitend naar de finale. Die zit al weken op een eiland vol overvloed.
  maandag 2 december 2019 @ 12:45:40 #20
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190230130
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 11:02 schreef Prisha het volgende:

[..]

Ik had nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar: ben blij dat ze er nog in zit.
[..]

Same!
[..]

En weer same *O* Hoewel Eva K me niet boeit verder. Weet je zeker dat je niet @:Ato bent? Daar zit ik meestal mee op hetzelfde lijn :P
:D Nee ik heb geen geheime identiteit ;)
Denk ik.

:o
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 2 december 2019 @ 12:46:25 #21
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190230138
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 12:37 schreef Quasimoto het volgende:

[..]

Je kan zeggen wat je wil maar Mariana fluitend naar de finale? Ik vind het wel meevallen, kost een hoop energie omdat allemaal te bekokstoven.

Juist Hugo gaat fluitend naar de finale. Die zit al weken op een eiland vol overvloed.
Maar die plek weet ie keer op keer weer te verdedigen, dus terecht.
Dat is nou eenmaal t format.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190230186
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 12:46 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar die plek weet ie keer op keer weer te verdedigen, dus terecht.
Dat is nou eenmaal t format.
Dat snap ik ook wel, ik vind alleen niet dat je kan zeggen dat je fluitend de finale haalt als je het iedere keer net weet te voorkomen dat je eruit gaat door het slim te sprlen.
  maandag 2 december 2019 @ 12:57:10 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_190230341
quote:
1s.gif Op maandag 2 december 2019 12:50 schreef Quasimoto het volgende:

[..]

Dat snap ik ook wel, ik vind alleen niet dat je kan zeggen dat je fluitend de finale haalt als je het iedere keer net weet te voorkomen dat je eruit gaat door het slim te sprlen.
Ik denk dat Mariana vooral voordeel heeft dat niemand haar als bedreiging ziet in de proeven.
Geloof niet dat t echt enorm met haar gekonkel te maken heeft :D
Ze zaait een beetje twijfel, maar ik denk niet dat de volledige eliminatie van een Kim, Thomas, Tim etc op haar rekening te schrijven valt.
Dan geef je d'r teveel credits denk ik :D

Maar goed, ze HEEFT een proef gewonnen! De (niet) eet proef!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_190230881
quote:
0s.gif Op maandag 2 december 2019 12:57 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik denk dat Mariana vooral voordeel heeft dat niemand haar als bedreiging ziet in de proeven.
Geloof niet dat t echt enorm met haar gekonkel te maken heeft :D
Ze zaait een beetje twijfel, maar ik denk niet dat de volledige eliminatie van een Kim, Thomas, Tim etc op haar rekening te schrijven valt.
Dan geef je d'r teveel credits denk ik :D

Maar goed, ze HEEFT een proef gewonnen! De (niet) eet proef!
Eens :Y

Gisteren vooral blij dat Hugo weer bewees de terechte winnaar te zijn van deze editie... heb me bescheurd om Mariana die vals speelde en dat touw door wilde bijten _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 2 december 2019 @ 13:47:02 #25
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_190231309
Mariana mag niet valsspelen, maar Shary-Ann mag gewoon alles doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')